הדירות הקטנות במרכז הארץ ויום העבודה הלחוץ גרמו לכך שהרבה צעירים החליטו לא להחזיק מכונת כביסה. שינויים אלו בהרגלי הכביסה הובילו להקמתה של kVisi – אפליקציה המציעה שירותי ניקוי יבש, גיהוץ וכביסה עד הבית. בעזרת האפליקציה אפשר להזמין שליח שייקח את הפריטים ויחזיר אותם כעבור 24־48 שעות.


מחיר לשק כביסה עד שישה קילוגרמים: 49 שקלים.


בשורה התחתונה: השירות יעיל מאוד ואפשר לומר אפילו מהיר יחסית. פלוס אמיתי הוא שאין מינימום הזמנה, והמשלוח ללא עלות. הכל מגיע מקופל, ובטווח שעות לפי בחירת הלקוח.



חברת נספרסו השיקה שלוש תערובות קפה סתוויות במהדורה מוגבלת. התערובות הן מפולי ערביקה בקלייה בינונית: תערובת וניל הל, תערובת שוקולד ג’ינג’ר ותערובת וניל אמארטי. לרגל ההשקה, השף קונדיטור דודו אוטמזגין התאים קינוח שוקולד בתיבול ייחודי, שיוגש בבוטיקים של נספרסו.


מחיר: 25.50 שקלים לעשר קפסולות.


בשורה התחתונה: שלוש התערובות קלילות מאוד ובדרגת חוזק בינונית. למרות השילובים של ההל והג’ינג’ר, הטעמים מעודנים מאוד והארומה נפלאה.



רבים מחפשים רעיון למתנה מקורית לקרובים ולחברים שנמצאים בחו”ל, בעיקר לפני חג החנוכה, חג המולד והשנה האזרחית החדשה. חברת “מטעי בן עזר” החלה להפיץ תיבות שי עם פירות הדר, יינות, שוקולדים, תה, עוגיות, שמן זית ומעדנים – הכל תוצרת הארץ. לחברה הוותיקה יש קטלוג חדש, ובו מגוון של יותר מ־50 מארזים.


מחיר: מ־200 שקלים, כולל משלוח.


בשורה התחתונה: רעיון נפלא למתנה שמזכירה לשוהים בחו”ל את המטעמים האיכותיים שיש לארצנו הקטנה להציע. בעיקר כיף לקבל פירות הדר טריים, תפוזים, אשכוליות אדומות ופומליות באיכות גבוהה. המחירים כוללים משלוח, כך שאין הפתעות בזמן התשלום.



מותג הקוניאק הנסי משיק בקבוק אספנות במהדורה מוגבלת, בעיצובו של האמן האמריקאי ריאן מק’גינס. זהו בקבוק חמישי בסדרת הבקבוקים המעוצבים של המותג, שכללה אמנים כמו פוטורה ושפרד פיירי.


מחיר: מ־165 שקלים.


בשורה התחתונה: התווית מעוצבת כפרח הצבוע בצבעי ניאון זרחניים, הגורמים לבקבוק לזהור בחושך. עוד פריט אספנים לחובבי הקוניאק.



חברת עלמה משיקה מוצר חדש: גבינה צהובה מגורדת במשקל 500 גרם.


מחיר: 18.90־19.50 שקלים.


בשורה התחתונה: הגבינה מתאימה לאפייה ולבישול, ומחירה נמוך משמעותית מהמתחרים בשוק. במיוחד כשמדובר בגבינה צהובה אמיתית ולא בתחליף גבינה.



המותג סנסודיין משיק מי פה המותאמים במיוחד לאנשים עם רגישות בשיניים. מי הפה מגיעים בטעם מנטה מרענן, והם תורמים לחיזוק השיניים ולמניעת עששת.


מחיר: 24.90 שקלים.


בשורה התחתונה: מי הפה מכילים חומר שנקרא פוטסיום ניטראט, והוא זה שמקל את הרגישות בשיניים. מלבד זה, החומר אינו מכיל אלכוהול, ומי הפה מעניקים רעננות.



חברת תנובה נכנסה לשוק הבשר הקפוא, ומשיקה סדרת מוצרים מבשר טבעי – ללא הזרקה של פוספטים ומים. הסדרה החדשה תכלול מוצרים כמו קוביות בשר לקדירה, שניצלים, סטייקים ורצועות להקפצה.


מחיר: מ־50 שקלים.


בשורה התחתונה: הבשר מיוצר במפעל ארגנטינאי של חברת FRIAR, המייצרת בשר להרבה שווקים בעולם. המוצרים בסדרה ארוזים באריזה נוחה לשימוש, ומי שרגיל לבשר קפוא יקבל מוצר איכותי ובלי תוספים לא רצויים.



מותג השוקולד נוטלה יצא במהלך שיווקי חד־פעמי, שבמסגרתו כל אחד יוכל ליצור תווית ייחודית הנושאת את שמו. את התוויות ניתן יהיה לעצב בעמוד הפייסבוק של נוטלה, ולהדפיסן במדפסת הביתית. בנוסף, ב־15 סניפים של שופרסל דיל ברחבי הארץ יוצבו עמדות הדפסה ללא תשלום.


מחיר: 22.70 שקלים.


בשורה התחתונה: רעיון מגניב ביותר, שהפך את הקרב על הנוטלה בבית ליותר דרמטי. מכיוון שאפשר להדפיס את התוויות במדפסת הביתית, קל מאוד להחליף אותן לפי החשק.



מספר חודשים לאחר כניסתה של שופרסל לשוק החלב, הרשת משיקה חלב ושוקו ללא לקטוז, תחת המותג שופרסל.


מחיר: 7.90 שקלים בשופרסל דיל.


בשורה התחתונה: בשנים האחרונות רבים מפתחים רגישות ללקטוז ועל כן נמנעים או מפחיתים את השימוש במוצרי חלב. המהלך של הרשת מבורך ביותר, בעיקר בשל המחיר הנוח וההנגשה של מוצרים דלי לקטוז.