תערובות הקפה במהדורה מוגבלת שהוציאה נספרסו הן לא משהו שלא טעמנו בעבר, אך עם זאת הן פשוט טובות. התערובות מגיעות בחלוקה של Barista Chiaro לקפוצ’ינו בדרגת חוזק 5, Barista Scuro למקיאטו בדרגת חוזק 8 ו־Barista Corto לריסטרטו בדרגת חוזק 11. אנחנו אוהבים קפה חזק, ולכן טעמנו את התערובת האחרונה וקיבלנו קפה בניחוח עוצמתי, בעל מרקם חלק וטעמים מעניינים בפה. גם העיצוב של הקפסולות מגניב.

מחיר: 25.50 שקלים לשרוול

נספרסו. צילום: יח"צ
נספרסו. צילום: יח"צ
 

BEST TEA הם שני משקאות תה צמחים קר אורגני שחוות גרוס־אורגניקה מייצרת מחליטות צמחים בטעמי למון גראס־נענע ולואיזה־לימונית. כשוחרי בריאות מיהרנו לטעום, אך יצאנו מאוכזבים. ללואיזה־לימונית יש טעם לא ברור שמשתלט על המשקה. הלמון־גראס נלגם בהנאה יחסית, אבל שני הטועמים אמרו שלא יקנו אותו שוב. אולי כי יש טעמים יותר טובים בשוק.
מחיר: 9.90־11.90 שקלים 
עלית מרחיבה את המותגים האהובים ומציעה בראוניז בטעמי טורטית ופסק זמן. ‏הבראוניז עשירים, רכים ומלאי שוקולד, ובעלי ציפוי שוקולד שעוטף את העוגה מלמעלה. הבראוניז טעימים ועוררו התלהבות, אבל לא הזכירו כלל בטעמם את החטיפים האהובים.
מחיר: 16 שקלים
“לחמניות מדברות” של מאפיות ברמן הן בעיניי ניסיון נואש לעזור להורים לגרום לילדים לאכול לחמניות מקמח מלא. אלו אותן לחמניות מוכרות, אך מוטבעים עליהן כיתובים ואיורים חביבים שאולי יגרמו לילד לשכוח שהוא אוכל בריא. אחרי הביס הראשון נזכרנו שאנחנו מעדיפים את הלחמנייה שלנו מקמח לבן ועם שומשום. גימיק נחמד ותו לא.
מחיר: 8.50־11.90 שקלים

 ברמן לחמניות. צילום: אסף אמברם
ברמן לחמניות. צילום: אסף אמברם

 
ניחוח לימוני עז נודף מאריזות המטליות הלחות של סיף. המטליות, המגיעות בשתי וריאציות, לניקוי כללי ולניקוי רצפות, נשלפות בקלות, הן עמידות, סופגות מעולה ולא משאירות אחריהן סימנים (בניגוד למטליות אחרות בשוק).
מחיר: 7.90־13.90 שקלים
הסטיק Master Strobing של מייבלין ניו יורק נועד למריחה באזור בפנים שאותו רוצים להאיר, למשל עצמות הלחיים, המצח והאף. יש לו מרקם נעים מאוד, הוא לא דביק ומתמזג מעולה עם המייק־אפ. הוא גם מגיע בגודל קומפקטי, ולכן אפשר לשאת אותו בתיק.
מחיר: לרגל ההשקה: 35 שקלים

מייבלין ניו יורק -מאסטר סטרובינג . צילום: יח"צ
מייבלין ניו יורק -מאסטר סטרובינג . צילום: יח"צ


לרגל 60 שנה להיווסדותה, השיקה GIGI קרם חומצה היאלורונית 3D HYALU FILL, שאמור לתת לעור תחושה של מילוי ומיצוק. ניסינו אותו, ולשמחתנו הרגשנו אפקט של מתיחה לעור, אם כי הוא לא נשאר הרבה זמן. 
מחיר: 495 שקלים


ג'יג'י . צילום: מוטי פישביין
ג'יג'י . צילום: מוטי פישביין

 
חברת קטאן השיקה סדרת משחקי קופסה המדמים חדרי בריחה. את המשחקים מייבאת ארצה “הקוביה משחקים”, וכרגע אפשר למצוא בארץ שלושה משחקים מהסדרה: המעבדה הסודית, קבר הפרעונים והבקתה הנטושה. המשחקים מתאימים לקהל בוגר ולילדים מעל גיל 12, והם מאלצים את המשחק להיחלץ מבעיה בעזרת פתרון יצירתי. מתנה נפלאה לקראת השבתות החורפיות שלפנינו.
מחיר: 99 שקלים

 משחקי לוח חדרי בריחה של הקוביה. צילום: ניצי אלון
משחקי לוח חדרי בריחה של הקוביה. צילום: ניצי אלון