1.גלידת שטראוס החלה בשיתוף פעולה עם עלית, שבמסגרתו היא משיקה גלידה מקופלת (בטעם וניל עם שבבי מקופלת) וגלידה טורטית (בטעם שקדים ורום עם שבבי שוקולד). שתיהן גלידות בטעם וניל, כשלראשונה הוסיפו חתיכות מקופלת, מה שמזכיר את הטעם הוותיק של גלידת פצפוצים, ולשנייה הוסיפו צ'אנקים של ופלים. טעים, אין ספק, אך לא מרגש במיוחד. היינו מתרגשים יותר אם הגלידה כולה הייתה בטעם של החטיפים והם לא היו רק תוספת קראנצ'ית. מחיר: 17.90 שקלים.



2. נראה שהקיץ לא יכול להיפתח רשמית בלי שהמותג מגנום יציע טעם חדש אחד או שניים. השנה קיבלנו את מגנום דאבל שוקולד ומגנום דאבל קרמל. הראשון הוא גלידת שמנת עטופה בקרם בטעם שוקולד ושכבת שוקולד לציפוי. זהו שלגון טעים באופן מושחת, אבל אם אתם לא מאוד אוהבים שוקולד, זה לא השלגון בשבילכם. הגלידה החדשה השנייה היא גלידת שמנת עטופה בקרם קרמל ובציפוי שוקולד. השם אולי מגרה, אבל השלגון מתוק עד בחילה. פחות התחברנו.


מחיר: 9.90־11.80 שקלים.


מגנום דאבל שוקולד ומגנום דאבל קרמל, צילום: יח"צ



3. נדמה שמי שעומד מאחורי המותג מילקי לא מצליח לנוח לרגע ומרגיש צורך לא ברור לחדש בלי הפסקה. הפעם הגיע אלינו מילקי בטעם שוקולד צ'ילי. המילקי משלב בין המתיקות של השוקולד לחריפות של הצ'ילי, ומעל, כמובן, הקצפת הנצחית. אומנם אנחנו אוהבים ניגודים, ואהבנו את השילוב בין המתוק לחריף, אבל אנחנו עדיין מעדיפים את המילקי הקלאסי. אולי תנוחו? מחיר: 3.20־4.90 שקלים.


מילקי בטעם שוקולד צ'ילי, צילום: שלומי ארביב



4. מדף הלחמים הפרוסים ממשיך להתרחב, עם ההשקה של לחם כוסמין 100% מסדרת "לחם הארץ" של קבוצת ברמן. הוא רך ומזין מאוד, ואחרי שתי פרוסות תרגישו מלאים. הלחם ללא תוספת סוכר או שומן טראנס, טעמו מצוין והוא בהחלט שווה את הקלוריות: רק 54 לפרוסה.


מחיר: 10.90־16.90 שקלים.


חם כוסמין 100% מסדרת "לחם הארץ" של קבוצת ברמן, צילום: גל בן זאב



5. אף שרבים מאיתנו מנסים לשמור על משקל מאוזן, תמיד נמצא נשנושים שיסיטו אותנו מהמטרה. הנשנוש האחרון שהרס לי את הדיאטה הוא הברוסקטות האפויות של אסם מסדרת "קריספי". מדובר במיני לחמים אפויים, שמגיעים בטעמים של שמן זית ובזיליקום ושמן זית ואורגנו. הם נפלאים עם גבינות ומטבלים, אך גם ללא תוספות. זהירות, סכנה. מחיר: 7.90־9.90 שקלים.


ברוסקטות אפויות של אסם מסדרת "קריספי" , צילום: סטודיו אסם



6. עם בוא הקיץ נישאים באוויר ניחוחות הזיעה הלא רצויים. כדי לענות על הצורך של רבים לדאודורנטים ללא אלומיניום, החלו מותגי הטיפוח להשיק מוצרים שמבוססים על צמחים. למש,ל דאודורנט הצמחים של וולדה, המבוסס על לימון ושמנים אתריים. הוא מגיע בבקבוק מעט שונה ממה שהורגלנו לראות על המדפים. ניחוחו מעודן ורענן, והוא מעניק הגנה לזמן רב. החיסרון היחיד הוא המחיר המעט גבוה. מחיר: 42.90 שקלים

דאודורנט הצמחים של וולדה, צילום: וולדה גרמניה




7. הקונפיטורות הנהדרות של יד מרדכי הפכו כבר מזמן לדייר קבוע במטבח שלי, לכן שמחתי לגלות שהחברה הוציאה טעמים חדשים. מצאתי שם משמש, שזיף ותפוז מנדרינה. אבל זה לא הכל. אוהבי התות ישמחו לגלות שלרגל שבועות הושקה מהדורה מיוחדת של קונפיטורת תות עם פולי קקאו ואחת נוספת בטעם וניל. התפוז מנדרינה שטעמנו היה מתקתק, חמצמץ ומריר בדיוק במידה הנכונה, אבל לא השתווה לתות קקאו, שהיה פשוט הצלחה. שילוב מעניין בין שני טעמים שלא חשבנו עליו. מחיר: 9.90־17.90 שקלים


קונפיטורה של יד מרדכי, צילום: עדלאי& קונספטיקה



8. קופסאות אוכל הן עניין רגיש אצל הרבה משפחות בישראל, שלא אחת משתמשות בכל מה שבא ליד כדי לאחסון מזון, כמו למשל קופסת גלידה ריקה. בפיירקס הבינו את המצוקה והשיקו את Cook & Go, סדרת כלי אחסון מזכוכית. את הכלים אפשר להכניס לתנור וכך לדלג על השלב שבו מעבירים את האוכל לקופסאות. בסדרה כלים מרובעים ומעוגלים, הנוחים לאחסון במקרר עמוס. הקופסאות מעט כבדות מאלו העשויות פלסטיק, אז קחו את זה בחשבון אם אתם מתכננים לקחת בהן אוכל לעבודה. מחיר: 59.90־104.90 שקלים

פיירקס, Cook&Go, צילום: יח"צ