מי שמתחזק שיער מתולתל, יודע שאין סיכוי שהוא יכניס תכשירים המשלבים שמפו ומרכך לאמבטיה. והנה, חברת MOROCCANOIL הוציאה שמפו ומרכך ללא קצף, המיועדים דווקא לשיער מתולתל. Curl Cleansing Conditioner נראה במבט ראשון די מוזר: הוא מרכך שמגיע במכל מוס, אך בפועל אינו מקציף.



על אף הסקפטיות, ניסיתי, וראו זה פלא - לאחר שטיפת התכשיר, השיער היה רך וקל לסירוק. יש לו ריח מעט סטרילי, הוא לא משאיר תחושת שומניות ואינו מקרזל, כמו במקרה של מרככים רבים. עדיין לא החלטתי אם השומניות חיובית או שלילית, אך בהחלט אמשיך להשתמש בו. חיסרון משמעותי: המחיר הגבוה.



מחיר: 130 שקלים



השמפו של חברת MOROCCANOIL. צילום: יח"צ
השמפו של חברת MOROCCANOIL. צילום: יח"צ



מפנקות ורכות, זה מה שחשבנו על כפכפי הבית החדשים של רשת ללין. הכפכפים, שמגיעים בצבע אפור כהה, הם רק קמצוץ מקולקציה חורפית ופרוותית שהוציאה הרשת, שכולל גם סרט לראש, כובע צמר וכרבולית. בקיצור, כל מה שצריך כדי להעביר את החורף בנעימות. 


מחיר: 79.90 שקלים

כפכפי הבית של ללין. צילום: יח"צ
כפכפי הבית של ללין. צילום: יח"צ



אחת הבעיות עם כפפות בחורף היא שקשה לתפעל עמן את הנייד, וכך קורה שהידיים שלנו קופאות בכל פעם שאנו נאלצים לענות לשיחה או לשלוח הודעה. ניסינו את כפפות Etip שמשווק מותג הטיולים דה נורת' פייס. הן עשויות מחומרים מוליכים בכל כף היד, ולא רק באצבע המורה כמו בכפפות אחרות. הן נעימות ונוחות ומאפשרות תקשורת מלאה עם כל האצבעות, כך שאין צורך להסיר אותן כדי להשתמש במסכי טאץ'.

מחיר: 189 שקלים

כפפות טאץ'. צילום: יח"צ
כפפות טאץ'. צילום: יח"צ


קרם הלחות החדש של סיסלי הוא המשך טבעי לסדרת “הוורד השחור” המצליחה. עם פתיחת הקופסה עולה ממנה ריח פרחוני עשיר, שנשאר על העור גם לאחר מריחת הקרם. הניחוח, אומרים בחברה, הוא תוצר של קוקטייל ייחודי של שלושה ורדים יקרי ערך הגדלים בתנאי אקלים מיוחדים. מעבר לניחוח, לקרם הוספו חומצה היאלורונית ותמציות צמחיות שנותנות תחושה רעננות לפנים, ממש כמו מקלחת קרירה. אחרי המריחה יש תחושת מיצוק קלה, שנשארת גם לאחר שלב האיפור. הלחות הורגשה בבירור, ולאחר שבועיים של שימוש העור היה זוהר יותר.

מחיר : 780 שקלים

קרם לחות של סיסלי. צילום: יח"צ
קרם לחות של סיסלי. צילום: יח"צ


שוק בגדי הספורט מתרחב כל הזמן, ובאופן טבעי זה משפיע על תחום ההלבשה התחתונה. לאחרונה הצטרף המותג טריומף לשוק, עם חזיות ספורט חדשות בסדרת Triumph Triaction. ניסינו את חזיית Extreme Lite, בעלת הטכנולוגיה לנידוף הזיעה. החזיה הייתה יציבה ולא זזה כל האימון, וגם בשלב של קפיצות מרובות לא הורגשו עומס וכבדות על החזה. בד החזייה אלסטי, נושם ולא נדבק לגוף אחרי האימון. היא מתאימה גם לבעלות חזה גדול.

מחיר: 309.90־379.90 שקלים

חזיות ספורט של טריומף. צילום: יח"צ
חזיות ספורט של טריומף. צילום: יח"צ


Have a Cozy Winter הוא השם שנבחר למארז מוצרי החורף של המותג SABON. בדומה למתחרה העיקרי שלו בתחום, המותג השיק מוצרי טיפוח מלחחים המתאימים לחורף וקולקציית אביזרים משלימים ומחממים. ניסינו את קרם הגוף שבמארז, שהגיע במרקם חמאתי שומני. הוא אומנם לא נספג מהר בעור, אך מצוין למי שסובל מיובש. התלהבנו במיוחד מהכרבולית, שהגיעה בעיצוב שחור לבן עם גדילים גדולים שמשווים לה מראה יוקרתי.

מחיר: לקרם - 96 שקלים;

לכרבולית - 189 שקלים

הכרבולית של SABON. צילום: יח"צ
הכרבולית של SABON. צילום: יח"צ


אם נדמה לכם שהאימוג'ים התמימים מהמכשיר הנייד השתלטו לנו על החיים, אתם צודקים. כעת הגיע תורם להשתלט גם על עולם המוזיקה. JAM JAMOJI - רמקולים בדמות אימוג'י משעשע הגיעו לרשת iStore. הרמקול, שמגיע במידה קטנה וקומפקטית, מתחבר באמצעות בלוטות'. יש לו איכות סאונד טובה, ואפשר לשמוע איתו מוזיקה ברצף במשך כמה שעות מבלי צורך לטעון אותו. בשל הגודל שלו, אפשר להניח אותו על מדף באמבטיה, על השולחן העמוס במשרד ואפילו לקחת אותו לטיולים.

מחיר: 150 שקלים



גאם גומי. צילום: יח"צ
גאם גומי. צילום: יח"צ


אם אתם מחפשים מתנה לעונת החגים בארץ ומעבר לים, אל תפספסו את קולקציית המתנות של ג'ו מלון. הקולקציה מגיעה בקופסאות מגניבות עם הדפסים של מעצב האופנה הבריטי ג'ונתן סונדרס. בתוך המארזים המושקעים אפשר למצוא בשמים, נרות, דיפיוזרים ועוד, בניחוחות משתנים. מתנה נפלאה וריחנית שהיינו שמחים לקבל במקום דמי חנוכה.


הקולקציה של ג'ו מלון. צילום: יח"צ
הקולקציה של ג'ו מלון. צילום: יח"צ

מחיר: החל מ־170 שקלים