סדרת הניקיון של ניקול שתסדר לכם פסח נקי במינימום זמן ומאמץ. הסדרה כוללת: מטליות לחות XL לניקוי משטחים גדולים, שקיות אשפה ענקיות ועבות- גם בצבע שחור, ספוגית הקסם נירוסטה, מטליות מיקרופייבר אנטיבקטריאליות לרצפה, כריות יפניות אנטיבקטריאליות, רדיד אלומיניום עבה וחזק במיוחד 20 מיקרון שקיות אשפה ותבניות אפייה חזקות.  
מחיר מומלץ: 29.90-4.80 שקלים. 

ספריי וקצף מנקה ומחטא לניקוי כללי ללא ועם אקונומיקה. המוצרים משמידים 99.9% מהחיידקים, מלבינים ומחטאים את הבית. דומסטוס. מחיר מומלץ: 13.90-11.90 שקלים. 

מותג הפסטה האיטלקי ברילה משיק לראשונה בישראל סדרת מוצרים כשרה לפסח הכוללת: ספגטי, פוזילי ופנה. הסדרת תשווק במהדורה מוגבלת, היא  עשויה מתערובת ייחודית של קמח תירס לבן, קמח תירס צהוב ואורז (ללא גלוטן).
מחיר מומלץ: 12.90 שקלים. 

שני תחליבי רחצה חדשים של דאב: Protecting care - תחליב רחצה חדש עם שמן זית, המעניק לעור רכות מיידית, מגן עליו ומזין אותו. Reviving- תחליב רחצה חדש עם רימונים ותמצית פרח ההיביסקוס, מחייה את העור, מרענן אותו ומעניק רכות מיידית.
מחיר מומלץ: 24.90 שקלים.

לכבוד חג הפסח, מציעה טמבור להתחדש ולחדש את הבית בפוליאור וינטאג' צבע השנה (צבע אקרילי על בסיס מים בגימור עתיק וינטאג’ לצביעה בשכבה אחת), שמתאים לצביעת רהיטים וקירות. 
מחיר מומלץ: 89.80 שקלים. 

סדרת פינוק בתוספת שמני אבוקדו וכורכום: שמפו ומרכך מסייעים בהזנת השיער בלחות ומעניק לשיערך רכות וגמישות. תחליב רחצה בתוספת שמני אבוקדו וכרכום מסייע בהזנת העור בלחות ומעניק לו תחושה מרגיעה.
מחיר מומלץ: 13.90 שקלים. 

בקרדי בריזר, משקה אלכוהולי מרענן, המורכב מהרום הקלאסי של בקרדי עם מיצי פירות אקזוטיים יוצע עם כשרות לפסח בהשגחת הרבנות הראשית לישראל ב-2 טעמים: אננס ולימון. הבריזר יימכר בבקבוקים של 275 מ"ל ויכיל 4% אלכוהול.
מחיר מומלץ: 12-10 שקלים. 

מרככי הכביסה האהובים של בדין עכשיו באריזת חיסכון מוגדלת של 1.44 ליטר (תוספת של 50 אחוז מהאריזה הסטנדרטית). המרככים יוצעו בשני הניחוחות המוכרים: בדין EXTRA יסמין מרענן ובדין EXTRA סחלבים פראי.
מחיר מומלץ: 24.90 שקלים. 

PERSIL HYGIENIC CLEANLINESS, סדרת מוצרים אשר נותנים את המענה לניקיון היגייני לכביסה ובנוסף, נלחמים בריחות לא נעימים. המוצרים מעניקים לכביסה ניקיון היגייני, המגן על הבד מפני כתמים ומקל על הסרת כתמים.
מחיר מומלץ: 34.90 שקלים. 

חטיפי תירס כשרים לפסח, טעימים במיוחד ובציפוי קראנצ'י של קמח מצות. חטיפי התירס של טבעול מכילים 56% תירס. טבעול.
מחיר מומלץ: 29.90 שקלים.