1


רגע לפני פסח, ורדינון משיקה את קולקציית אביב־קיץ, שבהתאם לעולם האופנה מושפעת מטרנדים עולמיים, תרבויות המזרח, שבטיות ושאר מוטיבים אתניים. ההשראה באה לידי ביטוי בפריטים המשלבים הדפסים מוזהבים, חברבורות, פרחים ועוד מוטיבים גרפיים. בין היתר ניתן למצוא מצעים, מגבות, שמיכות, אביזרי אמבט וטקסטיל נוי.


טווח מחירים: 19.90־899.90 שקל, לפני 30% הנחה לרגל החג.


בשורה התחתונה: ורדינון הפתיעו העונה בכך שהם יצעו מהמסגרת והחלו להציג הדפסים משעשעים שמרעננים את חדר השינה. אהבתי במיוחד את השילוב של לבן וזהב, שבאופן מפתיע לא נראה זול.



2


שיתוף פעולה בין השף חיים כהן לקבוצת המסחר המקוון buy2 הוביל ל"קיטשן סטורי" (kitchenstory.com) - חנות אונליין מקצועית בתחום המטבח. החנות מציעה את כל הפריטים הנחוצים למטבח, החל מפותחן יין ועד לגרילים ומעשנות. לכבוד פסח, תוכלו למצוא שם גם קטגוריית מתנות לחג: סט סכיני BEROX, הכולל סכין שף, סכין עזר וסכין צר מחוזקים, במחיר 199 שקל; או סט שישה חלקים של ג'יימי אוליבר - מארז מתנה מפואר המכיל כף הגשה, כף מסננת, הופכן מחורץ, הופכן לדגים, מצקת ומלקחיים במחיר 249 שקל.


בשורה התחתונה: מהלך מפתיע שאת תוצאותיו נדע רק בעוד מספר חודשים, לאחר שהאתר יעבור את ה"פיק" של החגים.



3


ברולדין כבר עובדים על קולקציית קינוחים כשרים לפסח הכוללת מגוון עוגות פרווה, עוגות חלביות, עוגיות ומקרונים צרפתיים בשמונה סוגים, בהם ברולה קרמל, מסקרפונה קפה ותותים בשמנת.


טווח מחירים: 19־139 שקל.


בשורה התחתונה: אני עוד זוכרת ימים שהקינוח הכי מפנק שהיה לנו בפסח זה מצה עם שוקולד. כיום, כמעט קשה להבין “מה נשתנה". העוגות של רולדין, הפרווה ובעיקר החלביות, מצליחות לספק תחליף ראוי לקינוחים הלא כשרים. שלא לדבר על עוגיות המקרון, שהן פשוט מצוינות.



4


בוטיק סנטרל מציע קולקציית מאפים ועוגות כשרים לפסח, הכוללת דיינישים וקראנצ’ים, שהולכים נפלא עם הקפה בבוקר. המאפים מבוססים על עמילנים, קמחים מסוגים שונים ושקדים טחונים. בין היתר תמצאו שם קראנצ' שוקולד, דיינישים בטעמי שוקולד, אגוזים עם קינמון וגם גבינה מלוחה עם פלפלים קלויים. לצד פס השמרים, תמצאו גם מגוון עוגות פרווה כשרות לפסח, כמו פבלובה פיסטוק פטל, מוס נוגט, פאי לימון שוקולד ופאי תפוחים עם מקרונים. לצד אלו תמצאו כמובן גם עוגות חלביות כמו גבינה פירורים, פאבלובות, מוס ועוד.


טווח מחירים: 10־148 שקל.


בשורה התחתונה: בבוטיק סנטרל בהחלט מנסים לפרוץ את הגבולות. ההפתעה של השנה היא כמובן עוגות השמרים, שמצליחות לשמור על מרקם טוב ולא מיובש. גם עוגות השוקולד שלהם משכיחות לרגע שמדובר בעוגות לפסח.



5


כחלק מקולקציית המתנות לפסח, מותג השוקולד “מקס ברנר" מציע את “שוקו־הוליק" – מארז המגיע במזוודה מאוירת, ובתוכו: קוביות שוקולד חלב ממולאות בנוגט ובשבבי קוקוס קלוי, קוביות שוקולד חלב ממולאות בנוגט ובשברי פקאן סיני, קוביות שוקולד חלב ממולאות בנוגט בטעם אספרסו, פקאן סיני עטוף בנוגט ובאבקת קקאו, וטיפות שוקולד מריר עם שברי פולי קקאו.


מחיר: 149 שקל.


בשורה התחתונה: הפתרון הכי קל למתנה למארחת. גם טעים וגם שמיש: כשהמזוודה מתרוקנת היא יכולה להפוך לכלי אחסון מגניב במטבח.



6


יקבי ברקן מציגים מארז חג עם זוג יינות מסדרת ספיישל רזרב, בצרוף פותחן חשמלי וחותך קפסולות.


מחיר: 150 שקל.


בשורה התחתונה: מתנה מעולה לכם וגם למארחים. מדובר ביין טוב שיישתל היטב בין שאר היינות שתמצאו על שולחן החג. בנוסף, הפותחן פשוט וקל לתפעול – רק אל תשכחו לצרף סוללות.



7


הסטארט־אפ הקולינרי “שף בוקס" מציע ערכת Bake it Easy הכוללת מארז של שש צנצנות של המותג Weck שניתן להכניס לתנור. בתוך כל צנצנת חומר גלם מדוד ושקול להכנת סופלה שוקולד כשר לפסח, ואפילו שקית זילוף שתקל על העבודה. עוד במארז - חוברת מתכונים מעוצבת שנותנת רעיונות למתכונים מתוקים נוספים. את המארז אורזים קבוצת קשישים מעמותת “מטב".


מחיר: 169 שקל, באתר החברה.


בשורה התחתונה: מעבר לקלות שבה ניתן לעשות קינוחים מושקעים שגם נראים מצוין, מדובר במתנה שיש בה הרבה מחשבה.



8


לקראת החג מציעה רשת “לגעת באוכל" מגוון מארזי מתנה מוכנים לבישול ולאירוח. בין המארזים: מארז סט פסטה (149 שקל), מארז ווק (229 שקל) או מארז תבנית קפיצית (169 שקל).


בשורה התחתונה: פתרון קל לעצלנים ולאלה שלא רוצים לשבור את הראש עם מתנות חג. המארזים פונקציונליים ומכילים מוצרים שצריך בכל מטבח.