שיער בעובדות ובמספרים
# שחור הוא צבע השיער הנפוץ ביותר בעולם. רק 1% מהאוכלוסייה הם ג'ינג'ים, ורק 2% מהאנשים בעולם הם בלונדינים טבעיים.
# לאדם הממוצע בין 100,000–150,000 שערות.
# שוק מוצרי טיפוח השיער העולמי מוערך בכ־87.9 מיליארד דולר.
# בקרב מוצרי השיער המציעים טיפול בקשקשים בישראל, למותג הד אנד שולדרס נתח של 90% בקטגוריה, המוערך בקרוב לחצי מיליארד שקל בשנה.
# 10 בקבוקי שמפו ו־11 בקבוקי ג'ל רחצה בשנה - זהו הממוצע לשימוש לנפש במדינות ה־OCED. אלו מצטברים ל־300 מיליון טונות של פסולת בקבוקים מפלסטיק בשנה.
# גם תעשיית השמפו נפגעה בעקבות הקורונה. הביקוש ל־182,500,000 בקבוקוני שמפו בגודל מיוחד, המיוצרים מדי שנה לטובת בתי המלון והנוסעים, צנח בדרמטיות.
# הופעת הבכורה הקולנועית של קארי פישר, הידועה בזכות תפקידה כנסיכה ליאה בסרטי "מלחמת הכוכבים", הייתה בסרט "שמפו". 
# לפני שפרץ כסולן להקת בנזין, ומאוחר יותר נהפך לאחד הזמרים והיוצרים המוערכים בישראל, עבד יהודה פוליקר למחייתו כספר.
# המחזמר "שיער" נקרא כך על שום השיער הארוך של ההיפים. הימנעות מתספורת בסיקסטיז נחשבה לאקט מחאה מהפכני וחידדה את ההבדלים בין ההיפים למתגייסים למלחמת וייטנאם.

ספריי AMIKA – BUSHWICK BEACH
למה: כי הוא מושלם למראה הבי'צ ווייבס. הוא מעניק לשיער מראה קליל וגלי, שכולו קיץ, ומגן על השיער מפני מזהמים.
כמה: 90 שקל
איפה: בחנויות BE

ספריי AMIKA – BUSHWICK BEACH (צילום: יח''צ)ספריי AMIKA – BUSHWICK BEACH (צילום: יח''צ)

שמן לשיער - STYLE AROMATHERAPY HEMP OIL
למה: כי כמו כל מוצרי טיפוח השיער בסדרה, גם השמן מבוסס על תמציות צמחים וויטמינים, תמצית שמן HEMP ושמן ארגן, המשיבים לשיער רכות וברק. ראוי לציון גם התמחור ההוגן והמשתלם של כל המוצרים האיכותיים בסדרה.
כמה: 44.90 שקל
איפה: ברשתות השיווק והפארם

שמן לשיער - STYLE AROMATHERAPY HEMP OIL (צילום: יח''צ)שמן לשיער - STYLE AROMATHERAPY HEMP OIL (צילום: יח''צ)

שמפו סגול - L'OREAL PARIS - ELVIVE
למה: כי בלהט השמש, גוני שיער מובהרים לבלונד דוהים ומקבלים גוון כתום־צהוב, שהוא ההפך הגמור מהתשוקה לבלונד בהיר וזוהר. המוצר מבטיח נטרול של הפיגמנטים הלא רצויים והנאה ממושכת יותר מגוני הבלונד הקרירים.
כמה: 21.90 שקל
איפה: ברשתות השיווק והפארם

שמפו סגול - L'OREAL PARIS - ELVIVE (צילום: יח''צ חו''ל)שמפו סגול - L'OREAL PARIS - ELVIVE (צילום: יח''צ חו''ל)

שמפו יבש - MOROCCANOIL
למה: כי זה לא עוד שמפו. 
לאלו מכן המשועבדות לייבוש שיער במספרה - זהו החופש לרקוד, לבלות, לצאת לריצה וליהנות. הוא שימושי, ומצוין בייחוד לימים החמים, המצריכים שגרת חפיפות תכופה.
כמה: 40 שקל (60 מ"ל)
איפה: www.moroccanoil.com

שמפו יבש - MOROCCANOIL (צילום: ריצ'ארד פיירס)שמפו יבש - MOROCCANOIL (צילום: ריצ'ארד פיירס)

אבסולוט רייפיר גולד L'OREAL PROFESSIONNEL 
למה: כי מדובר בסדרה שהיא ליגת־העל של המוצרים לשיקום וטיפוח שיער פגום. מצטיין במיוחד הסרום, המזין את השיער ללא שטיפה, נספג בקלות ומעניק לשיער ברק, מגע משי וניחוח מצוין.
כמה: סרום: 120 שקל, מסיכת זהב 209 שקל, שמפו 141 שקל
איפה: במספרות מורשות לוריאל פרופסיונל

אבסולוט רייפיר גולד L'OREAL PROFESSIONNEL  (צילום: יח''צ)אבסולוט רייפיר גולד L'OREAL PROFESSIONNEL  (צילום: יח''צ)

קולקציית מנגו־קיווי – SABON
למה: כי זהו שי מפנק לצוות החינוכי, בסוף שנה מאתגרת במיוחד. הניחוח הוא של חופשה אקזוטית, שאליה לא ייצאו הפעם, וכל זה מהמותג שהוא ממלכה של טיפוח. 
כמה: סבון 51 שקל, פילינג גוף 87 שקל, קרם לחות לגוף 89 שקל, ג'ל לחות לגוף 89 שקל
איפה: SABON

קולקציית מנגו־קיווי – SABON (צילום: יח''צ)קולקציית מנגו־קיווי – SABON (צילום: יח''צ)