על מנת שנוכל להשתמש ברכב בצורה חוקית, יהיה עלינו לקנות ביטוח חובה כפי שהמדינה מחייבת אותנו, ואם אנחנו רוצים לשמור על הרכב וליהנות מכיסויים שונים שהחברה מספקת לנו, בשביל להימנע ממצב בו אנחנו נידרש לשלם על כך מהכיס שלנו, הרי שעלינו לרכוש גם ביטוח מקיף וכן ביטוח צד ג'. 

אין זה מספיק רק לפנות אל חברת הביטוח בשביל לקנות ביטוח רכב. אנחנו צריכים לדעת כיצד לעשות זאת בצורה חכמה, אשר תאפשר לנו גם ליהנות מתנאים מתאימים, כיסויים ועלויות המתאימים למה שאנחנו צריכים ולמה שאנחנו יכולים לעמוד בהן. 

לשמחתנו, היום יש לנו מספיק כלים ואמצעים בשביל לרכוש ביטוח רכב בצורה חכמה. מדובר על מקורות מידע שונים שיכולים לעזור לנו, גם ללמוד על הנושא, גם להשוות בין הצעות שונות, ובסופו של דבר לבחור את הפוליסה הטובה ביותר עבורנו. עלינו לזכור, אחרי שאנחנו רוכשים פוליסה בפעם הראשונה, נידרש לחזור על כך שוב ושוב מדי שנה, כשנצטרך לחדש את הפוליסה. לכן, אנחנו צריכים לדעת איך לעשות את זה, ובעיקר באילו אמצעים אנחנו יכולים להיעזר וכיצד להשתמש בהם. 

איך נקנה ביטוח רכב שיתאים לנו
ראשית, אנחנו צריכים לשאול את עצמנו מה הם הצרכים שלנו. לא כל אחד זקוק לאותו סוג של ביטוח רכב ויתרה מזו, יכול להיות בהחלט מצב בו אנחנו רוכשים ביטוח מסוים לרכב ספציפי, ולעומת זאת עבור רכב אחר אנחנו נצטרך ונרצה לקנות ביטוח אחר. לכן, עלינו להכיר את הצרכים של הרכב ואת הצרכים שלנו, לאפיין אותם בצורה נכונה ואז לבחון איזו פוליסה יכולה להתאים לנו. 

שנית, אנחנו צריכים לבחון את העלויות והכיסויים המוצעים לנו ולבחון עד כמה הם רלוונטיים עבורנו, עד כמה הם מתאימים למה שהשוק מציע. למשל, אם אנחנו בוחרים לרכוש פוליסה לרכב חדש, עלינו לבחון מה כל החברות מציעות והאם הפוליסה שאנחנו מתכוונים לרכוש, אכן מותאמת למה שהשוק מציע או שמדובר במשהו פחות טוב ואז נצטרך לחפש פוליסה אחרת. 

שלישית, רצוי מאוד לבדוק את טיב החברה. זה לא מספיק שהיא תציע לנו הצעה אטרקטיבית, עלינו לוודא שמדובר בחברה אמינה ושירותית אשר תהיה מוכנה ומסוגלת לספק לנו את השירות הרלוונטי בשביל לממש את ההצעה הזאת. 

משווים מחירים ובוחרים בפוליסה הנכונה
בשביל לרכוש פוליסת ביטוח רכב בצורה נכונה, עלינו להשוות מחירים בין הצעות שונות. בדיוק לשם כך, יש את אתר Wobi, המספק לנו גם מידע על פוליסות שונות וגם מאפשר לנו להשוות בין הצעות של חברות ביטוח, לבחון מחירים ולהחליט איזו מבין ההצעות שקיבלנו אכן מתאימה ואטרקטיבית עבורנו.