PROCAKE, תערובת להכנת פנקייק בתוספת חלבון, היא אבקה ללא סוכר המכילה דגנים מלאים
ו־34 גרם חלבון ל־100 גרם. הפנקייקים יצאו טעימים, שחומים אך דחוסים מעט. כדי ליהנות מהם באמת הוספנו שלל תוספות, שכל קשר בינן לז’אנר הבריאות הוא מקרי בהחלט. אם אתם שומרים על כושר ותזונה מאוזנת, תגלו שמדובר במקור חלבון יעיל, אם לא מעמיסים עליו מרכיבים מתוקים ומשמינים. מחיר התערובת יקר מדי לטעמנו.
מחיר: 59.90 שקלים

AHAVA מעבדות ים המלח משיקה את סדרת הטיפוח ™pRetinol עם אפקט הרטינול הכוללת ארבעה מוצרים: קרם פנים, קרם עיניים, סרום ומסיכת בד. דגמנו את מסיכת הבד, שהייתה עשירה ונדיבה בכמות חומרי הלחות וההזנה שנספגו באטיות רבה בעור הפנים והעניקו לעור מראה רענן וקורן. קרם העיניים לא באמת צמצם כמובטח את מראה הקמטוטים, אבל הוא העניק לחות רבה ותחושת גמישות ורעננות לאזור העיניים.
מחיר: 199־319 שקלים

סדרת פרטינול של AHAVA (צילום: טל אזולאי)
סדרת פרטינול של AHAVA (צילום: טל אזולאי)

“נאובדיול מג’יסטרל נווי” הוא קרם לילה מסדרת נאובדיול של וישי (VICHY) המיועד להזנה של עור יבש ושברירי בתקופת גיל המעבר. הקרם עשיר מאוד, אך נספג במהירות. הוא מותיר את העור מוזן בלחות, כך שממש מרגישים את הבוסט שהוא נותן. לאחר שבועיים של שימוש לילי, ניתן להרגיש שיפור קל במראה העור ובתחושת החיוניות.
מחיר: 229 שקלים

נאובדיול מג’יסטרל נווי (צילום: יחצ חול)
נאובדיול מג’יסטרל נווי (צילום: יחצ חול)

מותג הגרביים האקולוגיים פוליז (Pulliez) יצא בשיתוף פעולה עם רשת Toys R us ויחד הם השיקו קולקציית גרבי ילדים ידידותיים לסביבה. הקולקציה בסגנון MIX&FUN מתאימה לקיץ ומגיעה בעיצובים מעולמות תוכן שמדברים לילדים. בכל מארז יש שבעה זוגות גרביים באותו צבע, אך עם איורים שונים. הגרביים מגיעים בגזרה ללא עקב ומתאימים למידות 22־30.
מחיר: 39.90 שקלים

קולקציית גרבי ילדים של המותג פוליז (צילום: שי פיינשטיין)
קולקציית גרבי ילדים של המותג פוליז (צילום: שי פיינשטיין)

“לחם מחמצת בסגנון איטלקי” של מאפיית אנג’ל עלה לאחרונה על המדפים. הלחם מכיל שמן זית איכותי ומגיע ללא תוספי מזון או חומרים משמרים מלאכותיים. זהו לחם עם טעם מעודן, ורכות ואווריריות שנשמרות גם לאחר הקפאה וחימום.
מחיר: 14.90־15.90 שקלים

לחם מחמצת של מאפיית אנג'ל (צילום: דן לב)
לחם מחמצת של מאפיית אנג'ל (צילום: דן לב)

לקראת יום העצמאות, מותג הוופלים “מן” משיק מארז מיוחד של מאגדת הוופלים המצופים והנוסטלגיים. המהדורה מוקדשת לחיילי צה”ל, וחברת “מן” תתרום למעלה מ־10 אלף יחידות של ופלים ועוגיות לחיילים במוצבי צה”ל ובבסיסי מג”ב.
מחיר: 6.5 שקלים

ופלים של מן (צילום: יחצ)
ופלים של מן (צילום: יחצ)

לקראת יום העצמאות, זוגלובק משיקה קציצות עראייס, שמגיעות מתובלות, עשויות בשר אנטרקוט, ובגודל שמותאם לחצי פיתה. על אף התמונה על האריזה, המארז, שכולל שש קציצות, לא כולל פיתה – אז צריך להצטייד באחת. התיבול מעט גס, אך בהחלט רעיון יפה.
מחיר: 24.90 שקלים

עראייס (צילום: סטודיו זוגלובק)
עראייס (צילום: סטודיו זוגלובק)

רשת בורגראנץ’ משיקה יחד עם רשת פלאפל בריבוע את מנת יום העצמאות המסורתית שלה, הנקראת "ראנץ’ פלאפל בריבוע”. זהו ראנץ’ עם כדורי פלאפל שמטוגנים במקום, כרוב כבוש, חמוצים וטחינה בלחמניית שומשום. בנוסף, הרשת מציעה גם “מאנץ’ פלאפל בריבוע” – באקט של כדורי פלאפל וצ’יפס עם טחינה מעל. בעוד שהרעיון די מגניב, כדורי הפלאפל די משתלטים על כל הטעם ולא מאפשרים להרגיש בכלל את הטעם של הבשר. מה כן אהבנו? את היצירתיות ואת הכרוב הכבוש שאיזן מעט את טעם הפלאפל.
מחיר: כ־28 שקלים או 46.90 שקלים במסגרת ארוחה
הכוללת צ'יפס ושתייה 

ראנץ' פלאפל בריבע (צילום: ניב מאיו)
ראנץ' פלאפל בריבע (צילום: ניב מאיו)