חדש בישראל – אחרי הקופיקס והסופר קופיקס, מהפכת המחירים מגיעה גם אל הראש שלכם – באמצעות רשת SALON FIX, רשת הלואו קוסט הראשונה מסוגה בישראל, המספקת שירותי עיצוב שיער במחיר אחיד של 50 שקל למגוון רחב של טיפולים. בין היתר תוכלו לפנק את השיער שלכם בגוונים, צבע, תספורת רגילה לגברים ונשים, טיפולי שיער ועוד – והכל ב-50 שקל לטיפול.



היזמים מאחורי המהפכה, מעצבי הספר אבי אברמוב מיהוד ונדב מכלוף מראשל"צ, הבטיחו לשמור על "אותה רמת מקצועיות – בפחות כסף". לדבריהם, "אין סיבה שאנשים ישלמו יותר ממה שצריך. לאחר מחשבה ארוכה איך לגרום ללקוחות שלנו לשלם את מה שמגיע ולא יותר, יצאנו עם הקונספט הייחודי שלנו. ראינו את המהפכה של קופיקס והחלטנו שגם בתחום עיצוב השיער צריך להגיע שינוי חברתי ומהר. חשוב לציין שאנחנו עובדים עם צוות מקצועי ועם מוצרי השיער הטובים ביותר בשוק כדי לתת את השירות הטוב ביותר, בלי קשר למחיר הנמוך".



ההשקה של הרשת תיערך ביום שלישי הבא, 4.9.17, בשני מוקדים – יהוד (מוהליבר 5) וראשל"צ (רמז 1). סניפים נוספים צפויים להיפתח באשקלון ובעוד ערים בארץ. "אנחנו חולמים על השינוי הזה כבר המון זמן ובזכות הצוות המדהים שתמך בנו החלום כבר לא חלום, אלא עומד להתגשם", סיכמו אברמוב ומכלוף.