Payot Perfrom Lift Patch Yeux הן רטיות עיניים מסדרת Perform Lift של חברת PAYOT. הרטיות נועדו לטפל בסימני עייפות שבעור מתחת לעיניים. הן מגיעות במארז של 10, וכל יחידה נמצאת במארז נפרד לשמירה על הלחות. ניסינו אותן בבוקר עייף במיוחד, אחרי לילה עם מעט שעות שינה. ברגע הראשון הרטיות קרירות מעט, אך לאחר כמה שניות שוכחים מקיומן. אחרי השימוש, שאורך כעשר דקות, העור מרגיש חלק ועשיר בלחות. החומרים הפעילים, ובהם חומצות היאלורוניות, לא יצרו גירוי על אף שמדבר באזור רגיש, הנפיחות מסביב לעיניים ירדה והייתה תחושת רעננות. נפלא לימים שבהם צריך בוסט של אנרגיה.



מחיר: 159 שקלים. 3/4



נפלא לימים שבהם צריך בוסט של אנרגיה
נפלא לימים שבהם צריך בוסט של אנרגיה



בוטוקס או ביוטולין? נשים וגברים רבים כבר התמכרו לזריקות הבוטוקס, אך יש לא מעט שעדיין חוששים מהזרקת חומרים וטיפולים לא הפיכים – ובצדק. מכיוון שאין תרופות פלא להזדקנות העור, בדקנו בסקפטיות זהירה את הג’ל ביוטולין שהגיע לאחרונה לארץ. התכשיר, שכבר זכה לשבחים ממפורסמות כמו קים קרדשיאן, קייט מידלטון ומישל אובמה, מבטיח “להביא לשיפור קמטי ההבעה בפנים בתוך 60 דקות”. ג’ל הביוטולין הוא חומר טבעי על בסיס מים המורכב מתמצית הספילנתול (מאלחש מקומי), תמצית צמח המשיין הגלילי (לחות) והיאלורון (נלחם באיבוד קולגן). אז בלי ציפיות רבות, הנסיינית בת ה־50 שלנו מרחה וסיפרה: “במריחה ראשונה הג’ל הרגיש מעט דביק, אך נספג במהירות בעור. לא הרגשתי תחושת אלחוש בכלל, למרות שחיכיתי לה. מה שכן הרגשתי זו תחושה שהעור מתוח, לפחות לכמה שעות”.



מחיר: 279 שקלים. 3/4




מכיל תמצית ספילנתול, צמח המשיין הגלילי והיאלורון
מכיל תמצית ספילנתול, צמח המשיין הגלילי והיאלורון



סדרת RETIN A של המותג GIGI PROMEDIC כוללת קצף ניקוי לעור הפנים, טונר לילה, קרם לילה, סרום הבהרה וקרם משקם NMF. הסדרה מבוססת על חומצות פעילות הפועלות יחד לשיקום מראה העור, להבהרתו וליצירת מראה אחיד וחלק. ניסינו את קרם הלחות, שמתאים לשימוש לאחר שהעור עבר פילינג. העור רגיש אחרי הפילינג, והקרם עשיר בלחות ונתן תחושה של רעננות והתחדשות. הוא נספג במהירות ובעל מרקם קליל, כך שהוא מתאים גם למי שלא אוהב קרמים כבדים ושמנוניים.



מחיר: 189־419 שקלים. 3/4



נספג במהירות ובעל מרקם קליל
נספג במהירות ובעל מרקם קליל



בשונה מגרבונים רגילים שאפשר למצוא בכל רשת אופנה, "ג’ק קובה" החלה לשווק “גרבונים תומכים”. המטרה: הפחתת כאבי עמידה והיווצרות ורידים בשל עמידה ממושכת. ואיך הם עושים זאת? דרך יצירת דרגות לחץ שונות בכל חלקי הרגל - לחץ גבוה באזור הקרסוליים, לחץ בינוני לאורך הרגליים ולחץ מתון באזור הירכיים, מתוך כוונה שהלחץ באזור הקרסוליים ימריץ את מחזור הדם. היתרון של הגרבונים הוא שהם מגיעים במראה שקוף, כך שגם מי שבוחרת בהם לא מרגישה שהיא צריכה להתפשר על אופנתיות. מבחינת הנוחות, בניגוד לגרבונים קלאסיים שבהם יש תחושת חנק לכל אורך הגוף, כאן יש התחשבות בצורת הגוף הנשית, והם בהחלט יותר נוחים.



מחיר: 118 שקלים. 3/4



לחצים משתנים להמרצת מחזור הדם
לחצים משתנים להמרצת מחזור הדם



אחרי שנעדר תקופה ארוכה, מותג סכיני הגילוח "דורקו" חזר ארצה. המותג מיובא ומשווק בארץ על ידי Pharmers, והיתרון הגדול שלו לעומת המתחרים הוא המחיר הנמוך בכ־%30 מסכינים אחרים בשוק. למותג יש שני מוצרים: Pace 4, סכין בעל ארבעה להבים, ו־Pace 6, סכין בעל שישה להבים ולהב אחורי לעיצוב הפאות. ניסינו קודם כל את הסכין בעל ארבעת הלהבים, שהיה מעט מאכזב בביצועיו. הייתה מין תחושה שהלהב לא חד מספיק וצריך לעבור על אותו אזור יותר מפעם אחת. הסכין בעל ששת הלהבים, לעומת זאת כבר היה יותר מוצלח.



80 שקלים לסט 6 Pace , הכולל ידית ושתי מחסניות סכינים. 2/4

הלהב לא הרגיש חד מספיק
הלהב לא הרגיש חד מספיק



המותג "קנור" מציג שלושה רטבים חדשים: נפוליטנה וארביאטה להכנת פסטה, ורוטב שקשוקה. ניסינו את השניים הראשונים והופתענו לטובה. הנפוליטנה היה סמיך במידה טובה וטעמו היה טוב, בעיקר בהתחשב בכך שזהו רוטב מוכן. רוטב הארביאטה, שאמור היה להיות חריף, היה פיקנטי וטעמו היה מצוין. שני הרטבים, אף שמצוין עליהם שהם מתאימים לפסטה, בהחלט יכולים לשמש גם למאכלים אחרים, למשל לקציצות או לדגים.



מחיר: 11־13 שקלים. 4/4




לא רק לפסטה
לא רק לפסטה



גימיק נחמד לחובבי האפייה מסתתר בתוך ממרח "נוטלה" הפופולרי: חותמת עוגיות, שנמצאת בתוך צנצנת שתימכר במהדורה מיוחדת. המטרה היא לעודד חובבי אפייה לשלב את השוקולד בתוך עוגות ועוגיות. מתחת לכל מכסה ישנה אחת מתוך שלוש חותמות: הכיתוב For You, איור של איש שלג ואיור של שלג.



מחיר: 24.90 שקלים ל־750 גרם. 2/4




גימיק נחמד אך לא יותר
גימיק נחמד אך לא יותר



שלושה טעמים חדשים מסדרת הבפלות הדקיקות של "עלית": אגוזים, וניל ושוקולד. אלו ופלים דקים במיוחד הממולאים קרמים בטעמים שונים. טעמנו את הבפלות במילוי קרם אגוזים שהיה מענג. עלי הוופל היו פריכים והקרם היה מצוין, וקצת הזכיר לנו את הטעם של ופל "לואקר". מבחינתנו, לא יכולה להיות מחמאה טובה יותר.



מחיר: 6.50־8.90 שקלים. 4/4

מתחרה בטובים ביותר
מתחרה בטובים ביותר


צילומים: יח"צ, סטודיו שטראוס