לא הרבה פעמים אדם מסתכל על קופסה ואומר לעצמו: "כן, זה חלום שהתגשם", אבל הנה זה קרה לי. כשהחזקתי את הקופסה בה נח הרובוט R2D2 של ספרו זה פשוט הרגיש מושלם. קשה לקרוא לי ניטרלי, אני לא חושב שיש הרבה סרטים שראיתי יותר פעמים מאשר את סרטי מלחמת הכוכבים, ואני לא יכול לספור את כמות הפעמים שדמיינתי את עצמי מטיס את המילניום פאלקון (או חונק אנשים מעצבנים בעזרת הכוח), אבל גם בעין ניטרלית קשה שלא להתרשם מסדרת הרובוטים של חברת ספרו.

בתוך הקופסה, שמרגישה איכותית ובהחלט שומרת על הרובוט מכל משמר היה דגם של הרובוט המיתולוגי, שליווה את סדרת מלחמת הכוכבים, מלפני זמן רב מאוד, ועד ימינו עם יציאת הסרט החדש: "אחרוני הג'דיי
R2D2
", ואין פרט שהמעצבים לא שמו. חיווט, צביעה, עיצוב, הכל צועק השקעה ואהבה. הגודל של הרובוט קצת הפתיע אותי. אם בסרטים R2D2 היה בגובה של כמטר, החתולים שלי הסתכלו על הצעצוע מלמעלה (ובסקרנות מהולה בפחד). לאחר מכן הורדתי את האפליקציה והטענתי את הרובוט, ואז הקסם התחיל באמת.

קסם עם מחיר יקר
האפליקציה צבעונית, מלווה במוזיקה מהסרטים, ידידותית ומלאת תפריטים מעוררי תיאבון. אתה רוצה לשרטט לרובוט שלך מסלול מראש? האופציה קיימת. אתה רוצה לשלוט בו בעצמך? הסמארטפון שלך הופך לשלט רחוק. אתה רוצה לתת לו לסייר בבית כשאתה צופה? גם זה קיים. אתה רוצה לשחזר את ההתנהגות של הרובוט מהסרטים? יש לך כמעט 20 פעולות ומחוות מוגדרות מראש, כולן מלוות בצלילים המושלמים. 

והשליטה? להבדיל מ-R2D2 של הסרטים, עם האופי המרדני והעוקצני שלו, הרובוט שבחנתי היה ממושמע ומדויק. אמרתי לו לפנות ימינה, הוא פנה ימינה. אמרתי לו לקפוץ במקום, והוא קפץ. אמרתי לו להסתער לעבר החתולים שלי, והם קפצו בבהלה. בין האפשרויות הנוספות, שלצערי לא יכולתי לבדוק בתנאי הבית, חברת ספרו פיתחה גם צמיד שמאפשר לך ממש להתחבר לכוח ולשלוט ברובוט בעזרת תנועות ידיים בלבד, ואם אתה מכיר עוד מישהו עם רובוט דומה, הם אפילו יכולים לתקשר אחד עם השני.
אני אמנם התנסיתי עם R2D2 הקלאסי, אך בספרו ייצרו רובוטים נוספים - BB8 העגלגל, ומקביליהם בצד האימפריה: BB9 וR2Q2. אבל כמובן שעם איכות מוצר שכזאת, הן בחומרים והן באפשרויות, בא גם החלק המר יותר של העסקה. תג המחיר שמוצמד לכל רובוט לא שווה לכל נפש, וזאת לא תהיה מתנה יומיומית או קנייה אגבית. עם תג של מעל ל-500 שקל, הוא יכול להוות מתנת בר מצווה מושלמת, כקנייה קבוצתית, או אם אתם מכירים חנון בוגר שמחפש חברה רובוטית ומצייצת, אתם חייבים לקנות את הרובוט הזה.
 





את הרובוטים אפשר להשיג ברשת חנויות באג, סקאל דיוטי פרי ומגוון רחב של חנויות ברחבי הארץ