בוקר אחד גילתה שרי כי חברת "הוט" עיקלה את חשבונה בשל חיובים שלטענתה אין להם שום סיבה, וכעת היא נותרה אובדת עצות. על השתלשלות האירועים סיפרה ב-103FM: "הייתי מנויה לחברה כחמש שנים, שנתיים לאחר שהתחברתי פנה אליי עורך דין בטענה כי צברתי חוב ולא מסרו לי פרטים נוספים. לפתע גיליתי שהחברה עיקלה לי את החשבון וקיבלתי הודעה מהבנק שהחשבון שלי עוקל. כשהתחלתי לברר את המקרה הסתבר שחסמו אותי בגלל חוב שלא קיים". 

לדבריה, "כשפניתי אליהם בהסברים וביקשתי שישלחו לי חשבונות ומסמכים הם טענו שמדובר על חוב מבית אבי בו אני כבר לא חיה כעשר שנים. טענו שהחזקתי בשני מנויים בעוד שבפועל החזקתי במנוי אחד ואף טענו שאני מחזיקה בעסקת טריפל למרות שחייתי בדירה קטנה ללא טלפון ואינטרנט, את הממירים שהיו ברשותי החזרתי לחברה עוד בשנת 2013. נעלו אותי מכל כיוון לאחר שהחשבון שלי עוקל ולא יכולתי להמשיך, לא יכולתי לבצע שום פעולה בחשבון הבנק. ביצעתי חיובים דרך הדואר ואני מתקשה מאוד להתקיים". 
סיוון כהן הציגה את תגובת 'הוט' לפרשה: "הוט טוענים בתגובה כי מדובר בלקוחה המחזיקה בשני חובות פתוחים בשנת 2012, כרטיס האשראי שלה בוטל בשנת 2013 ולכן החוב נותר פתוח. כל ניסיון שלהם ליצור קשר עם הלקוחה לא צלח".

"הם שקרנים!", השיבה שרי בזעם: "זה פשוט לא נכון. אני ניסיתי ליצור עם החברה קשר פעמים רבות בנושא אפילו הקלטתי את השיחות. לא נעלמתי ויש לי הוכחות לכך. אני מקווה שהחברה תפסיק לשקר ולרמות אזרחים תמימים".
עריכה: איתמר זיגלמן