קפה של שלום: לאחרונה נחנך מיזם חדש של ארבעה חברים יהודים וערבים שפתחו בנצרת בית קפה המציע מוצרים בחמישה שקלים. וואטן אלקרים וחן ויצמן, שותפים ובעלים של קפה מסעדה בשם 'קפה קהוותי' בנצרת סיפרו אתמול לבן כספית ואריה אלדד ב-103FM על שיתוף הפעולה שהוביל אותם לפתיחת המקום החדש יחד עם שני חבריהם: "יש לנו בסניף גם קפה נאחלה וגם אספרסו. גם קפה של אשכנזים וגם קפה ערבי, גם סלטים וגם אוכל. פתחנו את כל המותגים הטובים בחברה הערבית. הכל בחמישה שקלים.



"אנחנו יודעים מהו המצב הכלכלי של האנשים במדינה הזו ונוצר לנו פרויקט מאד מעניין שמתחיל כיום בנצרת. מדובר במיזם מאד מדויק ונכון. הוא לא רק כולל את המותגים הערביים המצליחים בעולם אלא גם מאפשר שהכל יהיה נייד ב'טייק אווי'. לקחת את מה שאתה רוצה איתך לדרך", אמרו.





עוד הוסיפו כי אנשים רבים מסרבים לוותר דווקא על הקפה הפשוט למרות מכונות האספרסו ."גם אני הייתי בטוח שברגע שנציב את מכונת הקפה, אנשים יפנו לאספרסו ולקפה המשודרג אך הופתעתי לגלות שרבים דווקא אוהבים את הקפה הערבי הפשוט המבעבע על הפינג'ן. לא מוותרים עליו".



כמו כן, הם צפויים לפתוח בקרוב סניפים נוספים ברחבי הארץ. כרגע אנחנו עובדים על הפתיחה בסכנין ושפרעם. אנחנו פונים למודל הזכיינות ובעתיד נפתח ביפו", הבטיחו.