חברת קופיקס אישרה היום (שני) רשמית את הפרסום במעריב לפיו החליטה להפחית את מחיר הקפה בשקל ולהעמידו על 5 שקלים לספל. "ההפחתה התקבלה בעקבות בקשת צרכנים שהמוצרים המקוריים של קופיקס יימכרו ב-5 שקלים" הבהירו הבוקר אבי כץ מבעלי הרשת ויקי ודמני המנכ"ל.  נזכיר שבפברואר 2017 הועלה מחיר הקפה ל-6 שקלים למרות מחאות של צרכנים. הנהלת החברה חשפה את התכנית האסטרטגית ל-2018.

 במסגרת זאת לצד מוצרי הבסיס שיימכרו ב-5 שקלים תציע החברה את קונספט קופיקס + שבו יוצעו מוצרים מוגדלים במחיר של 8 שקלים. כמו כן יימכרו לראשונה ארוחות סושי ארוחות ילדים ומגוון סלטים ב-12-15 שקלים.  ניתן יהיה לבצע גם הזמנות למשרדים. לצורך העניין גייסה החברה את השף צ'ארלי פדידה, שישמש כיועץ קולינארי לרשת וכאחראי לפיתוח המוצרים.

צילום: אבשלום ששוני
צילום: אבשלום ששוני

 המדובר בין השאר בקפסולות קפה הכוללת שלושה טעמים שונים במארזים של 8 יחידות במחיר של 10 שקלים. כמו כן המדובר במוצרי קפה מגורען וקפה שחור מקורי בשיתוף המותג אל נח'לה.

 במסגרת התכנית ל-2018 מתכוונת החברה לפתוח סניפים חדשים ולשווק קו מוצרי בריאות. חברת הבת קופיקס גלובל חתמה על הסכם גלובלי להקמת חברה בינלאומית שתוחזק ב-30% על ידי קופיקס ותפעל בבריטניה ספרד וצ'כיה.  קופיקס מונה כיום 139 בתי קפה ו-30 סניפי סופר קופיקס. החברה במגעים לכניסת רמי לוי כמשקיע אסטרטגי.  

יקי ודמני המנכ"ל סיפר: "אנחנו מובילים מהפכה אמתית נוספת. הקשבנו לצרכנים וחזרנו למחיר המקורי. אנחנו קוראים לצרכנים לפקוד את סניפי הרשת ובטוחים שהם ייהנו מההיצע הנרחב והאיכותי שמוצע בדור המוצרים החדש. 
הסניפים בעיצובם החדיש יוצרים חוויה שאין דומה לה. מדהים איך הקונספט התפשט בכל רחבי העולם ואתו הפניות לקבל זיכיונות במדינות נוספות".