כיצד משתקף יופייה של ישראל מעיניהם של עולים חדשים, וכיצד הוא משתנה מעיניהם של עולים וותיקים? תערוכת גלויות ייחודית - "Israel של Yoffi" - מציגה את עבודותיהם של 36 אמנים ישראלים ילידי ברית המועצות לשעבר, ומעניקה הצצה לנקודת מבטם של העולים על המדינה שקלטה אותם. מבין 36 היוצרים ישנם אמנים וכן אנשים "רגילים" בהם רופאים, מורים, אנשי תקשורת, צעירים ומבוגרים ומכל הקשת הישראלית. 

בתערוכה יוצגו העבודות השונות כאשר המשותף לכולם הוא ההשראה מישראל היפה והמגוונת, אשר באו לידי ביטוי בציורי נופים וחוויות ייחודיות שונות ומיוחדות על פי נקודת מבט של כל יוצר. הגלויות שהוגדלו במיוחד עבור התערוכה, נמכרות בסטים של 12 גלויות צבעוניות המשלבות אירועים, תמונות ורישומים של ארץ ישראל הישנה והמודרנית, רישומים של העיר ירושלים, תל אביב, נופים עוצרי נשימה, מונומנטים היסטוריים ועוד.

התערוכה נתמכת על ידי איש העסקים הרוסי-ישראלי רומן אברמוביץ', והינה פרי מיזם משותף של חברת Yoffi עם הג'רוזלם פוסט. Yoffi הנו עסק בבעלות משפחתית המייצר ומשווק מזכרות גסטרונומיות מישראל, הנמכרות בארץ ובעולם. בין המוצרים הנמכרים: טחינה, דבש, תמרים, אגוזים, חלבה, תה צמחים, שמן זית ועוד, במטרה להביע את חוויית ישראל הייחודית. 

יזם החברה, ארקדי מאיופיס עלה ארצה מרוסיה בשנת 2015, והקים באותה השנה את Yoffi, כשמשמעות שם החברה בעברית משקף הן את מוצריה, והן חלק משם המשפחה של היזם. בשנים האחרונות הרחיבה החברה את קו מוצריה והיא מייצרת ומוכרת גלויות עם איורים וציורים של נופי וחוויות ישראל.  "להפוך דברים טעימים ליפים", מסביר מאיופיס את ראיית עולמו ואת החזון של Yoffi להפוך את האוכל הישראלי לאטרקטיבי בעיניי המבקרים בה, ואת דימויה של ארץ ישראל כפי שמשתקף מיצירותיה ומזכרותיה, למושכת ומרגשת.

תערוכת הגלויות תתקיים בגלריית ‘Skizza’, הממוקמת מול חומות העיר העתיקה בירושלים. הגלריה שנוסדה לפני 15 שנה ומהווה מרכז תרבותי חשוב בקרב ישראלים דוברי רוסית, מציגה בתערוכותיה יצירות של אמנים שעלו ממדינות ברית המועצות לשעבר, המתייחסים ביצירותיהם לערכים יהודים וארץ-ישראליים.

התערוכה תפתח לקהל הרחב ב-20 לאוקטובר ותוצג עד 15 לנובמבר בגלריית ‘Skizza’, בית אות המוצר הירושלמי, דרך חברון 12, ירושלים.