בגיל 24 הקים את חברת RCS המתמחה במסחר בזירה הבינלאומית. פלר הצליח כל כך בעסקיו עד שנחשב כמיליונר הצעיר והעשיר בישראל. כמו כל אדם שיש לו הכול מבחינה חומרית, הוא החל לחפש אחר משמעות רוחנית, כזו שתעניק לו משמעות לחייו ולסיבה שבגלל אנו חיים פה. הוא החל ללמוד פילוסופיה באוניברסיטה, שם למד כי כל פילוסוף מציג את האמת שלו וכי יש רק אמת אחת בלבד בעולם. רמי הבין שהוא לא יקבל שם את תשובותיו ועבר ללמוד פילוסופיה. 

החשיפה הראשונה של רמי פלר לעולם הכתות
באחד הימים כשהכול מסביב נראה רגיל לגמרי, התבשר רמי פלר שחבר טוב שלו שטס לאמסטרדם כדי לראות הופעה, היה אמור לחזור לארץ לאחר כשבועיים ימים אך לא כך קרה. הזמן עבר והוא לא חזר.

המשפחה החלה לדאוג, הזעיקה את הסקוטלנד יארד והוא לא נמצא בשום מקום. פלר החליט לקנות כרטיס טיסה באופן מידי לאמסטרדם והחל לשאול אנשים ולחפש רמזים בחיפוש ישיר אחר חברו הטוב.
 
לבסוף מצא את חברו בספינה, באחת מהתעלות שבנהר באמסטרדם, יושב לו עם חברי כת הנקראת "יהודים למען ישו". חברו ניסה לשכנע אותו לשמוע ורמי הסכים. לאחר ששמע, הבין כי מדובר בתרמית שמטרתה רק לגזול ממנו כסף. 

החשיפה לכתות בישראל
לצערנו הרב כתות יש בכל העולם וכך גם בישראל. פלר המשיך לחפש אחר האמת שלו והחל לבחון לעומק את עולם הכתות ואת סוגיהן וכן את ההשפעות השליליות שלהם על אנשים בישראל. כאשר קרוב משפחה הצטרף לכת מסוימת הוא עבר שטיפת מוח, ניתק קשר עם המשפחה והכת סחטה ממנו את כל כספו.

כך הוא החל לפעול לטובת הוצאת קרוב משפחתו מהכת אולם זה בתחילה לא רצה להקשיב לו. פלר הזמין מומחה מארה"ב שהסביר לו על סוג השכנוע שאותה הכת מפעילה על אנשים וכאמור קרוב המשפחה לא הסכים להיפגש עם היועץ.

לאחר מכן פלר החל ללמוד לעומק את ההשפעות של הכת וכיצד היא עובדת והחל בזה אחר זה להוציא חברים ממנה החוצה. כאשר קרוב המשפחה שלו ראה שעשרות אנשים עוזבים בזה אחר זה הוא השתכנע להקשיב ופלר הצליח לבסוף להגיע לליבו ולהוציאו מהכת גם כן ולעזור לו לשקם את חייו בחזרה.

רמי פלר (צילום: יח''צ)
רמי פלר (צילום: יח''צ)

משם ועד הלום
לאחר המקרים הללו החל רמי פלר לחפש את האמת שלו ומצא אותה בשיעור על מסילת ישרים, ספרו של הרמח"ל. הספר עוסק בענייני תיקון מידות הנפש, מוסר וכמובן אמונה בבורא עולם. לאחר שמצא את מקומו סוף סוף החליט פלר לחזור בתשובה, הקים כולל בביתו בבני ברק שם לומדים תורה מדי יום והמשיך לחבור לשיעורי תורה בעצמו במהלך השבוע. כמו כן הקים עמותות לעזרה לנזקקים ועמותה נוספת המיועד לעזרה ושיקום אנשים יוצאי כתות.

העמותה של פלר עוזרת כיום לאנשים רבים למצוא את דרכם בחזרה אל המציאות לאחר שעברו שטיפת מוח וספגו נזקים כלכליים ואחרים בתוך הכתות הללו. העמותה נקראת "המרכז הישראלי לנפגעי כתות" שהוקמה בשנת 2006 וממשיכה גם היום להציל נפשות רבות בישראל ולסייע להם להשתקם ולהרוויח את החיים שלהם בחזרה.

אומנם רמי פלר מינה מנכ"לית מטעמו לניהול העמותה כאשר הוא ממשיך כיום לשלב בין לימודי תורה ופעילות בעסקיו השונים, אולם עדיין מעורב בהתנדבות במקרים קשים ואחרים שבהם זקוקים לידע והניסיון שצבר לאורך השנים בעניין זה.