אין לנו ממש דרך לעצור את הזמן (וגם לא ממש צריך), צריך להיראות טוב בגיל שלנו. בדיוק בגלל זה פיתחו באיילת גייר, החברה הבינלאומית לרפואה אסתטית, מגוון תוכניות טיפול משולבות לנשים ולגברים בגילאים ובמצב פנים שונה, המעוניינים לשמור ולטפח את עור הפנים שלהם באופן קבוע, ולא רק לפני אירועים מיוחדים. אתם יודעים, אנו מקדישים תשומת לב רבה בנראות שלנו - בבגדים, בשיער, בעיצוב הגוף, אבל שוכחים לעיתים שגם עור הפנים זקוק לתחזוקה שוטפת, עם החומרים הטובים והאיכותיים ביותר. בדרך זו, הגוף "מתרגל" לייצר בעצמו ובאופן קבוע חומרים טבעיים כמו אלסטין וקלוגן, הנחוצים למיצוק העור ולחיוניות שלו.

בוטוקס או חומצה היאלורונית? (צילום: יח''צ)
בוטוקס או חומצה היאלורונית? (צילום: יח''צ)

בוטוקס או חומצה היאלורונית?
נשים וגברים נעזרים בהזרקות מ-2 סוגים עיקריים: בוטוקס הגורם לקמטים להתיישר, וחומצה היאלורונית שדואגת לנפחים באזורים שאיבדו נפח, או באזורים שהטבע במקור לא חנן אותן בנפח מספק (לדוגמא, נשים שמזריקות בשפתיים). חשוב לדעת - רוב מוחלט של הנשים והגברים שמזריקים ומשקיעים כסף רב על חומרי מילוי, לא דואגים למרקם העור שהוא הסביבה שצריכה "להחזיק" את כל טיפולי ההזרקות. סביבת עור יבשה, לא רעננה, שלא מטופלת ולא מתוחזקת באופן קבוע - תגרום להזרקות להיספג מהר יותר בעור וכך גם תוצאת ההזרקה תיעלם מהר יותר.
 
אז, בוטוקס או חומצה היאלורונית? הזרקות בבוטוקס מיועדות להעלמה ולטשטוש קמטים דינמיים, בעיקר בחלק העליון של הפנים בשלושה אזורים קלאסיים – בין הגבות, המצח ובצדי העיניים. פעולת הזרקת החומר אל הקמט מתחת לעור, גורמת להחלשה מבוקרת של השריר אותו מעוניינים לשטח ומונעת היווצרות קמטי הבעה באזורי ההזרקה. לעומת זאת, חומצה היאלורונית -Hyaluronic Acid  היא בעלת ספיגה מהירה בעור הפנים ולכן התוצאה נראית לעין כבר בסיום הטיפול ומשתפרת בימים אחרי ההזרקה. הזרקה של החומצה מתאימה במגוון מצבים: תיקון שקעים, אי סימטריות בפנים, הקניית נפח, עיצוב עצמות לחיים והדגשת עצמות הפנים, עיבוי שפתיים, שקעים מתחת לעיניים, עיצוב האף ופיסול הקמטים לצד האף, קו הלסת, הצוואר והידיים. 

DIVINE PRO - טיפול במיצוק העור (צילום: יח''צ)
DIVINE PRO - טיפול במיצוק העור (צילום: יח''צ)

DIVINE PRO - טיפול במיצוק העור
פלטפורמת הטיפול  DIVINE PROמעניקה מספר טיפולים משולבים, רב תכליתיים, לעידוד ושיפור תהליך התחדשות הטבעי של העור, לקווי פנים חטובים יותר, לעור מוצק ולמראה צעיר רענן. פלטפורמת DIVINE PRO מבוססת על שילוב 4 טכנולוגיות חדשניות ויעילות במכשיר אחד, אשר הוכחו קלינית כמחדשות האפידרמיס בשכבות הביניים ובשכבות העומק של העור. 
פלטפורמת  DIVINE  PROבטוחה ונוחה ומציעה תוצאות מידיות נראות לעין, לצד מינימום כאב או השבתה לצורך החלמה.

OXYGENEO - פילינג, לחות והבהרת העור (צילום: יח''צ)
OXYGENEO - פילינג, לחות והבהרת העור (צילום: יח''צ)

OXYGENEO - פילינג, לחות והבהרת העור  
פלטפורמה מתקדמת נוספת המציעה שלושה טיפולים מתקדמים במכשיר אחד: טיפול אנטיאייג'ינג מתקדם בעזרת גלי רדיו, העשרת העור בחומרים מזינים בעזרת גלי אולטרסאונד והעשרת העור בחמצן טבעי. מכשיר ה- OXYGENEOמשלב מספר פעולות חיוניות וחשובות לעור. על ידי החדרת חומרים בעזרת סוגים שונים של קפסולות התורמות להעשרת העור בחמצן טבעי הקיים בגופנו, ניתן להבחין בשיפור גוון וטקסטורת העור, הפחתת קמטים וקמטוטים, מיצוק, חידוש והצערת העור והגברת הלחות בעזרת חומרי הזנה פעילים.  

מתאימים תכנית לכל מטופל/ת (צילום: יח''צ)
מתאימים תכנית לכל מטופל/ת (צילום: יח''צ)

המנוי המהפכני להזרקות 
המנוי החכם והמשתלם להזרקות ולטיפולי פנים של מועדון היפות של איילת לנשים, ומועדון קלאב-מן לגברים, מותאם באופן אישי לנתונים של כל אחת ואחד, כמו גיל, מצב העור, שקעים אם קיימים, איבוד נפחים וכו'. לאחר מכן תותאם לכל מטופל אחת מחמש התוכניות השונות שמתאימה לו ביותר. פעם בחודש וחצי חודשיים, בהתאם לתוכנית, חברי המועדונים ייהנו ממגוון טיפולים גם למרקם העור וגם הזרקות לאורך כל השנה. בעזרת התוכנית השנתית המותאמת אישית, ניתן לעקוב ולתחזק את הפנים באופן קבוע לאורך כל השנה. זה הזמן להתקשר לאיילת גייר ולהתרגש מהשינוי שמתחיל כבר מהטיפול הראשון.

המנוי המהפכני להזרקות  (צילום: יח''צ)
המנוי המהפכני להזרקות  (צילום: יח''צ)