החברה הבריטית SSP GroUp PLC עושה עלייה, והיא תהיה החברה הבינלאומית הראשונה שתפעיל מתחמי הסעדה בנמל התעופה נתב"ג. SSP GroUp PLC נחשבת לאחת החברות המובילות התחומה. יש באמתחתה למעלה מ-2,000 נקודות מכירה ביותר מ-30 מדינות בעולם. את דוכני החברה תוכלו למצוא בנמלי תעופה מובילים, ביניהם: לונדון, שארל דה גול בפריז, פרנקפורט, סחיפהול באמסטרדם, קלוטן בציריך ובסידני, אוסטרליה. החברה הודיעה אתמול על כניסתה הקרובה לנמל התעופה בן גוריון. 
החברה, שתתחיל את פעילותה בארץ ב-1 בנובמבר, תחליף את רשת "קפה ג'ו", שתסיים את חוזה ההתקשרות בנתב"ג ב-31 באוקטובר. למעשה SSP  GroUp  זכתה במכרז של רשות שדות התעופה להפעלת שני בתי קפה חלביים. אחד גדול ומרכזי ברחבת ה"דיוטי-פרי" בטרמינל 3, ואחד נוסף, קטן יותר, בזרוע D .
בשנים האחרונות ציבור העוברים בנתב"ג מתרעם על המחירים המופקעים של האוכל והשתייה שמוצעים להם. הזכיה של SSP  GroUp היא צעד ראשון להקל על אותם נוסעים, שלא מבינים מדוע הם צריכים לשלם על כוס קפה רגיל 14 שקלים ולפעמים אפילו יותר. הכניסה של החברה התאפשרה לאחר שהיא עמדה במכרז של נתב"ג והציעה הנחה של 22% לצרכן על סל המוצרים הבסיסי שקבעה רשות שדות התעופה.

זה אומר שמעתה מחיר של אספרסו יעמוד על 6.25 שקלים, בקבוק מים יעלה 6.25 שקלים, קפוצ'ינו יעלה 7.80 שקלים וקרואסון חמאה יעלה 7.80 שקלים. כמו כן, החברה תשקיע בשדרוג בתי הקפה שתפעיל בהשקעה כוללת של למעלה מ 2.5 מיליון שקל. בנוסף, בית קפה חדש יוקם בזרוע E  - זרוע חדשה שתפתח לקראת סוף השנה.