Hifold הוא בוסטר גב שפותח בארץ על פי טכנולוגיית מולטי־פיט שמאפשרת התאמה פרטנית למידות גוף הילד. במותג מספרים שיש לו 243 פונקציות במטרה לשמור על בטיחות ונוחות. חוץ מזה, הוא מתכוונן לגבהים שונים ומתקפל ממש בקלות, כך שקל מאוד להעבירו מרכב לרכב. הוא מתאים לילדים במשקל 15־45 קילו, טווח רחב מאוד, שהופך אותו לאטרקטיבי. מוצר יעיל, נוח לתפעול ובטיחותי, ובעיקר כאמור תוצרת ישראל.
מחיר: 749 שקלים

HIFOLD בוסטר (צילום: יחצ)
HIFOLD בוסטר (צילום: יחצ)

חברת הקפה לנדוור השיקה סדרת קפסולות המכילות קפה ערביקה איכותי. בסדרה ניתן למצוא קפה מברזיל, קוסטה ריקה וגואטמלה. כל קפה בעל ארומה ייחודית וטעמים אופייניים לפי סוג האדמה ופולי הקפה. שלוש התערובות מגיעות בדרגת חוזק גבוהה – 7־9. לשלושתן יש חמיצות קלה מאוד, טעמים מאוזנים ומעט ניחוחות שוקולדיים. בנוסף, לנדוור יצאו במחווה לקבוצת הכדורסל מכבי תל אביב והשיקו מכונה המגיעה בצבעי צהוב או כחול עם לוגו הקבוצה. למי שפחות מתחבר, היא מגיעה גם בצבע אדום.
מחיר: מארז קפסולות- 19 שקלים; מכונה – 399 שקלים

קפסולות קפה ברזיל (צילום: הדמייה ארטיק)
קפסולות קפה ברזיל (צילום: הדמייה ארטיק)


משק אחיה משיק את סדרת ראשית המסיק: שמן זית כתית מעולה בכבישה קרה ובחומציות מרבית של עד 0.5%. מטעי הזיתים של משק אחיה נמצאים בעמק שילה, חבל ארץ בעל אופי מיוחד, שמשפיע על איכות הזיתים. השמן של משק הבוטיק הוותיק הוא צעיר, בעל ארומה חזקה וטעם מובחן.
מחיר: 39־45 שקלים

שמן זית משק אחיה (צילום: יוסי מור)
שמן זית משק אחיה (צילום: יוסי מור)


מותג עץ הזית משיק ארוחת קינואה עם טונה בשמן זית. ארוחה זו מצטרפת לארוחות האחרות של המותג, שמגיעות באריזה אישית עם מזלג: פסטה עם טונה בשמן זית בתוספת זיתי קלמטה ועגבניות מיובשות; ואורז ועדשים עם טונה בשמן זית. ארוחת הקינואה משלבת קינואה לבנה ואדומה מבושלת, טונה, גזר, בצל, שום, תבלינים ושמן זית. הטונה והקינואה משתלבות בהרמוניה, מתובלות היטב וכיף לאכול אותן ישר מהקופסה. אפשר לשלב בתוך סלט.
מחיר: 13.90 שקלים

ארוחת מיקס קינואה (צילום: יחצ)
ארוחת מיקס קינואה (צילום: יחצ)


מותג הטיפוח הישראלי “-417”, שמוצריו מבוססים על מינרלים מים המלח, השיק שני מוצרים חדשים: RADIANT SEA BEAUTY MIRACLE - קרם לילה טבעוני המסייע בהצערה ומיצוק העור; ו־TIME REVERSE - סרום אינטנסיבי טבעוני. מרחנו את קרם הלילה לפני השינה. תחושת הקרם על העור הייתה עשירה, אך לא כבדה, ובבוקר קמנו עם עור גמיש ורענן. הקרם מועשר בתמציות פרח קמומיל ואנטי־אוקסידנטים פעילים לשמירה על העור. הסרום בסדרה מועשר בחומצה היאלורונית. אומנם לא חשנו בשינוי במראה הקמטים, אבל התחושה המרעננת והמראה הקורן עשו את העבודה.
מחיר: סרום - 250 שקלים; קרם - 210 שקלים

סרום Time reverse (צילום: יחצ)
סרום Time reverse (צילום: יחצ)

מסיכות הבד של המותג הבריטי MAD BEAUTY הגיעו ארצה, והן מעוטרות בדמויות הנסיכות והמרשעות של דיסני. בין היתר, ניתן למצוא מסיכות בדמותן של אריאל, יסמין, בל, אורורה, אורסולה, מליפיסנט וקרואלה דה־ויל. כמו כן, למותג יש אביזרים כמו כיסויי עיניים וסרטים לשיער. המסיכות איכותיות, ובעיקר משעשעות.
מחיר: מסיכה - 14.90 שקלים; כיסוי עיניים – 34.90 שקלים; סרט לשיער – 24.90 שקלים

מסכות (צילום: יחצ חול)
מסכות (צילום: יחצ חול)

חברת פלפוט השיקה סדרת משחקי קופסה חדשה לכל המשפחה. בדקנו את BOOMTRIX, משחק שמתאים לגילאי 8 ומעלה, המשלב חשיבה והרבה סבלנות. המשחק מאפשר לכל אחד לבנות את מסלול המכשולים שלו, כשהמטרה היא להצליח להקפיץ כדורים קטנים ממתכת לאורך המסלול. נשמע פשוט, אך זה סופר־מאתגר.
מחיר: 185 שקלים

Boomtrix (צילום: יחצ)
Boomtrix (צילום: יחצ)

יזמית הקוסמטיקה מור ממן משיקה את פלטת הצלליות
La Côte d’Azur, שבה 12 גוונים טרנדיים בגימורי מאט, מבריק ושימר. הטווח הרחב מאפשר ליצור לוקים שונים המתאימים למגוון אירועים. הפלטה מגיעה עם מברשת דו־צדדית להברקה וטשטוש. הנסיינית שלנו סיפרה שהצלליות עמידות ובעלות פיגמנט חזק. הצבעים שלהן אופנתיים, עמוקים ומאפשרים משחקי הצללות.
מחיר: 239 שקלים
להשיג באתר

פלטת צלליות (צילום: קית גלסמן)
פלטת צלליות (צילום: קית גלסמן)