דקטלון, ענקית מוצרי הספורט הצרפתית, נחתה בישראל ותפתח את שעריה היום במתחם G בראשון לציון. במסיבת העיתונאים שהתקיימה אתמול זכינו להציץ למה שמצפה להמוני הישראלים שיפקדו אותה. אחת השאלות הכי מסקרנות שעלו סביב הגעתה של הרשת הייתה אם המחירים ימשיכו להיות אטרקטיביים גם במעבר מאירופה לישראל. והתשובה היא כן. לדברי מנהלת החנות, המחירים בישראל יהיו לעתים אף זולים יותר מצרפת.



החנות תתפרס על שטח של כ־3,000 מ”ר. בחנות 60 מחלקות מתחומי הספורט השונים, והיא מציעה יותר מ־16 אלף פריטים. בשלב זה, תציע הרשת רק את המותגים הפרטיים שלה, ובמקביל תמשיך ותפתח מוצרים ייחודיים המותאמים לצרכים של הקהל הישראלי.



מרגע השקתה בישראל תהפוך דקטלון לחנות הספורט הגדולה בארץ, והיא תציע מבחר עצום של פריטים בקטגוריות שונות כגון: ריצה, שחייה, טניס, טיולים, רכיבת סוסים, חץ וקשת ושיט, המותאמים לכל המשפחה וכמובן לחובבי הספורט בכל הרמות. לגבי המחירים, מהמעט שהספקנו לבדוק, בלטו נעלי הספורט לילדים במחירים של 60־80 שקל, נעלי טיולים לגברים ב־64 שקל, חולצות ריצה מנדפות זיעה ב־59.90 שקל ומעילים ב־139.90 שקל.



מוצרים נוספים שאין להם כרגע מתחרים בשורת המחיר הם מחבט טניס לילדים, שיימכר ב־15.90 שקל, אופני הרים מקצועיים לילדים ב־700 שקל, קסדה לילדים ב־15 שקל, תיקי גב לכל סוג של פעילות החל מ־11.90 שקל ושעוני ספורט החל מ־49.90 שקל. בנוסף לכל אלה תוכלו למצוא גם מחלקה לתוספי תזונה, גם היא במחירים הוגנים.