המותג “מאסטר שף” מתרחב עם סדרת מוצרים אסייתית חדשה, הכוללת רוטב סויה, טריאקי, צ’ילי מתוק, צ’ילי חריף, נודלס, אטריות אורז וקרם קוקוס.

מחיר: 9.90־14.90 שקלים.
בשורה התחתונה: סדרה הרטבים מיוצרת בתאילנד ושומרת על אותנטיות. מחירי הרטבים נוחים מאוד והבקבוקים מעוצבים ונוחים לשימוש.


צילומים: אפרת אשל, ניצן אשוח, רוני ינקביץ’, ראובן אילת, סטודיו שטראוס, האגיס, יח"צ
VISCO CARBON הוא שמה של כרית מתקפלת המתאימה לשימוש בבית ומחוצה לו. הכרית, מבית חברת אירופלקס, עשויה מחומר גמיש, המתאים עצמו למבנה הגוף.
מחיר: 470 שקלים.
בשורה התחתונה: פתרון נפלא למטיילים, שגם באוהל לא יוותרו על הנוחות. הכרית מתקפלת בקלות, כך שהיא מעולה למי שיש לו מצוקת מקום. החיסרון היחיד: המחיר גבוה.
צילומים: אפרת אשל, ניצן אשוח, רוני ינקביץ’, ראובן אילת, סטודיו שטראוס, האגיס, יח"צ

אף על פי שהתרגלנו שענבים הם פרי קיצי, ענבי טלי ממשיכים במסורת ומשיקים בציר חדש של זן הסקרלוטה.
מחיר: מ־15 שקלים לקילו.
בשורה התחתונה: זן ענבים אדום וחורפי ללא חרצנים, המגיע מקליפורניה. זהו זן עסיסי ומתוק, שהולך נפלא עם יין אדום וגבינות.

צילומים: אפרת אשל, ניצן אשוח, רוני ינקביץ’, ראובן אילת, סטודיו שטראוס, האגיס, יח"צ
המותג לייף מבית סופר פארם עושה צעד נוסף לשבירת המונופול של ג’ילט בתחום סכיני הגילוח, ומשיק את M6, סכין גילוח בעל שישה להבים. את הסכין יצרה חברת Dorco הקוריאנית.
מחיר: 45 שקלים למכשיר גילוח ושני סכינים.
בשורה התחתונה: לסכין יש להבים דקים המאפשרים גילוח חלק מאוד, ולהב אחורי לעיצוב קל של פאות הלחיים. עכשיו רק צריך שיגלחו עוד קצת מהמחיר, ואז באמת ניתן יהיה לדבר על מהפכה בשוק הסכינים.

צילומים: אפרת אשל, ניצן אשוח, רוני ינקביץ’, ראובן אילת, סטודיו שטראוס, האגיס, יח"צ
 
 במיוחד לקראת החורף, “חוות תקוע” החלה לשווק מארז של שורש ג’ינג’ר טרי.
מחיר: 10־13 שקלים.
בשורה התחתונה: ידוע ששורש הג’ינג’ר עשיר בסגולות רפואיות ומצוין בהתמודדות עם מחלות החורף, אך הוא גם מעולה לתיבול תבשילים ומשקאות חמים וקרים. אפשר לשמור את השורש במקפיא ולהשתמש לפי הצורך.


צילומים: אפרת אשל, ניצן אשוח, רוני ינקביץ’, ראובן אילת, סטודיו שטראוס, האגיס, יח"צ

שטראוס פריטו־ליי ורשת בורגראנץ’ יצאו בשיתוף פעולה, ובמסגרתו יושקו שני מוצרים חדשים. תפוצ’יפס סטיקס בטעמים של רוטבי בורגראנץ’ קטשופ וברביקיו. לקונים שיגיעו עם חמש אריזות של החטיף תינתן הטבה של 1+1 ברשת בורגראנץ’.
מחיר: 3.80 שקל ל־65 גרם.
בשורה התחתונה: לא הרגשנו שום קשר בין הרטבים הוותיקים לצ’יפס החדש. אומנם הטעם די מוצלח, אם כי מתובל מדי, אך ממש לא הזכיר לנו לא קטשופ ולא ברביקיו.

צילומים: אפרת אשל, ניצן אשוח, רוני ינקביץ’, ראובן אילת, סטודיו שטראוס, האגיס, יח"צ

אסם השיקה את סדרת מרקי “רגע חם” באריזת סטיק עם 69 קלוריות בלבד לכוס. המרקים מגיעים באריזה מאגדת המכילה חמישה סטיקים בטעמים: פטריות, תירס, אפונה ועגבניות.
מחיר: 9.90 שקלים לאריזה.
בשורה התחתונה: פתרון נפלא למי שמחפש ארוחה קטנה ומהירה בלי הרבה קלוריות. למרקים יש מרקם קטיפתי, מה שמקל על המצפון שעוד פעם דילגנו על ארוחה דשנה.

צילומים: אפרת אשל, ניצן אשוח, רוני ינקביץ’, ראובן אילת, סטודיו שטראוס, האגיס, יח"צ
 
מגבוני האגיס יוצאים במהדורה מיוחדת בכיכובו של כוכב דיסני מיקי מאוס. מדובר במהדורה מוגבלת שתימכר בחודשים נובמבר־דצמבר.
מחיר: כ־20 שקלים למארז הכולל ארבע חבילות מגבונים.
בשורה התחתונה: מיקי מאוס נותר מאוד פופולרי, ומדובר בעוד נקודה של אור בעת החלפת החיתול.

צילומים: אפרת אשל, ניצן אשוח, רוני ינקביץ’, ראובן אילת, סטודיו שטראוס, האגיס, יח"צ
 
מותג חטיפי הדגנים Nature Valley הרחיב את מוצריו עם סגמנט חדש: חטיפי פופקורן. החטיפים החדשים מגיעים בטעמים: חמוציות וגרעיני חמניות בציפוי קרם יוגורט; ובוטנים וגרעיני חמניות בציפוי קרם שקדים.
מחיר: 19.90 שקלים למארז.
בשורה התחתונה: אהבנו מאוד. מין שילוב מוצלח בין קרנצ’יות לרכות. כמו כן, מדובר רק ב־85 קלוריות לחטיף – אומנם זה לא מעט, אך בהחלט סוגר את הפינה היומית המתוקה.