אם ננסה להיזכר בשירים שליוו חתונה מרגשת בה השתתפנו, או להיזכר בפרטים המדויקים של ההפעלות במסגרתו של יום גיבוש עובדים, הרי שבסופו של יום כולנו ניזכר באותה מסעדה בה ביקרנו ביום הכיף או באוכל שהוגש אלינו אחר כבוד במאורע המרגש והחגיגי.

באמרה הנודעת שמיוחסת לנפוליאון כי 'הצבא צועד על קיבתו', וודאי שהמצביא לא שיער בלבו עד כמה היא תהיה מדויקת גם היום, והרבה מעבר לחייליו המהוללים.

אם כך, על חשיבותה של הקולינריה באירוע כולנו יכולים להסכים, אולם כיצד בפועל נבטיח שאכן כל החוגגות והחוגגים ייהנו משפע של מטעמים?

מגשי אירוח שהם חגיגה לעיניים
לשמע צמד המילים 'מגשי אירוח', הרי שמרביתנו עלולים לחשוב שמא מדובר בסגנון הגשה שדווקא ימעיט במידת יוקרתו של האירוע.

חשוב לזכור 3 היבטים עיקריים:

  • ראשית, התחרות על לבו של הצרכן היא עצומה, וכל חברת קייטרינג שמכבדת את עצמה, איננה רק מספקת מגשי אירוח, כי אם תפאורה שלמה.
     
    מגשי האירוח מוגשים אחר כבוד כאשר הם מצולחתים כהלכה ומספקים חגיגה של צבעים ושילובים. בדיוק כמו באירוע, גם מגשים שכאלו יכולים לבנות את האווירה היוקרתית שחיפשתם במיוחד עבור האירוע הביתי.
  • שנית, דאגה נוספת שאתם יכולים להסיר מלבכם היא טריות המזון. כדי להבטיח טעמים עשירים ומרקמים מדויקים, חברות הקייטרינג שוקדות על הכנת מגשי האירוח זמן מועט בטרם האירוע, ולכם רק נותר לראות את האורחים מלקקים את האצבעות.
  • נקודה אחרונה היא היבט הזמן שלנו. האם באמת יש לנו זמן לטרוח ולבשל עבור ערב רב של מוזמנים? ויתרה מזאת, האם אנחנו יודעים כיצד להיערך ולבשל תבשילים בקנה מידה שאיננו פונה לפלוס-מינוס 4 סועדים?
     
    במרבית המקרים, הזמנת חברה מקצועית שמנוסה בנושא, יכולה לעשות הבדלים של שמיים וארץ, ולהבטיח לכם אירוע טעים ובלתי נשכח.

התפאורה שמסביב לאוכל
על חלקה הרב של חברת הקייטרינג וודאי שכעת אין כל עוררין, אך אם ברצוננו להפיק אירוע מעורר תיאבון, הרי שהתבלון הסודי טמון בפרטים הקטנים.

התפאורה שסביב לאוכל לא מוכרחה להיות גרנדיוזית או מושקעת יתר על המידה, ואפשר גם למצוא פריטים קטנים שיעשירו את מראה העיניים ויוסיפו לחגיגה.

הנה כמה טיפים שיתנו לכם השראה,

עלי כותרת או פרחים זעירים יכולים להוסיף רבות למראה של השולחן או השולחנות באירוע המתוכנן. ניתן לשלב בין סוגי פרחים שונים, וכן לבחון אף את הצבתם של עציצים שלמים.

לפעמים זה לא רק מראה השולחן שמעורר תיאבון, אלא גם התפאורה הכללית. נסו לחשוב כיצד ניתן להפוך את המרחב הביתי לכדי אולם אירועים ולו למספר שעות. הצבת וילונות חד פעמיים מן התקרה מטה כך שיסתירו את הקירות, יכולה בהחלט לעשות פלאים.

ומי אמר שהכול חייב להתבסס על חוש השמיעה. זכרו תמיד שמוזיקה טובה היא תמיד מוטיב שמעשיר את האווירה. חפשו אחר מוזיקה שמתאימה לפי זמני האירוע: מן הבופה, דרך הקינוחים ועד למנות העיקריות.

קייטרינג תמרים (צילום: קייטרינג תמרים)
קייטרינג תמרים (צילום: קייטרינג תמרים)

אטרקציה מתוקה לסיום האירוע
אין זה סוד שבקיבה יש 'מקום מיוחד לקינוחים', וזהו מוטיב שבהחלט חשוב לנצל כדי לספק קולינריה במיטבה למוזמנות והמוזמנים.

ניתן להשתמש גם כאן בשירותיה של חברת קייטרינג, או לבחון אפשרות לקינוחים אותם יכינו ויגישו במקום אל המוזמנים.

אפשרויות פשוטות למיניהן הן גלידה וציפוי שוקולד נוזלי אותו ניתן להזליף מעלה ולהגיש במקום, הכנת פנקייקים או רכישת פלטה להכנת קרפים בשילוב של מגוון סירופים מתוקים וטעימים.

בכל אחד מן הקינוחים, אל תשכחו גם לתת לאורחים אפשרויות תוספות כמו סוכריות צבעוניות, עוגיות מפוררות או סוכריות גומי.

כתבה זו נכתבה בשיתוף עם קייטרינג תמרים.

קייטרינג תמרים מתמחה במאכלי גורמה, ומספקת את שירותיה לאירועים עסקיים ופרטיים כאחד.

כדי להבטיח את העושר הקולינרי עבור כל המוזמנים והמוזמנות, ניתן למצוא תחת שירותי החברה קייטרינג בשרי, חלבי, צמחוני וטבעוני וכן מאכלים בכל סוגי הכשרויות.

כלל התפריטים הוכנו בשיתוף עם שפים מומחים וזאת כדי להקנות טעמים ייחודיים ובלתי נשכחים.