כל אחד מאיתנו מתלבט בדרך כלל בסופר אם לרכוש את המוצר שהוא עדיין לא מכיר. רבים מאיתנו מעלים חששות או ספקות לגבי טיב המוצר ובין היתר מחשבים בראש עלות מול תועלת.

במדור השבוע ריכזנו עבורכם את הפריטים שאולי אתם לא מכירים ועשויים להכניס לכם עוד ערך מוסף לבית ולגרום לכם להרגיש כיף עם עצמכם!

תכשיר אנטיאייג'ינג לשיקום מהיר ודרמטי, להחייאה מהירה של עור עייף וטיפול בקמטים עמוקים, של חברת ליראק פריז. התכשיר פועל על כל סימני האייג'ינג:  קמטוטים וקמטים עמוקים, עור נטול אנרגיה, נטול אלסטיות וחיוניות, כתמים וכהויות או גוון עור שאינו אחיד. מחיר מומלץ: 599 שקלים.

לק ג'ל קוטור בצבעים חגיגיים לכבוד הסילבסטר של חברת ESSIE. לוק הסילבסטר הנוצץ לא יהיה שלם ללא קריצה זוהרת ומלאה בסטייל על הציפורניים! מחיר מומלץ: 49.90 שקלים.

יין מבעבע בקסברג ברוט דרום אפריקאי. היין עשוי מ-53% שרדונה ו-47% פינו נואר בשיטה המסורתית של תסיסה שנייה בבקבוק ובעל סיומת ארוכה, עדינה ומעט ספייסיות בגוון צהוב קש עדין. היין מתאים לאירועים יוקרתיים ומפנקים לפתיחת השנה החדשה, ומכיל 12% אלכוהול. מבית 'בנא משקאות', מחיר מומלץ: 99.90 שקלים.

מטליות מחטאות לחדר האמבטיה והשירותים המשמידות 99.9% מהחיידקים של חברת סנו. המטליות מתאימות לניקוי וחיטוי ברזים, כיורים, אמייל, שיש, קרמיקה, כלים סניטריים, מושב האסלה וכד' ומחטאות מגוון חיידקים כגון: ליסטריה, סלמונלה וא-קולי. מחיר מומלץ: 19.90 שקלים.

קרם לחות עדין מסדרת הפנדה, המכיל חומצה היאלורנית להענקת לחות ולשמירת גמישות העור, של חברת TONYMOLY, מחיר מומלץ: 89.90 שקלים. 

מה חדש? (צילום: ישראל כהן,יחצ)
מה חדש? (צילום: ישראל כהן,יחצ)


וויסקי טמנווילין סינגל מאלט-טמנוולין שרי קאסק, בעל ארומות אשר מזכירות טארט טאטן וטעם וניל, שמפנים מקומות לניחוחות של בננה, תפוז מקורמל וג'ינג'ר טרי. מבית ישרקו, מחיר מומלץ: 159 שקלים.

וודקה אבסולוט במהדורה מוגבלת לעידוד המיחזור והעלאת המודעות לשמירה על איכות הסביבה. מחיר מומלץ: 70 שקלים.

קולקציית כוסות שמפנייה בצבעי זהב וכסף לכבוד הסילבסטר. ג'מבו סטוק, מחיר מומלץ: 15.90 שקלים.

YOUTHPOTION™ Rejuvenating Peptide Serum - סרום מועשר בפפטידים, המשמרים את הקולגן הטבעי בעור. מחדש את מראה העור ומעצים את הזוהר באופן נראה לעין, מבית GLAMGLOW. מחיר מומלץ: 349 שקלים.

BOOMTRIX, משחק ילדים המשלב בניית מסלול מכשולים מטורף שכולו פרי יצירתכם, גילאי 8+, מבית פלפוט, מחיר מומלץ: 185 שקלים.