1. לחובבי התספורת הביתית מומלץ להכיר את מכונת התספורת החדשה של פיליפס. המכונה, מדגם HC9490, מאפשרת משחק רב עם 400 דרגות אורך שונות, המשתנות על ידי סיבוב גלגל מתכת שנמצא במרכז המכונה. הנסיין שלנו, שבדק את המכונה, אמר שאף שיש לו שיער עבה, המכונה מדויקת וחזקה, נוחה לשימוש ותפעול ואפשר לדייק איתה על המילימטר בזכות כיוון הלהבים החשמלי. המכונה נטענת במהירות והיא קלת־משקל, מה שעשוי לשרת היטב את מי שיוצא לטיול או לנסיעות עבודה תכופות. בנוסף, היא קלה לניקוי, וזהו יתרון משמעותי.


מחיר: 699 שקלים



מכונת התספורת החדשה של פיליפס. צילום: יח"צ
מכונת התספורת החדשה של פיליפס. צילום: יח"צ


2. המותג "לחמי" הוציא ליין חדש של עוגיות חמאה ועוגיות חמאה פרג ולימון. העוגיות קטנות, פריכות ונימוחות בפה, והן מושלמות ליד הקפה של הבוקר. גם גרסת הפרג־לימון מוצלחת ומשלבת הרמוניה של מתיקות וחמצמצות לימונית.
מחיר: 15.90־19.90 שקלים


עוגיות של לחמי. צילום: יח"צ
עוגיות של לחמי. צילום: יח"צ


3. סוללת הגיבוי החד־פעמית למכשירים סלולריים מבית אנרג’ייזר נוחה לאחסון ונכנסת בקלות בקייס של סלולרי, ואפילו בארנק נשי קטן. הגודל הקומפקטי הופך אותה לבלתי מורגשת. היא חסכה לא פעם היסטריה המונית כשגילינו שאין לנו מספיק בטרייה כדי להעלות פוסט לפייסבוק. כמו כן, הסוללה, שאמורה לעבוד שלוש שעות רצופות, הוחזקה בארנק יותר משלושה חודשים והתרוקנה אחרי שנוצלה כמה פעמים. המדבקה מאחורי הבטרייה נצמדת לסלולרי ויורדת בקלות לאחר השימוש. בקיצור: נוח, יעיל ופרקטי.
מחיר: 35 שקלים

סוללת הגיבוי של אנרג'ייזר. צילום: יח"צ
סוללת הגיבוי של אנרג'ייזר. צילום: יח"צ


4. עונת הטיולים בשיאה, ואיתה גם הרצון למצוא פתרונות יעילים ונוחים לבילוי בחיק הטבע. מי שלא מסתפק בשק שינה או ברביצה על מחצלת, ייהנה מהמזרן החדש של פולירון שהוא דק אך איכותי, קל לנשיאה, נוח וקל לפתיחה וסגירה לשימוש חוזר. המזרן עשוי מספוג פוליאוריתן ועטוף בבד דוחה מים, מה שהופך אותו לקל לניקוי. מתאים לאירוח ספונטני ולטיולים.
מחיר: 189 שקלים

המזרן החדש של פולירון. צילום: דוד שרון
המזרן החדש של פולירון. צילום: דוד שרון


5. אם חיפשתם משהו שיגן עליכם מהשמש הקופחת, צלוני החוף של Coleman עשויים להיות הפתרון. הם קלים להרכבה, מספקים מחסה מהשמש ועמידים בפני רוחות. כדי להתקין אותם צריך רק למלא חול בכל אחד מחמשת השקים של הצלון ולהניח כמה מוטות. לצלון יש גם בד לייקרה שמסנן קרינת UV, והוא מתייבש מהר. זהו פתרון נפלא, אך יקר.
מחיר: 449־699 שקלים

צלוני החוף של Coleman. צילום: שלמור דיגיטל
צלוני החוף של Coleman. צילום: שלמור דיגיטל


6. Dinosaur Play Center, בריכת המשחק של INTEX, היא בריכת פעילות משפחתית גדולה, המעוטרת בדמויות דינוזאורים וכוללת מגלשה, משחק עם כדורים וקשת משפריצת מים. הבריכה, שתאתגר גם את הילדים ההיפראקטיביים, מספקת חוויה מהנה והיא מגוונת ומתמלאת בקלות. אורך הבריכה כ־3.33 מטרים, רוחבה כ־2.29 מטרים וגובהה כ־1.12 מטרים.
מחיר: 589 שקלים

Dinosaur Play Center. צילום: יח"ץ
Dinosaur Play Center. צילום: יח"ץ


7. האוזניות שהופכות לצמיד של מותג האוזניות הבריטי WRAPS נועדו בעיקר בשביל מי שמתקשה להגן על האוזניות לאחר שהסיר אותן מהאוזניים. הן מגיעות במגוון אינסופי של צבעים ועיצובים, והן מתלפפות – ממש כמו צמיד קלוע – בקלות על היד. חלק מהאוזניות מגיעות גם עם כפתור שבעזרתו אפשר לענות לשיחות בסלולרי או לעצור את המוזיקה. לטובת מי שלא מתחבר לצבעוניות, יש גם אוזניות בצבעיים טבעיים, עם חרוזי עץ או דמויות עור.
מחיר: 145־230 שקלים

אוזניות WRAPS. צילום: יח"צ
אוזניות WRAPS. צילום: יח"צ


8. מי שהתמכר למשקה הג’ינג’ר & כורכום של ארומה ישראל, יכול לשתות אותו מעכשיו גם בבית. הרשת החליטה למכור את המשקה, שמבוסס על שורשים סחוטים של ג’ינג’ר וכורכום בליווי לימון, דבש וקינמון, בקפסולות ביתיות. המשקה מגיע במארז של שמונה קפסולות קפואות שאותן שמים בכוס עם מים חמים או קרים ושותים. המשקה מעט מריר, בגלל הג’ינג’ר, אך משלב גם מתיקות דבשית עדינה. מחיר כל קפסולה הוא קצת יותר משבעה שקלים - הרבה יותר יקר מקפסולת קפה.
מחיר: 59 שקלים

קפסולות של ארומה. צילום: יח"ץ
קפסולות של ארומה. צילום: יח"ץ