סדרת סרום בוסטר לשיפור תפקוד ומראה העור, מתאימה לשימוש יום-יומי ולכל סוגי העור. הסדרה כוללת: פרו ויטמין C: להחלקת והבהרת גוון העור והענקת אחידות לגוון העור, פרו-רטינול: לשיפור תפקוד ומראה העור, חומצה היאלורונית: לשיפור מיידי של מצב הלחות בעור, פרו קולגן: לשיפור המוצקות ועידון עומק קמטים. קרליין.
מחיר מומלץ: 69.90 שקלים

סיפור אהבה מלוח: מלחיה חדשה המכילה מלח הימלאיה ורוד דק המופק מסלעי מלח מהרי ההימלאיה, חברת  "מלח הארץ". 
מחיר מומלץ: 9.90 שקלים.

חליטות אורגניות ב- 3 טעמים ייחודיים: חליטת סטארט יור די: בטעם מרענן של לימונית ונענע, ג'ינגר לימון: שילוב של ג'ינגר, כורכום, לימונית וקליפת לימון, קאלם אנד רילקס: עם קמומיל, מליסה ויערת הדבש. פומפדור.
מחיר מומלץ: 19.90 שקלים.

מהדורה מיוחדת טעימה וקלה להכנה של עוגיות שיבולת שועל עם שוקולד ועוגיות שיבולת שועל עם שקדים וחמוציות להכנה קלה ופשוטה, תוך שילוב תעסוקתי של אנשים עם מוגבלויות! שף בוקס וקוואקר. 
מחיר מומלץ: 80 שקלים.

מארז ולנטיין: גלידת מסקרפונה רד ולווט עם שוקולד לבן ושברי מרנג עם גביעים ורודים (מהדורה מוגבלת), טינט רולר בגוון אדמדם לשפתיים ולאזור הלחיים ופרלין שוקולד בצורת שפתיים. גולדה וברביז.
מחיר מומלץ: 130 שקלים. 

סדרת דנונה WOW הכוללת חמישה טעמים: תות, קרמל מלוח, בננה תמר, אפרסק ופירות יער. המוצרים מורכבים משכבת קרם מפנק ומעליו שכבת יוגורט סמיך ועשיר. כל מנה מכילה 10 גרם חלבון ומוגשת באריזה נוחה לשימוש עם מפתח רחב. 
מחיר מומלץ: 5.50-3.78 שקלים. 

קרם פנים וג'ל לניקוי פנים מסדרת הדלעת PUMPKIN JUICE: מכילים בטא קרוטן, נוגד חמצון צמחי המופק מפרי הדלעת, בשילוב מרכיבים צמחיים המסייעים בחידוש העור. הסדרה מתאימה לעור מעורב, רגיל ויבש. TONYMOLY.
מחיר מומלץ: 89.90-44.90 שקלים. 

קרם ידיים משקם לידיים מחוספסות ויבשות במיוחד. הקרם מקל על היובש ומסייע בשיקום שכבת ההגנה הטבעית של העור. מותג הדרמו קוסמטיקה CeraVe.
מחיר מומלץ: 44.90 שקלים.

Soft & Smooth– החלקת שיער בריאה ויעילה, המחזקת את סיב השערה באמצעות חומצה היאלורונית. באישור משרד הבריאות הישראלי ואישור CE האירופאי. Mon Platin.
מחיר מומלץ: 1,800-1,000 שקלים. 

תנובה מרחיבה את מגוון היוגורטים הלבנים ומשיקה יוגורט מועשר בוויטמין D וסידן ויוגורט נטול לקטוז.
מחיר מומלץ: 4.90-3.10 שקלים.