לסדרת קורנפלקס בטעמים של תלמה מתווסף הטעם קורנפלקס בננה. הקורנפלקס מכיל ברזל וכ־1.5 כפיות סוכר למנה. אוהבי הבננה צפויים להתאהב בקורנפלקס החדש: הוא טעים מאוד, כיפי לאכילה גם ללא חלב, ולא מתוק מדי. הילדים שרגילים לטעם הטבעי התלהבו. שונאי הבננה כמובן פחות אהבו, אך אמרו שלצד חלב כמעט לא מרגישים את הטעם, רק את המתיקות.
מחיר: 18.90 שקלים

עוגיות כוסמין דני וגלית  (צילום: יח''צ)
עוגיות כוסמין דני וגלית (צילום: יח''צ)

מותג האפייה דני וגלית משיק סדרת עוגיות כוסמין הכוללת שלושה מוצרים: עוגיות כוסמין שקדים, חמוציות וגרידת לימון; עוגיות כוסמין קוקוס, קינמון וגרידת תפוז; ועוגיות כוסמין אוכמניות, וניל וקשיו. העוגיות מכילות סוכר קנים טבעי, הן פריכות ולא מכילות הרבה קלוריות, אך מכילות הרבה שומן רווי. הן בהחלט סוגרות את הפינה עם הנשנוש לצד הקפה.
מחיר: 22 שקלים

פתיתים בסגנון גאודה  (צילום: יח''צ)
פתיתים בסגנון גאודה (צילום: יח''צ)

תחת המותג תנובה Alternative משיקה יצרנית החלב תחליף גבינה בסגנון גאודה. זו בשורה משמחת לטבעונים ולנמנעים מלקטוז שלא יכלו עד היום ליהנות מכריך או טוסט גאודה. “הגבינה” החדשה טעימה למדי. יש לה מרקם קצת יותר פלסטי, אך הוא נעלם בעיקר בגרסת הפתיתים וכשהגבינה עוברת אפייה.
מחיר: 19.90־25.90 שקלים לפתיתים בסגנון גאודה; 21.90־26.90 שקלים לפלח בסגנון גאודה

בי קיינד שקדים ומלח ים בציפוי קרמל (צילום: יח''צ)
בי קיינד שקדים ומלח ים בציפוי קרמל (צילום: יח''צ)

מותג בי קיינד בישראל משיק חטיף שקדים ומלח ים, מצופה קרמל. החטיף מכיל 64% שקדים ומגיע גם במאגדות עם שלושה חטיפים. זהו נשנוש כיפי ומשביע. הטעם מעולה, מעט מתוק עם טוויסט מלוח. אהבנו שהציפוי הקרמלי לא השתלט על כל הטעמים, והיה אפשר להרגיש את הטריות של השקדים.
מחיר מומלץ: חטיף בודד (40 גרם) - 7.90 שקלים. במאגדת (30 גרם כל חטיף) - 14.90 שקלים.

 מייבלין ניו יורק סופר סטיי עמיד ל30 שעות ,55 שקלים (צילום: יח''צ חו''ל)
מייבלין ניו יורק סופר סטיי עמיד ל30 שעות ,55 שקלים (צילום: יח''צ חו''ל)

המותג מייבלין ניו יורק משיק את SuperStay 30H - מייק־אפ ב־11 גוונים עם פורמולה קלילה, שעל פי המותג עמידה על עור הפנים עד 30 שעות. אנחנו הסתפקנו ביום עבודה סטנדרטי ויצאנו מרוצים. המייק־אפ כמעט לא זז, שמר על פרשיות והתאים מאוד לאקלים החם. הוא נטול שומן, נוזלי ועדין, נמרח נהדר על העור ויוצר מראה מט טבעי.
מחיר: 55 שקלים

PAYOT SUNNY שמן שיזוף  (צילום: יח''צ חו''ל)
PAYOT SUNNY שמן שיזוף (צילום: יח''צ חו''ל)

חברת 'רויאל קנין' מכריזה זו השנה השנייה על קמפיין "חיים בריאים מהרגע הראשון" לעידוד מודעות לצרכים התזונתיים וההתפתחותיים בשנה הראשונה לחייו של הגור ומשווקת קיטים לגורי חתולים וכלבים עם מזון יבש המותאם לשלב הגורות ו-2 פאוצ'ים של מזונות רטובים המותאמים במתנה.
כחלק מפעילות החברה לעידוד 'אימוץ אחראי', רויאל קנין יוצאים בשיתוף פעולה עם 'תנו לחיות לחיות' ועמותות אימוץ נוספות במסגרתו כל מי שיאמץ גור כלבים או חתולים יקבל קיט גורים של רויאל קנין וקיט נשיאה ייחודי לגור חתולים

קיט אוכל לגור החדש שלכם  (צילום: יחצ חול)
קיט אוכל לגור החדש שלכם (צילום: יחצ חול)

חברת הקוסמטיקה הצרפתית PAYOT PARIS משיקה את SUNNY Huile De Reve - שמן שיזוף בספריי עם מקדם הגנה SPF15, ואת PAYOT SUNNY MERVEILLEUS GELEE DE DOUCHE - ג’ל רחצה מיסלרי לפנים, לגוף ולשיער לאחר חשיפה לשמש. שמן השיזוף מצוין למי שמחפש הגנה מהשמש החזקה, אך עדיין רוצה לקבל אפקט שיזוף. עם זאת, השומניות שלו נשארת על העור גם אחרי שנכנסים למים. אהבנו מאוד את ג’ל הרחצה, שמנקה ביעילות את כל “ההפתעות” שאספנו בחוף ואת שאריות השמן. הג’ל מרוכז מאוד, ולהפתעתנו גם בחפיפה הוא עשה עבודה טובה, אם כי השאיר את השיער מעט יבש.
מחיר: 69 שקלים ל ג'ל רחצה; 79 שקלים לשמן שיזוף

SEBOCALM סדרת הגנה מהשמש מצריבת מדוזות (צילום: חן ברקוביץ')
SEBOCALM סדרת הגנה מהשמש מצריבת מדוזות (צילום: חן ברקוביץ')

חברת SeboCalm משיקה את SUN & SEA - סדרת תכשירי הגנה מהשמש ומצריבת מדוזות שכוללת קרמים למבוגרים ולילדים עם מקדם הגנה SPF50 וספריי תחליב הגנה משמש SPF50 לכל הגוף. זו סדרה נהדרת של סבוקלם. הקרמים נמרחים בקלות על העור, לא משאירים סימנים ומחזיקים לאורך זמן. הקרמים מועשרים בוויטמין E ובפנטנול המשמשים כנוגדי חמצון. אהבנו מאוד את ספריי תחליב ההגנה השקוף משמש, שנוח מאוד לשימוש יומיומי ולפעילות ספורטיבית.
מחיר: 99.90־119.90 שקלים

הרבלייף- ג'ל ניקוי הדרים מחיר 115 שקלים (צילום: סטודיו דיטייליס)
הרבלייף- ג'ל ניקוי הדרים מחיר 115 שקלים (צילום: סטודיו דיטייליס)

חברת הרבלייף משיקה ג’ל ניקוי עם תמציות שמני הדרים מסדרת HERBALIFE SKIN. הג’ל סמיך ומרוכז מאוד עם מעט גרגירי פילינג שלא מורגשים בשטיפת הפנים. הניחוח של ההדרים לא דומיננטי, מה שהופך אותו למתאים גם למי שלא אוהב מוצרים בעלי ניחוח חזק. הג'ל נעים על העור ומנקה מעולה.
מחיר: 115 שקלים