הובלת דירה תמיד הייתה עסק יקר. הרי מי יסכים לשבור את הגב בשביל אדם שהוא לא מכיר בלי לקבל על זה שכר שיצדיק את העבודה? ובכן, בישראל של שנת 2020 מתברר שיש לא מעט מובילים שמסכימים לעבוד במחירים זולים יותר אפילו ממחירי מחירון, ולא מדובר בחובבנים שבסך הכל יש ברשותם טנדר ושהחליטו לעשות קצת כסף מהצד. הבעיה היא למצוא אותם, ולא רק זה, אלא גם לוודא שאכן מדובר במובילים מקצועיים ולא חאפרים – כאלה שמספקים ביטוח ושירותי הובלה ברמה הגבוהה ביותר, ובדיוק פה נכנס לתמונה פורטל המובילים בישראל. האתר הזה מאפשר לכם לחסוך לא מעט כסף על ההובלה שלכם, וכאן רק מתחיל היתרון בשימוש בו למציאת מובילים. הכירו את האתר ואת השירותים שהוא מספק לכם, יחד עם עוד כמה טיפים שיעזרו לכם לחסוך מאות שקלים בהובלה הבאה שלכם.

מה מיוחד באתר המובילים בישראל?
היום לא חסרים אתרים שבהם אפשר להשוות מחירי הובלות, לראות מחירונים עדכניים ולקבל הצעות מחיר ממובילים, אך אף לא אחד מהם באמת עוזר לחסוך על ההובלה. כל מה שהאתרים האלה מספקים זה מספרים ועובדות, ושאר העבודה תלויה בכם – אתם הם אלה שצריכים לעשות את ההשוואה ולוודא שהמובילים שאתם מזמינים אכן מומלצים. 

אצל המובילים בישראל הכול עובד אחרת. כשפונים לאתר למציאת שירותי הובלות דירה, המוקדנים דואגים לערוך מכרז בין המובילים שבאזורכם ושזמינים ליום ולשעה שמתאימים לכם, והתחרות שהם יוצרים בין המובילים היא זו שמאפשרת לכם לקבל את הצעת המחיר הזולה ביותר. תוך דקות ספורות אתם מקבלים לנייד את שם ומספר הטלפון של כמה מהמובילים הזולים ביותר שזכו במכרז, ואתם בוחרים למי ברצונכם לפנות.

אך יותר מזה – מפעילי האתר דואגים להתעדכן בנוגע לביקורות שמקבלים כל המובילים שעבדו איתם. משמעות הדבר היא שמובילים שקיבלו ביקורות רעות, בין שבגלל השירות ובין שבגלל המחיר, לא מקבלים עוד פניות דרכם. כל זאת כדי לוודא שאכן תזכו בשירותי הובלה זולים ואיכותיים. 

עד כמה באמת הפורטל חוסך?
חשוב קודם כל לציין שהשירות שהפורטל מספק ניתן לכם בחינם וללא התחייבות. כדי לבדוק מה ההבדל בין הובלה דרך הפורטל לבין הובלה דרך נותני שירות אחרים, ערכנו השוואה בין המחירון שלו לבין המחירונים האחרים שקיימים ברשת, וגילינו שההפרשים מגיעים למאות שקלים.

להובלת דירת חדר למשך משלמים בפורטל החל מ-500 שקלים, בעוד שבמחירונים אחרים מצאנו מחיר הובלה התחלתי של 900 שקלים. הובלת דירת 5 חדרים תעלה לכם דרך הפורטל החל מ-2,000 שקלים, בעוד שאצל חברות הובלה אחרות המחיר מתחיל ב-2,400 שקלים. בפורטל סיפרו לנו כי הם מתחייבים להוזיל כל הצעה שקיבלתם ממקור אחר, כך ששווה גם לכם להשוות בין ההצעות שתוכלו לקבל עם מובילים אחרים לעומת אלו שתמצאו דרך הפורטל.

איך לחסוך עוד יותר על ההובלה?
שאלנו את מפעילי הפורטל האם יש להם טיפים נוספים שעוזרים לחסוך בהובלת דירה, והתשובה שלהם הייתה חיובית.
איגדנו עבורכם את 5 הטיפים היעילים ביותר שקיבלנו ושלדעתנו באמת יוכלו לעזור לכם לחסוך כסף בהובלה:
1. ארזו בצורה יצירתית
הובלות דירה מצריכות מכם להזמין גם קרטונים להובלה, אך לפני שתזמינו עשרות קרטונים, חשבו קודם כל מה אתם בכלל צריכים לארוז בהם. יש דברים שתוכלו לארוז בתוך חפצים אחרים, כמו סל כביסה, דלי וכל כלי קיבול אחר שקיים אצלכם כבר בבית, ועבור פריטים רבים אפשר גם להשתמש בשקיות זבל פשוטות. זה מתאים בעיקר לבגדים, מצעים ומגבות, ושימו לב שבכל אלה אפשר להשתמש גם כדי לרפד ארגזים עם חפצים שבירים.

2. הזמינו הובלה לאמצע החודש
מהפורטל סיפרו לנו שהימים העמוסים ביותר של המובילים הם בתחילת וסוף החודש – אז מסתיימים ומתחילים חוזי שכירות בדירות. לכן אם זה אפשרי, דאגו להזמין הובלה באמצע החודש, מה שיאפשר לאתר או לכם להתמקח עוד יותר על מחיר ההובלה. 

3. דאגו להובלה בחורף ולא בקיץ
חודשי הקיץ הם העמוסים ביותר, בעיקר חודשי יולי אוגוסט, אז מגיעה תקופת החופש הגדול ומשפחות רבות עוברות דירה כדי שלא לעשות זאת בזמן שהילדים עוד בבית הספר. לכן מומלץ להזמין הובלה דווקא לתקופת החורף, בה מתבצעות הרבה פחות הובלות. על פי הפורטל, מזג האוויר לא משפיע על מחיר ההובלה שלכם, לכן אין בעיה להזמין הובלה זולה גם בתקופות גשומות.

4. היפטרו מכל חפץ שאתם לא באמת צריכים
העברת דירה היא הזדמנות מצוינת לעשות קצת סדר בבית ולהיפטר מכל מה שאתם לא באמת משתמשים בו. לא רק שתוכלו למכור מוצרים ביד שנייה ובכך להרוויח קצת כסף, אלא שככל שתעבירו פחות פריטים, כך תשלמו פחות למובילים. אם אינכם מצליחים למכור, עדיף אפילו שתתרמו את מה שאינכם משתמשים בו מאשר שתובילו אותו לבית החדש ותשלמו על כך.

5. ספקו למובילים כמה שיותר מידע נכון ומפורט
יש אנשים שחוששים שאם יספרו למובילים שהמעלית שבבניין שלהם קטנה מדי בשביל חלק מהפריטים, הם יקבלו הצעת מחיר גבוהה. מה שהם לא יודעים זה שכל שינוי שהמובילים יגלו עליו ביום ההובלה יתבטא בכל זאת במחיר גבוה יותר. אמנם יש חוזה שאפשר לחתום עליו להובלה, אך כמו שהמובילים מחויבים בו למחיר ולשירות, כך גם אתם מחויבים לפרטים שסיפקתם. אז למה חשוב שלא לחסוך בפרטים? המובילים יוכלו לדעת האם ישתלם לכם יותר להזמין מנוף או להעביר פריטים בחדר מדרגות, ואם לא יגיעו מוכנים עם הציוד הנדרש, תיתקלו בעיכובים ותשלמו מחיר יקר בהפתעה.

המאמר באדיבות פורטל המובילים בישראל, לפרטים ומחירים חייגו: 053-793-1381