1. ילדות מאושרת ותלתלים לא תמיד הולכים ביחד, בייחוד כשמתייחסים לשעות המקלחת והסירוק שמגיעים אחרי. בד”ר פישר החליטו סוף־סוף להקל על הילדות המתולתלות בסדרת מוצרים חדשה לשיער מתולתל, ובה סרקל ספריי רציף מתיר קשרים וקרם סרקל רוזמרין. שני המוצרים נוסו על מתולתלת צעירה, והיא שמחה להודות שהסירוק היה קל מהרגיל, וגם הקרם עושה את השיער רך ולא דביק. בהצלחה.



מקל על הסירוק ומשאיר את השיער רך ולא דביק
מקל על הסירוק ומשאיר את השיער רך ולא דביק



מחיר: 35.90 שקלים - 3/4



2. לפני חודשים אחדים עשו מעדני השוקולד של מפעל הבוטיק הלוקסמבורגי Genaveh עלייה והתמקמו בחנות בליאונרדו סיטי טאוור ברמת גן. בין שלל הפריטים האנינים אפשר למצוא מעדן ג’ינג’ר בשוקולד מריר, מיני טראפלס בטעמי ויסקי ורושה, כדורי דגנים מקורמלים וסוגים רבים של פרלינים, שנראים כמו יצירת אמנות, שכמעט וחבל לתת בהם ביס ולהרוס את הצורה שלהם. למי שלא מסתדר להגיע לרמת גן ניתן לעשות גם הזמנות דרך אתר החנות בכתובת www. GENAVEH.CO.IL



כמעט חבל לתת ביס
כמעט חבל לתת ביס



מחיר: טראפלס ומעדנים 39־44 שקלים, מארזי פרלינים 25־189 שקלים - 4/4



3.  אם חשבתם שרק יין מתיישן, צפוייה לכם הפתעה. בנספרסו סבורים שטעם משתבח עם הזמן ועל כן הם מציעים קפה שעבר תהליך יישון.


ה־SELECTION VINTAGE 2014 היא תערובת קפה המורכבת מפולי קפה שנקטפו ב־2014 ויושנו במשך שלוש שנים. התוצאה, קפה משובח עם ארומה עשירה ומרקם קטיפתי, בדרגת חוזק 7. מהדורה מוגבלת הזמינה דרך אפליקציית נספרסו.



פועל כמו ביין
פועל כמו ביין



מחיר: 26.50 שקלים לשרוול - 4/4



4.  האביב כמעט הגיע וכבר אפשר להריח את ניחוחות הפריחה המהונדסים של חברות הקוסמטיקה. בספרינג החליטו שגם הבית שלנו צריך להריח בהתאם, והם משיקים או דה פרפיום בניחוח



TEMPTING NASHI. נאשי, אם אתם לא יודעים, זה זן של אגס יפני. למרות שאגסים לא מגרים אותי כלל, הריח דווקא היה די מוצלח. חבל רק שהוא התנדף מהחלל מהר מידי.



הריח מוצלח, אבל מתנדף מהר מדי
הריח מוצלח, אבל מתנדף מהר מדי



מחיר: 99 שקלים, ל־50 מ"ל - 2/4





5. טירת צבי מרחיבה את סדרת הפסטרמה ללא גלוטן ומשיקה מהדורה מוגבלת (למשך שלושה חודשים) של פסטרמה בסגנון איטלקי ופסטרמה בסגנון מקסיקני. פסטרמה ללא גלוטן היא לא דבר חדש בשוק המזון, אך תמיד נחמד להיתקל בטעמים חדשים. טעמה הייחודי של הפסטרמה בסגנון מקסיקני, גרמה לה להיות מחוסלת תוך דקה.



הפסטרמה המקסיקנית חוסלה תוך דקה
הפסטרמה המקסיקנית חוסלה תוך דקה



מחיר: 11.90־17.90 שקלים ל־120 גרם - 3/4



6. סדרת "בריאות מן הטבע" של יצרנית המזון "מיה" כוללת שבעה מוצריםם: ארבעה סוגי קינואה, זרעי צ'יה, דוחן, פשתן, סובין חיטה, סובין שיבולת שועל, ושיבולת שועל להכנה מהירה בפחית. יתרונותיה של הסדרה גלומים במחיריה הנמוכים ובחומרי הגלם האיכותיים.



מחיר נמוך ואיכות גבוהה
מחיר נמוך ואיכות גבוהה



מחיר: 19.90-7.90 שקלים - 4/4





7. את טעם הבייגלה המוכר והאהוב אי אפשר לשפר, ולכן בייגל בייגל מנסה לחדש עם ההשקה של “רולים” - גלילי בייגלה חלולים עם ציפוי מלח או שומשום. הגלילים החלולים זהים בטעמם לבייגלה הקלאסי רק שהם מתפצחים בפה ולכן כיף לנשנש אותם עם מטבל. אם אתם אוהבים הפתעות, תוכלו גם להחביא אותם בתוך כדור שוקולד.



מתאימים במיוחד למטבלים
מתאימים במיוחד למטבלים



מחיר: 6.67־13.90 שקלים ל־280 גרם, 2 ־3.20 שקלים ל־60 גרם - 2/4






8. על אף שיש היצע רחב של מארזי גרנולה על המדפים, גם המותג TUSSO החליט לעשות דריסת רגל בתחום והשיק גרנולה ללא תוספת סוכר. מדובר בתערובת דגנים בליווי פירות יבשים ואגוזים. בסך הכל מדובר בגרנולה טעימה, מתוקה בזכות הפירות, אך לא משהו שלא ראינו כבר.



טעים, אבל לא מחדש
טעים, אבל לא מחדש



מחיר: 19.90 שקלים ל־350 גרם - 2/4




9. רגישים ללקטוז, טבעוניים, או רק שומרי כשרות שלא יכולים לוותר על שוקולד? חברת כרמית השיקה תחת המותג “חופשי” טבלאות בטעם שוקולד חלבי עם תוספות כמו נוגט אגוזים, פקאן וקוקוס, פצפוצי אורז, ושקדים. אם אין באפשרותכם לאכול את הדבר האמיתי, זה יכול להיות תחליף הגיוני. לי הוא קצת הזכיר את הצימקאו שראינו הרבה בשנות ה־90.



רק אם אין ברירה
רק אם אין ברירה



מחיר: 6.90 שקלים - 2/4


 



צילומים: סטודיו פליי, יח"צ