חברת התעופה האירופאית ריאנאייר השיקה היום (רביעי) את לוח הטיסות לחורף 2017, עם 19 נתיבים לישראל. החברה תפעיל החורף שבעה קווים חדשים לתל אביב ועוד שמונה קווים חדשים לנמל התעופה בעובדה. הם יתווספו לנתיבי החברה הקיימים לברטיסלבה, לבודפשט, לקראקוב ולקובנה (שממריאות מעובדה).



שר התיירות יריב לוין אמר כי "כניסתה של חברת ריאנאייר לפעילות בהיקף משמעותי בישראל היא בשורה גדולה, שתתרום באופן מיידי, הן להגדלת התיירות הנכנסת והן להורדת מחירי הטיסות לישראל וממנה. אני שמח ששיתוף הפעולה בין משרד התיירות לריאנאייר עולה מדרגה כאשר החברה מביעה אמון גדול במוצר התיירותי הישראלי ופותחת לראשונה קווי טיסה בהיקף גדול לנתב"ג וכמעט משלשת את פעילות החברה באילת".



הוא הוסיף כי "ענף התיירות עובר בימים אלה מהפכה גדולה וכניסתה המשמעותית של ריאנאייר לישראל היא ההוכחה לשיפור הניכר באטרקטיביות של ישראל כיעד תיירותי. שיפור זה בא לידי ביטוי כבר עכשיו עם גידול מספר התיירים המבקרים בארץ".



המנהל המסחרי של ריאנאייר, דייויד אובריאן אמר כי לרגל השקת הקווים החדשים, הם יציעו כרטיסי טיסה בעלות של 20 אירו, אשר יהיו זמינים עד חצות יום חמישי 2.2 בחצות.



המסלולים החדשים שימריאו מתל אביב: באדן באדן - פעמיים בשבוע, גדנסק - פעמיים בשבוע, קרקוב - פעמיים בשבוע, ברגמו מילאנו - ארבע פעמים בשבוע, פאפוס - מידי יום, פוזנן - פעמיים בשבוע וורוצלאב - פעמיים בשבוע. המסלולים מנמל התעופה בעובדה: באדן באדן - פעמיים בשבוע, ברלין - פעמיים בשבוע, בריסל - פעמיים בשבוע, פרנקפורט-האן - פעמיים בשבוע, גדנסק - פעמיים בשבוע, מילאן-ברגמו - פעמיים בשבוע), פוזנן - פעמיים בשבוע וורשה - פעמיים בשבוע.