ביטוח רכב אונליין - איך זה עובד?
אתר להשוואת ביטוח רכב אונליין מציע לכם שירות בו אתם יכולים לראות את כל ביטוחי הרכב הרלוונטים אליכם, זאת תוך כדי הצגת המחירים השונים והמסלולים. בכדי שתוכלו לאמוד את מחיר הביטוח המדויק עליכם להזין את הפרטים הרלוונטים. אי אפשר לאמוד מחיר ביטוח רכב ללא הדגם הספציפי שיש לכם, את גילכם, עבר נקי על הכביש וכן הלאה… ברגע בו תמלאו את כל הפרטים תוכלו לקבל הצעות מחיר ממספר רב של חברות ביטוח. מדובר על תהליך שאורך כ-2 דקות לכל היותר, תהליך שיכול לחסוך לכם הרבה מאוד כסף. אז אם אתם מהאנשים שמבטחים כל שנה באופן אוטומטי מבלי לעשות סקר שוק, אנו כאן כדי לעזור לכם לחסוך כמה מאות ואולי אפילו אלפי שקלים בשנה.

ביטוח רכב אונליין - יתרונות
בסופו של דבר ביטוח רכב אונליין הוא הליך עם המון יתרונות, אבל מכיוון שאנו כאן בשביל לקבל את המחיר הטוב ביותר, אנו מציגים לכם שני יתרונות בולטים של ביטוח רכב אונליין שמסבירים למה ביטוח אונליין חוסך לכם הוצאה גבוהה יותר.

  1. התאמת תקציב - ביטוח אונליין מאפשר לכל הלקוחות לבחור ביטוח רכב אונליין בתקציב שמתאפשר לו. תוכלו לבחור את מקסימום המחיר אותו אתם מוכנים להשקיע, או שתוכלו "לזרוק" הצעה לכל חברות ביטוחי הרכב הנמצאים באתר, הם ידאגו להחזיר לכם תשובה ולהציע לכם הצעת מחיר בהתאם אליכם.
  2. תחרותיות - אתר להשוואת מחירים לא נוצר רק בכדי להנגיש ללקוח את כל המחירים העדכניים, אלא גם בשביל ליצור תחרות בין כל חברות הביטוח, שכן יש היצע רחב. מתוך תחרותיות בכל ענף נגרמת ירידת מחירים הדרגתית. כאשר כל התנאים של כל החברות נמצאים מולכם, חברות הביטוח ידאגו שתראו את כל התנאים הטובים ביותר שהן מציעות ללקוחות חדשים.

למה ביטוח רכב אונליין משתלם יותר?
כאשר אנו מבטחים אונליין החברה מציעה לנו שירותים מוזלים יותר שכן אין שימוש בכוח אדם מבחינת החברה, אתם לא משלמים על דמי תיווך שיש לסוכן ביטוח. נתון שני הוא שאתם יכולים להרכיב לעצמכם פוליסה בהתאם לאופן השימוש האישי שלכם ברכב. כמו כן, היתרון האחרון שיש ברכישת ביטוח רכב אונליין הוא האפשרות לעקוב אחרי הפוליסה לאורך כל הזמן, לראות מה כלול בפוליסה, לראות את אופן התשלומים, לשדרג את הפוליסה וכן הלאה.