ביטולי הטיסות באל על נמשכות. הנהלת החברה החליטה הערב (רביעי) לבטל את את טיסה 075 מתל אביב להונג קונג ואת טיסת החזור בשל הסכסוך עם הטייסים. מהחברה נמסר כי הנוסעים יקבלו את כספם חזרה. 
.
"עיצומי הטייסים פוגעים זה חודשים ארוכים בפעילות החברה. העיצומים מתבטאים בחוסר ההיענות של הטייסים לאייש טיסות ולטוס כטייסים פעילים הלוך וחזור ודרישה לטיסה רק בכיוון אחד. צר לנו על הפגיעה בנוסעים אך אין בידינו כל ברירה אלא להחזיר את הסדר על כנו ואת החברה לפעילות סדירה", נמסר.

ועד טייסי אל על מסר בתגובה לביטול, כי "הנהלת אל על, בברכת הדירקטוריון ובעלת השליטה תמי בורוביץ', לא נרתעת לפגוע במאות נוסעים מדי יום. שאף אחד לא יתבלבל: טייסי החברה ממשיכים לבצע את המשימות כפי שעשו בעבר וכפי שעשו בחודש האחרון. מדובר בתוכנית סדורה שיצאה לפועל בתחילת השבוע. בעלי השליטה, שפירקו כבר חברה בשם קלאב מרקט משיקולים כלכליים, מאיימים לעשות זאת גם בחברת אל על". 



בנוסף, התריעו הטייסים שההנהלה מאיימת לבטל את הטיסה לבייג'ינג שתוכננה להערב. זאת, "בשעה שישנם צוות ושלושה טייסים זמינים שיכולים להטיס אותה. במידה והטיסה תבוטל, גם הטיסה חזור מבייג'ינג לישראל תבוטל, והמשמעות לכך היא שמאות נוסעים צפויים להיתקע בבייג'ינג בסוף השבוע הקרוב. אנו קוראים להנהלה ולדירקטוריון להתעשת ולהפסיק לפגוע בלקוחות החברה".