1. רשת "שטיחי איתמר" משיקה קולקציה המשלבת את הטרנדים העכשוויים בעולם השטיחים, שבה תמצאו שטיחים דקים, קילים צבעוניים, שטיחי טלאים, צורות גיאומטריות ושטיחים בסגנון וינטג'.


מחיר: החל מ־2,400 שקלים.


בשורה התחתונה: בעבר שטיחים היו אקססוריז שיוצאים מהבוידם רק בחורף, אך בשנים האחרונות הבינו שהם אביזר אופנתי רב־שנתי. הקולקציה של "שטיחי איתמר" טרנדית ומגוונת.



2. "אחלה" של שטראוס מתרחבת עם סדרת "100% אחלה", המבוססת על חומוס ללא חומרים משמרים. הסדרה מיוצרת בתהליך חדש, המאפשר חיי מדף של 40 יום. סדרת "100% אחלה" מוצעת במארז 400 גרם שבו ארבעה גביעים, בשתי וריאציות: חומוס עשיר בטחינה או חומוס 9% שומן.


מחיר: 10.90־15.90 שקלים.


בשורה התחתונה: ניסיון מוצלח של שטראוס להוריד חומרים מזיקים מהמוצרים שלה. רק שימו לב: צריך לאכול מהר, כי לאחר הפתיחה החומוס יישמר טרי רק לחמישה ימים.



3. חברת "בארכה" מוציאה פטנט חדש: טחינה גולמית מעודנת ומוכנה לאכילה בבקבוק לחיץ.


מחיר: 11.90 שקלים.


בשורה התחתונה: איך לא חשבו על זה קודם? בקבוק הטחינה פשוט מצוין ונוח לשימוש. הוא מונע לכלוך מיותר, והטעם שלו פשוט נפלא, כך שאפשר לוותר על הלימון ופשוט לאכול את הטחינה כמו שהיא.



4. סלטי צבר משיקים את סדרת "חומוסיבוב" – סדרת סלטי חומוס עם תוספות בצורת ספירלה, כך שאפשר להרגיש אותן בכל ניגוב. בין התוספות: רוטב חריף, רוטב שום מתובל ורוטב גזר עם פלפל.


מחיר: 9.90־15.60 שקלים.


בשורה התחתונה: רעיון מדליק, למי שלא אוהב את החומוס שלו נקי. כמות התוספות בכל סלט חומוס גבוהה, כך שאין סיכוי שתגמרו אותן ותישארו רק עם החומוס.



5. לכבוד הקיץ, מותג המעדנים YOLO מבית תנובה יוצא בטעם חדש, שיוצע במהדורה מוגבלת: שוקולד מריר בתוספת פקאן סיני מצופה בשוקולד.


מחיר: 3.30־5.10 שקלים.


בשורה התחתונה: כל מה שחיפשתם בקינוח – רק בגרסת המעדן. הקראנצ'יות של הפקאן משתלבת מצוין עם הקרמיות של השוקולד המריר.



6. קטגוריית הילדים של "הגלידות של פלדמן" מתרחבת עם השקת שלגון "עידן הקרח". זהו שלגון שרבט בטעם פירות, שלו מצורפים חלקי פאזל וקוביית קסם במתנה עם דמויות מהסרט, שעלה באחרונה לאקרנים.


מחיר: 7.40 שקלים.


בשורה התחתונה: הילדים כרגיל מאוד התלהבו – בעיקר מהמתנה המצורפת. אז פנו מדף לכל חלקי הפאזל, לפחות עד שדמויות חדשות יככבו על המסך.



7. "חוות תקוע" החלה לשווק את פרי הליים, שעונתו הקצרה החלה בימים אלה ותסתיים באוגוסט.


מחיר: כ־10 שקלים למארז.


בשורה התחתונה: אחד מסממני הקיץ האהובים עלי. הליים נפלא לשדרוג קוקטיילים, קינוחים, והוא מרכיב חשוב במטבח המקסיקני והאסייתי.



8. "קימברלי קלארק" ישראל מציגים פיתוח חדשני בתחום מוצרי הספיגה לגיל השלישי: מכנסונים סופגים ProSkin, המשלבים סיבי נחושת המסייעים להשמדת בקטריות ופטריות הבאות במגע עם הבד. המכנסונים הם פרי שיתוף עם חברת "קופרון".


מחיר: כ־60 שקלים. לרכישה בבתי מרקחת, מפיצים מורשים ובאתר: www.dependstore.co.il


בשורה התחתונה: ניסיון מוצלח להקל על חייהם של מי שנאלצים להשתמש במוצרי ספיגה בשל בריחת שתן. המכנסונים החדשים עוזרים למנוע אי נוחות ואת תופעות הלוואי, כמו גרד וזיהום, אשר יוצרים חלק מהמוצרים בשוק.