1. חובבי הסופר-פוד ישמחו לשמוע שמעתה אפשר למצוא בארץ אצות SEAKURA בקוביות קפואות. האצות מסוג אולווה, שמגיעות קצוצות וקפואות, מוכנות לשימוש כתוספת לשייקים, לתיבול מרקים ותבשילים, ממרחים ורטבים.
מחיר: 29.90 שקלים.
בשורה התחתונה: אצות האולווה הן מקור טבעי ובריא לחלבון, עשירות בסיבים תזונתיים ומכילות ויטמינים ומגנזיום. כמו כן, קל לשלב אותן במגוון מאכלים ומשקאות, וטעמן כמעט ולא מורגש.


2.
מזון נוסף שעלה לאחרונה על המדפים הוא Aronia Berry של חברת אימפורט פור יו. הארוניה ברי כבר זכתה לכינוי “מלכת האוכמניות” ועכשיו היא מגיעה, בגידול אורגני כמובן, גם כאוכמנייה מיובשת ולא רק בגרסת משקה.
מחיר: 18.90 שקלים ל־100 גרם.
בשורה התחתונה: את הארוניה ניתן לשלב בשייק, בסלט ובקינוחים. היא מכילה ויטמינים, חומצות אמינו ומינרלים והיא מומלצת לסובלים ממחלות אנטי־דלקתיות או מדלקות בדרכי השתן. היא מגיעה מיובשת ולא ממותקת, כך שטעמה עדין, אך כדי ליהנות ממנה יש להשרות אותה.


3.
המותג "קרמה מן” מציע ג’ל רחצה לגבר מסדרת “אקטיב בלוק”, שמנטרלת ריחות גוף למשך 12 שעות.
מחיר: 15 שקלים.
בשורה התחתונה: בקיץ הלוהט שום דבר לא מחזיק מעמד 12 שעות, למרות הצהרת הכוונות. אז גברים, לא להתבלבל ולוותר על דאודורנט. אם נתעלם מההצהרות, הריח נעים ומאוד מרענן.


4
. YOLO של תנובה בהשקה חדשה של סדרת מוס אוורירי שניתן להקפאה - במיוחד לקיץ החם. המוס מגיע בשני טעמים: שוקולד חלב ושוקולד לבן. הסדרה תימכר במהדורה מוגבלת לשלושה חודשים.
מחיר: 2.50־4.50 שקלים.
בשורה התחתונה: המוס של יולו מזכיר קינוח יותר ממעדן. כרגיל, הטעם מתוק מאוד, אך המרקם הקריר (במיוחד אחרי הקפאה) משכיח מעט את הקלוריות שבאות עם הסוכר.





5. לסדרת רוטבי הצ’ילי של חברת תומר הצטרפו רוטב צ’ילי אדום עם אננס, רוטב צ’ילי ללא תוספת סוכר ורוטב פלפל צ’ילי ירוק.
מחיר: 10 שקלים.
בשורה התחתונה: רטבים מצוינים שמשתלבים נפלא בתוך מרינדה וכתוספת לתיבול. עבור אוהבי החריף העז רוטב הצ’ילי הירוק יעשה את העבודה. גם הצ’ילי המתוק עם אננס שבסדרה מצוין כדי לשדרג מנות מוקפצות.


6.
ליימן שליסל מרחיבה את סדרת מוצרי סניידרס עם ההשקה של מוצר משלים לסדרת סניידרס נאצ’וס: מטבל סלסה שמגיע בגרסה חריפה ובגרסה של חריפות מעודנת.
מחיר: 15־16 שקלים.
בשורה התחתונה: רוטב הסלסה של סניידרס מגיע בצנצנת זכוכית לשמירה על טריות, המרקם שלו יציב ועשיר והוא משתלב מעולה עם נאצ’וס או בייגלה.


7.
חברת אימפורט פור יו החלו לייבא לארץ את סדרת השמנים החדשה של המפעל הצרפתי Huilerie Vernoilaise. השמנים החדשים מכילים 100% אגוזים הנכבשים בשיטה מסורתית ומגיעים באריזות האלומיניום עם פקק לשמירה על הטריות. בסדרה שמן אגוזי מלך, שמן שקדים, שמן פיסטוקים ושמן אגוזי לוז.
מחיר: 32.90־54.90 שקלים.
בשורה התחתונה: לשמנים בסדרה יש טעם מעודן מאוד של אגוזים שמשדרג כל סלט, אך גם מאפים מתוקים ומלוחים.


8. 
השקה ראשונה בארץ של בקבוק ההזנה לתינוקות steri-bottle של המותג Baby & go. זהו בקבוק הזנה חד־פעמי לתינוק, המוכן לשימוש מיידי ללא צורך בהרתחה ראשונית.
מחיר: 24.90 שקל.
בשורה התחתונה: בקבוק החוסך זמן ניקוי ומתאים מאוד לשימוש בטיולים ובכלל מחוץ לבית. הבקבוק לא מכיל ביספינול A וניתן למיחזור. עכשיו ניתן רק לקוות שכל ההורים ממחזרים. 


9.
מותג הטיפוח Soft Care משיק סדרת אל־סבון לתינוק תחת שם המותג. בסדרה שני מוצרים: אל סבון קלאסי עדין לתינוק ואל־סבון עדין לתינוק.
מחיר: 14.90 שקלים לרגל השקה.
בשורה התחתונה: ניחוחות עדינים ונעימים. המוצרים מועשרים בפרוטאין כותנה, קמומיל וויטמינים E, B5 ואלנטואין, הם ללא פארבנים והיפוארלגנים.