1.  חברת סאסא קוסמטיקס משיקה סדרת תחליבי רחצה של המותג NOVO . הסדרה תכלול ארבעה סוגים של תחליבים המועשרים בתמציות צמחים: BLOSSOM, HERBAL, EXOTIC ו־ .HONEY. 



מחיר: 9.90 שקלים ל־ 700 מ''ל.
 

בשורה התחתונה: הניחוחות עדינים והמרקם סמיך ונעים על הגוף. אבל מעבר לכל, המחיר הנמוך של התחליבים משחק תפקיד חשוב. 
2 המותג תפוצ'יפס של חברת שטראוס פריטו ליי, הזוכה לפופולריות גבוהה בקרב הצרכנים, יצא בקמפיין חדש בסגנון גיוס המונים כדי להגדיל את המעורבות של הצרכנים. הקונספט: כל צרכן יכול להציע טעם חדש באתר מיוחד שהקים משרד הפרסום הסלולרי moblin ולגייס לעצמו מצביעים דרך הרשתות החברתיות.

מי שיזכה להכי הרבה תומכים ייהנה מאקזיט של 250 אלף שקל, והטעם שלו ייכנס לסדרת הטעמים של "תפוצ'יפס אקזיט". במקביל, הקמפיין ילווה בהשקה של שני טעמים חדשים: תפוצ'יפס XTRA בטעם חריף ותפוצ'יפס XTRA בטעם על האש. בשורה התחתונה: רעיון שיווקי נחמד, שצפוי להגדיל את המכירות, ולו רק משום שבכל שקית תפוצ'יפס המשתתפת במבצע יש קוד המעלה את הסיכוי לזכות באקזיט.
3 כל גבר שמתגלח בסכין גילוח מכיר את התופעה של חתכים, שריטות וגילוח לא מספיק קרוב, שמאלץ אותו להתגלח בתדירות גבוהה יותר. כדי להתמודד עם זה, משיק המותג ג'ילט את Fusion ProGlide – סכין גילוח רב־פעמי בטכנולוגיה הכוללת ידית המתכווננת בהתאם לתווי הפנים, וכך מתאפשר גילוח חד ומדויק.
 
מחיר: 45 שקל למארז.
 
בשורה התחתונה: הבחור שניסה את הסכין הופתע לגלות שהתזוזה של הידית  עושה את כל ההבדל, וכך אין צורך לעקם את הפנים בכל מיני זוויות משונות כדי להגיע לאזורים מסוימים.
 
4 יקבי כרמל ממשיכים להתחדש, והפעם: מראה חדש לסדרת היינות .Selected במקביל למראה החדש, יצא לשוק בציר 2014 של היינות הלבנים: מוסקטו, אמרלד ריזלינג־ קולומברד, סוביניון בלאן וזינפנדל סמוק. 
 
טווח מחירים: מ־ 30 שקל.
 
בשורה התחתונה: יקבי סדרת Selectd מצליחים לתת תמורה ראויה למחיר הזול שלהם. העיצוב החדש ממתג את הסדרה במקום גבוה יותר, והמראה אלגנטי ונקי. 
5. אם אתם חולי צליאק או סתם נמנעים מגלוטן, חברת בר־אל מציעה לחם פירות יבשים, ללא גלוטן. הלחם מוצע למכירה קפוא ומוכן לאכילה לאחר הפשרה. 
 
מחיר: כ־ 20 שקל ל־ 500 גרם.
 
בשורה התחתונה: הלחם מכיל אחוז גבוה של צימוקים ומשמשים מיובשים, ומזכיר יותר עוגה מאשר לחם. הוא לא דחוס או כבד מדי, בניגוד ללחמים אחרים ללא גלוטן.
 
6. קונדיטוריית הבוטיק המשפחתית "עוגייה – אפייה ביתית" מיבנה מציעה עוגיות שילכו מצוין עם כוס תה. בין העוגיות: עוגיות קראנצ'יות המבוססות על פיצוחים וחמוציות, עוגיות סבא שוקולד עם צ'אנקים של שוקולד מריר ולבן ועוגיות מלוחות עם שומשום על בסיס גבינות.
 
טווח מחירים: 32 ־ 36 שקל ל־ 250 ־ 350 גרם.
 
בשורה התחתונה: העוגיות מיוצרות בעבודת יד והן על בסיס חמאה - דבר שמעיד על איכות גבוהה, לפחות כשמדובר בעוגיות שנמכרות במרכולים. אהבנו בעיקר את עוגיות הקראנץ', שהן למעשה עוגיות גרנולה משודרגות.
 
7. יקב יתיר חוגג החודש עשור לפעילות, ובמקביל משיק את היינות מבציר 2011 . ההשקה השנה כוללת כמובן את יין הדגל "יער יתיר" (65% קברנה סוביניון ו־ 35% פטי ורדו), שממשיך לזכות בניקוד גבוה ממגזין היין היוקרתי Wine Advocate . ההשקה כוללת גם את "יתיר הר עמשא" (37% קברנה סוביניון, 30% מרלו, 25% שיראז, ומעט פטי ורדו ומלבק), הבלנד הפופולרי של היקב, שזכה לשם חדש בהשראת אזור הגידול והייצור.
 
טווח מחירים: 100 ־ 240 שקל.
 
בשורה התחתונה: זהו אחד היקבים האהובים עלי, שמצליח לשמור על רמת דיוק בטעמים בכל שנה ושנה.
8 תלמה מבית יוניליוור מוציאה מהדורה מוגבלת של קורנפלקס קקאו וניל – תערובת של פתיתי תירס בתוספת קקאו ווניל.
 
טווח מחירים: 15 ־ 19.70 שקל ל־ 500 גרם.
 
בשורה התחתונה: מוצרי הדגנים מכילים בדרך כלל הרבה סוכר, בעיקר דגני השוקולד. הפעם מציעים לנו איזון בקלוריות ובטעם. מצד אחד מתיקות של השוקולד, מצד שני העדינות של הווניל.
 
9 מותג חטיפי השוקולד קליק החל  במהלך שיווקי להגדלת קהל היעד שלו עם השקה של סדרת החטיפים "קליק לייבל" הפונה לקהל הבוגר. הסדרה מוצעת באריזה אישית וכוללת ארבעה טעמים: פקאן מאובק, מקורמלוז קפה, ביטר קראנץ' ושקד לבנבן.
 
טווח מחירים: 6.10 ־ 7.90 שקל ל־ 50 גרם.
 
בשורה התחתונה : אם תצליחו ל התגבר על רגשות האשם, חטיף הפקאן פשוט מענג. גם חטיף המקורמלוז קפה שטעמנו, שהוא על בסיס שברי אגוזי לוז מקורמלים מצופים שוקולד וקפה, לא אכזב והציף אותנו באנרגיה.