1. בשנים האחרונות שוק הלחם הישראלי עבר מהפכה, ויותר ויותר אנשים כיום רוכשים את הלחמים שלהם במאפיות. אל השוק הגדול מצטרפת הסדרה החדשה של רולדין, הכוללת לחמי מחמצת בעבודת יד כגון לחם אגוזים וצימוקים, לחם חיטה מלאה, לחם כפרי צרפתי, לחם קל, לחם כוסמין, לחם דגנים, לחם זיתים ולחם שיפון. טעמנו ולא הצטערנו. הלחמים עשירים, דחוסים אך לא מדי, והכי חשוב: משביעים.


מחיר: 17.90-22 שקלים



2. אל סדרת המשקאות האהובה ג’ומקס מצטרפת מתחרה חדשה: פריגת EXTRA, שהשיקה סדרת משקאות עם יותר מ־90% פרי בטעמי אננס, מנגו, אננס־פסיפלורה ומיקס פירות טרופיים. זהו ללא ספק ניסיון של פריגת לנגוס מנתח השוק של ג’ומקס, ורואים זאת במובהק בבחירה להשתמש באותו סוג של בקבוק־פחית. כך או כך, המשקאות טעימים, מרווים ונפלאים בקיץ.


מחיר: 10-11 שקלים



3. הנסיינית רגישת הלקטוז התלהבה לנסות את משקה השקדים הלא קלויים (מולבנים) ללא תוספת סוכר ומשקה הקשיו החדשים של אלפרו, אך אחרי שטעמה - ההתרגשות נעלמה. הסיבה: תחושת מימיות של המשקאות שגוברת על הטעם של השקדים. גם במשקה הקשיו הטעם היה כמעט בלתי מורגש – וחבל. בחברה מגדירים את תחליפי החלב הללו כבעלי מרקם קרמי, אך זה בדיוק מה שהיה חסר להם.


מחיר: 12.90-15.90 שקלים



4. זה רק אנחנו, או שלאחרונה יש הצפה בשוק של סוכריות ג’לי למיניהן? למסיבת הסוכריות מצטרפת יצרנית המזון מיה, בסדרת ממתקים ללא רכיבים מן החי או גלוטן, מה שהופך אותה לידידותית לטבעוניים ולחולי צליאק. בנוסף, הסוכריות מכילות צבעי מאכל טבעיים ושיעור מזערי של פרי, כך שאם הילדים מתעקשים לאכול ממתקים, זאת אפשרות טובה יותר.


מחיר: 5-7.90 שקלים



5. הסלק הפך למרכיב חשוב במטבח שלנו, אך לפעמים קצת מתיש ובעיקר מלכלך בלקלף ולנקות אותו. ניסינו את הסלק השלם, הקלוף והמוקפא שהוציאה סנפרוסט וגילינו שהוא פתרון מצוין לעצלנים ולממהרים. הסלק, שמגיע קלוף ומבושל, יכול לעבור קיצוץ מיידי ולהיכנס לסלט או לתבשיל.


מחיר: 19.90-24.90 שקלים



6. עולם אביזרי היין לא מפסיק להתפתח ולהפתיע. אחד הפטנטים המקסימים שגילינו בו הוא פותחן העונה לשם Rabbit מבית Metrokane שמשווק בחברת way of life – BRASS. הפותחן מחלץ פקקים בשניות ספורות בזכות הפעלת לחץ אוויר, כך שאין צורך להפעיל שום כוח או להתעסק עם פותחנים מסובכים. הפותחן מגיע עם שני פקקים לסגירת בקבוקים. הוא מעט יקר, אך מדובר בהשקעה טובה לחובבי היין.


מחיר: 299 שקלים



7. ניסינו את דגני הבוקר החדשים של המותג GFREE מבית חברת גורי. הלכנו על הגרסה שהכי תדבר לילדים - דגני בוקר בסגנון “כריות” של המתחרים. הדגנים הם ללא גלוטן ובמילוי בטעם שוקולד ואגוזים. הילדים אהבו ואמרו שהם קראנצ’יים, מתוקים וטעימים גם בלי חלב.


מחיר: 17.90 שקלים



8. מתכון חדש לחטיף הבוטנים “שוש” הוותיק של חברת שטראוס פריטו ליי הוציא אותו מהבוידעם. ל”שוש” החדש יש מרקם נמס בפה וטעם יותר מובהק של בוטנים. בעינינו הוא עדיין לא טעים כמו חטיף הבמבה הקלאסי, אך אין ספק שמדובר בשדרוג לעומת העבר.


מחיר: 1-4.80 שקלים