1. "ממלכת החלבה" משיקה טחינה גולמית בשלושה טעמים חדשים: טחינה עם זעתר, טחינה עם חרוב וטחינה עם צ'ילי חריף.



מחיר: 25 שקלים.


בשורה התחתונה: טעמנו את הטחינה עם הצ’ילי החריף, שהייתה טעימה והרבה יותר חריפה ממה שדמיינו. היא מצוינת לשילוב בכריכים או כמטבל.



2. סלטי צבר משיקה שני סלטים חדשים בסדרת החומוס עם התוספות: חומוס עם בצל מטוגן וחומוס עם פלפל שיפקה.



מחיר: 10.90-11.90 שקלים.


בשורה התחתונה: ישראלים מתים על חומוס וכמעט בכל צורה, ולכן, לא מפתיע שסדרת החומוס עם התוספות של צבר כל כך מצליחה. החומוס עם הפלפל היה חמצמץ-חרפרף ומאוד מוצלח. לעומתו, הגרסה עם הבצל הייתה פחות טעימה והשמנוניות של הבצל הקר קלקלה את החוויה.



3. מילקי מצטרף לטרנד ה"מתוק-מלוח" ("סוויט אנד סולט") ומשיק מעדן בטעם קרמל מלוח.



מחיר: 2.80 שקלים.


בשורה התחתונה: סוויט אנד סולט הוא אחד הטרנדים החזקים בתחום הקולינריה, ובצדק, אך במקרה של המילקי מדובר בניסיון לא הכי מוצלח. הטעם המתוק משתלט מדי, ובביס הראשון כמעט ולא מבחינים במליחות.



4. שטראוס עושה מהפך במותג אנרג'י ומפחיתה כ-30% מכמות הנתרן. בהתאם לכך, ממותגים מוצרי הסדרה בצבע ירוק ובסלוגן "מלא אנרגיות טובות".



מחיר: 11.90 שקלים.


בשורה התחתונה: צעד מבורך של שטראוס, שאינו פוגע בטעם החטיפים.



5. חברת שוקולד הבוטיק "דה קרינה" מעין זיוון משיקה את סדרת ה"פרליטס", בהשראתו של דון בטו, אביה הארגנטינאי של קרינה צ'פלינסקי. הסדרה כוללת: פניני שוקולד מריר וקוקוס, פניני שוקולד חלב ומריר ואגוזי לוז ופניני שוקולד מריר והדרים.



מחיר: 15 שקלים.


בשורה התחתונה: חטיפי שוקולד נפלאים שמזכירים מעט את הטראפלס המוכר. פחות אהבנו את השילוב של ההדרים, שהיו מעט מרירים, אך השוקולד בשילוב האגוזים היה מושלם.



6. חברת סנו משיקה מגבוני אף תלת שכבתיים בקופסה בעיצוב המותג בובספוג, תחת המותג את סנו סופט.



מחיר: 6.90 שקלים.


בשורה התחתונה: מגבוני אף נעימים למגע שמגיעים בקופסה מדליקה וצבעונית, שכיף לשים בחדר הילדים וגם על השולחן במשרד.



חדש על המדף. צילום: יח"צ



7. עונת הצינון כבר כאן והמותג קלינקס מבית קימברלי קלארק ישראל, מחדש את נראות מארז שלישיית הניילון של קלינקס אולטרה סופט. כל חבילה במארז שלישיית הניילון מכילה 90 מגבוני אף.



מחיר: 7.50-9.80 שקלים.


בשורה התחתונה: אריזות גמישות בצבע תכלת עדין, שנוח לשאת בתיק או ברכב.



8. המותג קנור מציע לרגל החורף מרקים חדשים בסדרת "נמס בכוס" ובסדרת מרקי הבישול המשפחתיים "מרק היום". סדרת נמס בכוס מתחדשת במרק עדשים חריף, וסדרת המרקים המשפחתית מתרחבת במרק קטניות ומרק ירקות כתומים.



מחיר: 4.90-6.90 שקלים לסדרת נמס בכוס, 7.90-8.20 שקל לסדרת מרק היום.


בשורה התחתונה: שתי הסדרות הפופולריות של קנור חוזרות לכבוד החורף. הטעמים החדשים מאוד מתאימים לחך הישראלי. מרק העדשים החריף שטעמנו היה פיקנטי וקליל מאוד, גם מרק הירקות הכתומים היה מוצלח, והוא מעולה כמנה ראשונה או כארוחת ערב קלה.



9. המותג לואקר השיק לאחרונה חידוש נוסף בסדרת הוופלים של גרדנה: אצבעות גרדנה בציפוי שוקולד לבן. הוופלים מגיעים בשקית שמכילה בתוכה עשרה חטיפי אצבעות ארוזים אחד-אחד.



מחיר: 14.90 שקלים.


בשורה התחתונה: ופלים מעולים שפשוט נמסים בפה. השילוב עם השוקולד הלבן נותן טעם מעודן, לא מתוק מדי. מכיוון שהם קטנים, קצת קשה לעמוד בפיתוי לאכול עוד ועוד.