היה זה לפני יותר מעשרים שנים, כשהאחים עופר ואלון יונסוף, בחרו לפרוש מעסק משפחתי הנסמך על 125 שנות היסטוריה של תכשיטנות והחלו לייצג בלעדית מותגי יוקרה מהמובילים בעולם בתחומי התכשיטנות והשענות, עליהם נמנים בין ביתר: דה גריסוגונו (de GRISOGONO), אודמר פיגה (Audemars Piguet), ריצ'ארד מיל (Richard Mille), שופארד (Chopard), רוג'ר דובואה (Roger Dubuis), גרהאם (Graham), קראן ד'אש (CARAN d'ACHE).

עשרים שנה מאוחר יותר, JB  תכשיטנים, הפך שם נרדף לתשוקה ויצירתיות עיצובית, אם במותגים אותם בחרו לייצג ואם בתכנון ויצור של פריטי תכשיטנות ייחודיים. בשני הבוטיקים האקסקלוסיביים והמפוארים שלהם, בירושלים ובתל אביב, מעניקים האחים יונסוף ללקוחותיהם הנאמנים שירות אדיב וחסר פשרות, כלשונם: "עבור לקוחות של תכשיטי ושעוני יוקרה, אלו הפרטים הקטנים שעושים את ההבדל הגדול".
בוטיק שופארד הוא הבוטיק הראשון מסוגו בארץ בתחום השעונים ותכשיטי היוקרה, שייפתח באמצע אפריל הקרוב בכיכר המדינה בתל אביב. לאחר עבודה משותפת של שנים, בהם יצגה תכשיטי JB את חברת שופארד בישראל. החליטו שתי החברות ביחד על עליית שלב במערכת היחסים, ופתיחת בוטיק ראשון ל שופארד בישראל שיעמוד בפני עצמו וינוהל על ידי צוות תכשיטי JB .
 

החלטה זו, הלכה למעשה, היא בדמות רגע היסטורי, שכן זוהי הפעם הראשונה שבישראל ייפתח בוטיק של מותג התכשיטים ושעוני יוקרה. הבוטיק שייפתח יהיה חלל בגודל של 50 מטר, שנבנה ועוצב בהתאם לסטנדרטים הבינלאומיים הגבוהים ביותר, וברוח אווירה החנויות של המותג בחו"ל.
 
יימכרו בבוטיק יחידות ששופארד מייצרת במיוחד לבוטיקים שלה, וכן יימכרו פיסים מקולקציית ה – High Jewelry שמסופקת גם היא לבוטיקים בלבד. מעבר לכך, תהיה תצוגה נרחבת יותר של שעונים ותכשיטים ושל ליין האקססוריז היוקרתי והנחשב של שופארד.
שופארד היא חברה שוויצרית המייצרת שעונים תכשיטים ואקססוריז יוקרתיים ברמת איכות גבוהה. החברה הוקמה בשנת 1860 על ידי לואיס שופארד, והחברה למעשה קרויה על שמו. בשנת 1915, לאחר מותו של מר שופארד, החברה המשיכה להתנהל שני דורות נוספים על ידי בנו ונכדו של מר שופארד.
בשנת 1690 מכר נכדו של מר שופארד את החברה למר קארל שויפלה השלישי, אשר הגיע בעצמו מרקע משפחתי של מייצרי שעונים. תחת הניהול החדש של משפחת שויפלה, שופארד התפתחה והפכה להיות אחת החברות המובילות בעולם בתחום השענות והתכשיטנות.
 
בשנת 1990, שני ילדיו של קארל שויפלה השלישי, קארל פרידריך וקרוליין קיבלו את ניהול החברה לידיהם והמשיכו לעשות חיל. הבת, קרוליין הפכה להיות המנהלת האומנותית של ליין תכשיטי היוקרה, והיא אחראית על עיצובם המרהיב של תכשיטי שופארד. במסגרת תפקידה ועל רקע היותה חובבת אומנות מושבעת, החל משנת 1998 שופארד הפכה להיות נותנת החסות הראשית לפסטיבל קאן
הנחשב. כמו כן, בשנת 2006 הוציאה שופארד ליין תכשיטים מיוחד שנקרא "קולקציית השטיח האדום" אשר הורכב מתכשיטי-על שהוקדשו לשטיח האדום של פסטיבל קאן.
הבן, קארל פרידריך לקח אחריות בכל הנוגע לאגף השעונים בשופארד. למעשה, הוא שילב על פס הייצור של השעונים את שתי האהבות הגדולות ביותר שלו – ייצור שעונים ומכוניות, וכך עיצב קולקציות שעוני ספורט בהשראת מרוצי מכוניות נחשבים (כמו מילי-מליה, גראן-פרי דה מונקו ועוד). במשך השנים שופארד גם יצרה שותפות עם מארגני מרוץ מכוניות המילי-מליה. אשתו של קארל פרידריך, קריסטין שויפלה, מהווה גם היא חלק בלתי נפרד משופארד, ומכהנת בתפקיד בכיר בחברה. למעשה, שופארד, תחת הנהלת משפחת שויפלה, הינה עסק משפחתי שמונע כבר עשרות שנים במקצועיות, אמינות, יושרה ואף חמימות.