חברת התעופה "איזי ג'ט", חברת התעופה הזרה השנייה בגודלה בישראל, הודיעה היום (חמישי) כי תשיק טיסות ישירות בין תל אביב לנמל התעופה סכיפהול באמסטרדם, הולנד. החל מהיום, ניתן לרכוש כרטיסים לטיסות אשר תצאנה ארבע פעמים בשבוע בימי שני, רביעי, חמישי ושבת, לאורך השנה כולה.

הטיסה הראשונה תצא ב-26 באוקטובר 2015 ואמסטרדם תהיה היעד העשירי של החברה בישראל. מחיר התחלתי לכרטיס מתל אביב לאמסטרדם עומד כעת על 48.49 אירו (כולל מסים, כיוון אחד) ומאמסטרדם לתל אביב 46.49 (כולל מסים, כיוון אחד).

עם פתיחת הבסיס האירופי בשדה התעופה של אמסטרדם סכיפהול במרץ השנה , מנכ"לית איזי ג'ט, קרולין מקול אמרה כי "פתיחת בסיס בסכיפהול הינו מהלך אסטרטגי חשוב עבור איזי ג'ט. איזי ג'ט הינה חברת התעופה השנייה בגודלה באמסטרדם – מנמלי התעופה המובילים באירופה, המשרת שוק תעופה גדול ומתפתח, עם ביקוש גדול מצד הלקוחות הטסים אל ומהבירה ההולנדית". 
 
בהמשך להסכם השמים הפתוחים בין ישראל לאיחוד האירופי, והביקוש חסר התקדים מצד הקהל הישראלי לשירותי החברה, איזי ג'ט הגדילה את פעילותה מישראל והפכה לאחת החברות שרשמו את הגידול המרשים ביותר בנמל התעופה בן גוריון. בהקשר לפתיחת הקו החדש ניל סלאבן, המנהל המסחרי של החברה בקווים לישראל אמר כי "עם תחילת מכירת הכרטיסים היום בקו תל אביב אמסטרדם, אנחנו שמחים להמשיך ולפתח את הרשת שלנו, בהצעת יעדים חדשים מתל אביב ואליה. אנו מצפים כי הקו החדש, בין שתי ערים מרכזיות אלה, יהיה אטרקטיבי במידה שווה לתיירים ולנוסעים למטרת עסקים.התחלת השירות שלנו מתל אביב לאמסטרדם מדגישה את המחויבות של איזי ג'ט כלפי ישראל וכוונותינו להמשיך להציע לנוסעים הישראלים את היעדים המועדפים עליהם".