1. מעבר לעיצוב המדליק והצבעוני שלו, לרמקול מיני H20 3 של Altec Lansing יש איכויות שמע מעולות. הרמקול, שגודלו כגודל כף היד, יחזיק לכם מעמד קצת יותר מחמש שעות שמיעה, והחלק הכי טוב: הוא עמיד במים (במידה שאתם סוגרים את כל הכניסות ומשתמשים בבלוטות'). אצלי הוא אפילו שרד שתי נפילות מהיד.


מחיר: 219 שקלים


2. כשראיתי את תיק השרוך עם הדפס החד־קרן של סטודיו קרן דניס, התאהבתי. התיק, דמוי עור, הוא כל מה שצריך כדי להיראות מדליק כשיוצאים מהבית ולא רוצים להיסחב עם תיק גדול. החיסרון היחיד שלו הוא השרוכים המוזהבים. הם לא גמישים, ואם לא מתאמצים הם מקשים על סגירת התיק לחלוטין. אם אתם סוחבים רק טלפון וארנק, זה פחות יפריע לכם.


מחיר: 189 שקלים

תיק שרוך של סטודיו קרן דניס. צילום: עזרא מזרחי
תיק שרוך של סטודיו קרן דניס. צילום: עזרא מזרחי


3.
מילקה Daim בשילוב קרמל הגיע ארצה. אני חייבת לציין שעל אף ששוקולד מילקה נחשב בעיניי לאחד הטעימים, את השילוב החדש של שברי השקדים והקרמל פחות אהבתי. הסיבה: יש תחושה דביקה שלא עושה נעים בפה כשנוגסים בו. הדביקות הזו נשארת ולא עוזבת גם הרבה אחרי שהשוקולד נגמר. בקיצור, מחייב צחצוח שיניים.


מחיר: 4.90־6.90 שקלים

שוקולד Daim של מילקה. צילום: יח"צ
שוקולד Daim של מילקה. צילום: יח"צ



4. ניסינו את פלטת הצלייה Mineral Stone של סולתם. הפלטה, שמתאימה גם לאידוי ולבישול ואפשר להניח אותה על הגז או בתנור, עשויה מיציקת אלומיניום עם פסים וציפוי נון־סטיק. נשמענו להוראות הצרכן, והאמת היא שהופתענו: הפלטה קומפקטית, אך מכילה לא מעט מקום. היתרון: היא לא כבדה, מתנקה בקלות ואחרי האידוי, חזה העוף יצא עסיסי ולא התייבש. זה מפתיע לטובה, כי כמעט לא השתמשנו בשמן. החיסרון: אין כיסוי לידיות ואי אפשר להחזיק בה בנוחות.


מחיר: 150 שקלים

פלטת צלייה של Mineral Stone. צילום: יח"צ
פלטת צלייה של Mineral Stone. צילום: יח"צ


5.
אחרי הקמח הייעודי לפוקצ’ות וללחמים, כעת הגיע תורה של החלה. חובבי האפייה הביתית וגם אלו שעושים צעדים ראשונים במטבח, ייהנו להשתמש בתערובת קסם לחלה שהוציאה סוגת. התערובת, שלה מוסיפים רק מים, קלה לטיפול: מכאן רק נשאר לעצב את המראה הרצוי ולהכניס לתנור. התוצאה הפתיעה לטובה.


מחיר: 6.50־10.90 שקלים



תערובת קסם לחלה. צילום: יח"צ
תערובת קסם לחלה. צילום: יח"צ



6. מותג טיפוח השיער פנטן עושה מהפכה בשוק המרככים עם ההשקה של מרכך־קצף (Air-Light Foam), שמיועד בעיקר לבעלות שיער דק. בתחילה תרגישו חשש להשתמש במוס במקלחת, אך די מהר תתרגלו לרעיון. התוצאה היא שיער קל לסירוק, אך בלי תחושת שמנוניות. אם אתן בעלות שיער יבש, יכול להיות שתהיה חסרה לכן תחושת הלחות המוכרת.


מחיר השקה: כ־20 שקלים

מוצרי טיפוח שיער של פנטן. צילום: יח"צ
מוצרי טיפוח שיער של פנטן. צילום: יח"צ


7. כחלק ממבול המוצרים שיצאו לראש השנה, מציעה פריגת מיץ רימונים למי שמרגיש שחסרה לו נוכחות של סמלי החג בחיים. למשקה, שבעינינו הוא מין הכלאה של מיץ פטל עם רימון, יש סיומת חמצמצה וניחוח של הפרי האמיתי. אם אתם לא יכולים בלי משקאות ממותקים, הוא יעשה את העבודה.


מחיר: 5־7.50 שקלים

מיץ רימונים של פריגת. צילום: יח"צ
מיץ רימונים של פריגת. צילום: יח"צ



8. Always Radiant הן תחבושות היגייניות בעיצוב צעיר ומעט צעקני. חוץ מהאריזה הבולטת, לתחבושות יש הדפס פרחוני ואופטימי. כמו כן, הן מותאמות לזרימה בינונית ומעלה, ומתחדשות בטכנולוגיה שמתאימה את עצמה לגוף וסופגת פי עשרה ממשקלה. בשורה התחתונה, היא סופגת מעולה וגם נוחה מאוד.


מחיר: 29.90 שקלים

תחבושות היגייניות Always Radiant. צילום: יח"צ
תחבושות היגייניות Always Radiant. צילום: יח"צ