Neck Fit Contour Serum: סרום קונטור חדשני לטיפול בעור הצוואר והמחשוף המשלב אפליקטור וגלגלת מתכתית לעיסוי העור. מעניק אפקט של הידוק ומיצוק כבר בתחילת השימוש והפחתת קמטוטים וסימני הזדקנות עם הזמן. מסייע בקבלת מראה מהודק ומוצק יותר של העור בדומה לשימוש ברטינול. דרמלוג'יקה.
מחיר מומלץ: 382 שקלים. 

Multi-Dimensional Repair Treatment Retinol- תכשיר לילה חכם ועוצמתי המכיל רטינול פעיל לעצירה ושיקום סימני הזדקנות. מאיץ את חידוש תאי העור, מצמצם נקבוביות, מתקן מראה קמטים וקמטוטים ומאחד את גוון העור. קליניק. 
מחיר מומלץ: 369 שקלים.

תכשיר עדין ואפקטיבי לניקוי הפנים, בשילוב פילינג עדין, מועשר בחומצות AHA, תמציות צמחים ושמנים אורגניים לניקוי עדין ושמירה על העור. גרטייה. 
מחיר מומלץ: 119 שקלים. 

פנטן Miracles לשיער חזק וארוך– סדרת מוצרי טיפוח לשיער המסייעים בהפחתת השבירה וחיזוק השיער אצל נשים ומונעת נזקים עתידיים להשגת שיער ארוך וחזק יותר עם רכיבי ביוטין ובמבוק. הסדרה כוללת: שמפו, מרכך, מסיכה וקרם לחות. 
מחיר מומלץ: 23.90-21.90 שקלים.

סדרה חדשה של מסטיק מנטוס PURE FRESH בקופסה המאפשרת סגירה ופתיחה חוזרת בקלות, שמירה על טריות המסטיקים לצד נוחות לנשיאה בכיס או בתיק. בסדרה החדשה מסטיקים ב-3 טעמים: תות, אבטיח וטרופי. 
מחיר מומלץ: 4 שקלים.

סדרת קרקרים פריכים על בסיס 70% קטניות ורכיבים טבעיים בלבד.  כוללת שני טעמים ייחודיים קרקרים מאפונה בעלי 3 רכיבים וקרקרים מחומוס בעלי 4 רכיבים. FREE. 
מחיר מומלץ: 11.90 שקלים. 

סדרת מוצרי טיפוח מלאה לפנים, המועשרת באלוורה וחומצה היאלרונית ומסייעת בהזנה אפקטיבית של עור הפנים, בניקוי יעיל ובשמירה על תחושת רעננות עד 48 שעות. הסדרה כוללת: ג'ל לחות במרקם קליל ומרענן, קרם לחות,  ג'ל ניקוי ומי פנים. גרנייה.
מחיר מומלץ: 45-21.90 שקלים.

שפתון טיפולי לשפתיים יבשות ולהגנה מהשמש  SPF 50+ של דוקטור עור. השפתון מכיל ויטמין E ומעניק לחות אינטנסיבית לשפתיים יבשות וסדוקות. 
מחיר מומלץ: 40 שקלים. 

I'm not really a waitress- גוון הלק האייקוני שראה אור כחלק מקולקציית הוליווד בשנת 1999 עבור כל מי שעובד קשה כדי להגשים חלום. שם הגוון ניתן בהשראת השחקנים הצעירים החולמים להצליח בהוליווד אך עובדים במלצרות על מנת להגשים את חלומותיהם! OPI.
מחיר מומלץ: 65 שקלים.

שני יינות רוזה ורודים, רעננים, עשירים ועסיסיים המתאימים לכל חגיגת אהבה ומספקים שפע של רגעי שמחה עם האהובים שלכם: רוזה SELECTED 2020 ו- רוזה 2020 מסדרת EXCELLENCE. יקבי כרמל.
מחיר מומלץ: 30-25 שקלים.