1. ב"קסם הפרי" החליטו להקל על המארחים עם מגש "קסם החשק" שמגיע במגש זכוכית, ועליו תמצאו תמר ממולא בפקאן, תמר ממולא במקדמיה, משמש מיובש ממולא באגוז, משמש אורגני טבעי ממולא באגוז, חצאי תאנים עם שקד טבעי, לואיזיאנה – חטיפי אנרגיה בטעם תמר, רצועות אננס מסוכר בצבעים, תפוח בקינמון עם סוכר, רצועות הדר מסוכרות ועוד מגוון של פירות מיובשים.


220 שקלים


 



2. "חוות דרך התבלינים" בבית לחם הגלילית היא מקום נפלא להרגיש בו את הטבע. לקראת ט"ו בשבט מציעים סלסילת פירות יבשים, המכילה מקבץ עשיר של פירות.


55 שקלים




3. ב־H&O תמצאו מגוון אגרטלים מעוצבים עבור מי שרוצה להכניס את הטבע אליו לסלון.


84.90־129.90 שקלים

מוצרים לט"ו בשבט. צילום: יח"צ
מוצרים לט"ו בשבט. צילום: יח"צ


מוצרים לט"ו בשבט. יח"צ
מוצרים לט"ו בשבט. יח"צ



4. אומנם הטבע הוא העיקר, אך גם ההגשה חשובה: רשת "ואהבת" מציעה לכם קערת הגשה מעוצבת בחיתוך לייזר.


238 שקלים




5. מתארחים ומארחים? תוכלו לקשט את הבית באופני עציצים של רשת "הרמוניה לבית".


99 שקלים




6. מותג הטיפוח הניו יורקי Kiehl’s  מציע מארז מיוחד לט"ו בשבט בניחוחות עלי תאנה ומרווה, וניל ועץ הארז, פריחת נישה ואשכולית אדומה, תפוז וליצ'י ועוד. כל מארז מכיל קרם גוף, ג'ל רחצה, בושם ומוצר דה לקס של קרם גוף.


349 שקלים




7. גם לגברים מותר: חברת הקוסמטיקה המקצועית HL מציעה מארז טיפוח לגבר מסדרת BE FIRST, המשלבת שמן שקדים ופועלת לשיפור מרקם העור והאטת תהליך הזדקנות העור. המארז מכיל תחליב אפטר־שייב ואייג' דיפנס סרום.


281 שקלים



8. על המר והמתוק: מארז שוקולד פרימיום "אביטל" במהדורה מוגבלת של מפעל שוקולד הבוטיק "דה קרינה" עם מדליוני שוקולד מריר עם שקדים ופצפוצי הדרים.


34 שקלים




9. דרך נפלאה לחגוג את ראש השנה לאילנות עם עוגה בחושה המשלבת את תוצרת הארץ: קוביות תפוח סמית המתובלות במעט קינמון, צימוקים, שיבולת שועל ותערובת של גרעיני חמניות, דלעת ואגוזי לוז של "לחם ארז".


39 שקלים




10. מי שמתקשה להחליט מה בא לו יותר, פירות יבשים או טריים, "מתוקה" מציעה  סלסילת גם וגם: סלסילה לבנה מרובעת עם קילו פירות יבשים ועוד 1.6 קילו של פירות טריים. בין היתר תמצאו שם: אשכולית אדומה, תפוז, קיווי, תות, אננס, קרמבולה, תמר עם אגוז, חבוש, מנגו מיובש, שזיף, משמש ודבלים.


218 שקלים




11. קערת קרמיקה עם עיטורי לבנדר, "פוקס הום".


149.90 שקלים