1. תלמה מבית יוניליוור משיקה דגני בוקר חדשים בסדרת דלי’ס: דליקשיו בתוספת אגוזי קשיו ושקדים.


מחיר: כ־20 שקל ל־400 גרם.


בשורה התחתונה: דגנים שמתאימים למבוגרים שמחפשים ארוחת בוקר מהירה או נשנוש לארוחת ביניים. הדגנים מצופים בדבש אך אינם מתוקים מדי והאגוזים מקנים קראנצ’יות מצויינת.



2. ליימן שליסל מרחיבה את משפחת מוצרי “סניידרס” בארץ עם ההשקה של “סניידרס ניבלרס” – ביסונים של בייגלה אמריקאי קלאסי.


מחיר: 16.90 שקל ל־255 גרם.


בשורה התחתונה: אהבה מהביס הראשון. מדובר למעשה בחטיפי בייגלה שכיף לנשנש וגם מתאימים לאירוח עם או בלי מטבל ליד.



3. חברת סנו השיקה לאחרונה את סדרת “סנובון דאבל אקשן” - סבון אסלה שפועל למספר גדול יותר של הדחות.


מחיר: החל מ־14.90 שקל למארז שלישיה.


בשורה התחתונה: לסבון יש ריח חזק, שנשאר קצת יותר זמן מריחם של סבוני אסלה אחרים. הוא גם מגיע בשילובי צבעים חזקים כגון צהוב־כתום, סגול־ירוק וורוד־תכלת.



4. רשת ויקטורי החלה ביבוא מקביל של נייר טואלט חדש, במטרה להוזיל מחירים. את נייר הטואלט היא תשווק תחת השם Silen, והוא יגיע במארז של 32 גלילים.


מחיר: 19.90 שקל.


בשורה התחתונה: המהלך של ויקטורי מבטיח שלא נצטרך להסתמך על מבצעים כאשר אנחנו מעוניינים לקנות נייר טואלט. בנוסף, יש כאן תמורה גבוהה יותר, שכן אורך הנייר במארז של 32 גלילים של מותג Silen הוא 662.4 מטר, לעומת כ־588 מטר שיש באותה כמות גלילים אצל מותגים מקבילים.




5. יטבתה ממשיכה במהלך הפחתת הסוכר ממוצרי החלב שלה, וכעת היא עושה זאת עם ה”השוקו שלי” - שוקו ללא תוספת סוכר ותחליפי סוכר, במתיקות טבעית הנובעת מפירוק הלקטוז שבחלב. 


מחיר: 7.90־12.80 שקל לליטר.


בשורה התחתונה: הרעיון שעומד מאחורי המוצר הוא שכל אחד ימתיק (או שלא) את השוקו לפי טעמו האישי, כך שגם שמי שלא רוצה לתת לילדים שוקו ממותק מאוד יוכל לעשות זאת. האמת, ממש לא צריך להוסיף סוכר.



6. חברת ויסוצקי חברה ל”מבשלות בירה ישראל”, ויחד הן השיקו את סדרת המשקאות ויסוצקי ICE המבוססת על חליטת עלי תה ירוק, צמחים ומיץ לימון טבעי. למשקאות לא מוספים חומרים משמרים או צבעי מאכל. 
מחיר: כ־7.90 שקלים ל־350 מ”ל.
בשורה התחתונה: המשקאות מגיעים ברמת מתיקות מעודנת ומכילים רק 22 קלוריות ל־100 מ”ל, ועל כן הם יכולים להיות תחליף מצוין לחובבי המיצים והמשקאות הקלים. החליטות מגיעות בבקבוק זכוכית בטעמים תה ירוק למון גראס ולואיזה ותה ירוק ונענע.
 

7. עוד מוויסוצקי: טעם חדש לסדרת “ויסוצקי קר” - לימונית ולואיזה. תיונים עם חליטת צמחים להכנה במים קרים עם ממתיק מצמח הסטיביה, ללא תוספת סוכר וללא קפאין.


מחיר: כ־14.90 שקל.


בשורה התחתונה: אם אתם לא יכולים לוותר על התה גם בחודשי הקיץ, זה מוצר בשבילכם. התיונים מתאימים למים קרים ולכן מרגישים מעולה את טעמי החליטה. מה גם שמדובר במשקה עם אפס קלוריות.








8. חברת “הזרע” החלה לשווק את “פומה” - אבטיח מיני אישי ללא גרעינים, שמגיע למשקל של עד 2.5 קילוגרם.


מחיר: 1.90־8.50 שקלים.


בשורה התחתונה: אבטיח מתוק ולא רק בנראות. בשל גודלו, הוא נוח מאוד לאחסון במקרר וגם נוח לקחת לים או לטיול.



9. חברת “תומר” משיקה שני מוצרים חדשים בסדרת מעדני העגבניות המיובשות: עגבניות מיובשות קצוצות עם זיתים ירוקים ועשבי תיבול בשמן חמניות, ורצועות עגבניות לחות מתובלות בעשבי תיבול ושמן חמניות.


מחיר: 9.90 שקלים ל־250 גרם.


בשורה התחתונה: אם מתעלמים מכמות הקלוריות שיש בעגבניות מיובשות ומתייחסים רק לתענוגות, אז מדובר במוצרים מעולים. הם מתאימים לאכילה כמו שהם, או עם פסטה, בכריך, לצד גבינות, בשרים וסלטים.