בין שני עולמות

כשאני חושבת על בושם, קשה לי להתרגש יותר מדי. כן, הניחוח יכול להיות מדהים, אך זה יהיה נכון במקרה של עוד עשרות בשמים שמציפים בכל עונה את המדפים. גם כשמדברים על הנראות של הבושם, אין הרבה הפתעות. בדרך כלל נראה בקבוקים קלאסיים, מעט רומנטיים, שלא יבלטו בין שאר חבריהם על המדף. אולי בגלל חוסר הציפייה כל כך הופתעתי כשראיתי את MOSCHINO FRESH, הבושם לנשים החדש של בית האופנה מוסקינו. הרעיון מאחוריו הוא חיבור בין שני עולמות מתנגשים. מצד אחד עומד מוצר הניקוי לחלונות שנמצא בכל בית, ומצד אחר בושם יוקרתי. בפועל, מוסקינו לקח את הבקבוק מחיי היומיום ומיזג אותו עם מה שאנחנו תופסים בדרך כלל כיוקרתי וחלומי. והתוצאה פשוט מדהימה. בעיקר כשפותחים את האריזה הלבנה בשילוב פס זהב ומגלים בפנים בקבוק בצורה של תרסיס ניקוי חלונות. זוהי ללא כל ספק חדשנות בכל מה שקשור באמנות עכשווית. הניחוח, באופן לא מפתיע, רענן מאוד, ובכל זאת מצליח ללכוד את החושניות הנשית.


מחיר: 399 שקלים.


עד סוף אפריל הוא יוצע במחיר מוזל: 219 בסופר פארם, 199 במשביר לצרכן ובניו פארם



מנצחים את הטבע


אנחנו כל הזמן שומעים על תגליות בעולם הטיפוח ועל עוד פיצוח טכנולוגי שיגרום לנו להיראות צעירים מתמיד. אז הנה עוד חידוש עבורכם: טכנולוגיית האפיגנטיקה – טכנולוגיה המחזירה לעור מראה צעיר וקורן בזכות שיקום הדנ"א. ובעוד אני נשארת סקפטית לגבי האפשרות להחזיר את הזמן לאחור, אני כמובן לא מוותרת על שום אפשרות לעשות הכל כדי לנצח את הטבע. והנה חברת לנקסטר, הידועה כחלוצה בכל הקשור לשימוש והמצאה של טכנולוגיות ופטנטים מדעיים חדשים, הרימה את הכפפה והשיקה את סדרת Lancaster Skin Repair 563. הסדרה כוללת סרום לעור הפנים וסרום לאזור העיניים, המבוססים על טכנולוגיית האפיגנטיקה.



לנקסטר סרום פנים ועיניים. צילום: יח"צ
לנקסטר סרום פנים ועיניים. צילום: יח"צ



בשורה התחתונה, שימוש בקרמים באמת נותן תחושה של גמישות בעור ומראה רענן יותר. האם הוא יחזיק? את זה רק הזמן יגיד. מה שבטוח הוא שהסרום בהחלט עוזר להוריד את נפיחות הבוקר מסביב לעיניים.


מחיר: 399 שקלים לסרום העיניים (עד סוף מרץ), 299 שקלים לסרום הפנים (עד סוף מרץ).


להשיג בסופר פארם



אישה אמיתית


אחרי שקייטלין ג'נר הסעירה את העולם עם שינוי המין שלה, כעת מגיע זמנה לקטוף קמפיין חדש. ומה אומר “אני אישה" יותר מקולקציית איפור? במיוחד כשהקרדשיאנס הן כמעט אוטוריטה בענייני איפור וטיפוח. אז באופן ממש לא מפתיע, מותג האיפור מאק יצא בשיתוף פעולה עם קייטלין, ויחד הם יצרו שפתון חדש בגון ניוד־ורוד בשם Finally Free. כל ההכנסות ממכירתו של השפתון יוקדשו לקרן של מאק למאבק באיידס בקרב טרנסג'נדרים.


מחיר: 92 שקלים.



קייטלין ג'נר והאודם החדש של מאק. צילום: יח"צ
קייטלין ג'נר והאודם החדש של מאק. צילום: יח"צ



להשיג בסניפי הרשת (מחודש אפריל)