תיק לימודים LIMON
מאחורי סיפור ההצלחה של תיקי הגב של המותג הבינלאומי LIMON שהגיעו מלונדון עומד יזם שדוגל באורח חיים ירוק, ועל כן כל תיקי המותג מיוצרים מבדים ומבקבוקי פלסטיק ממוחזרים. התיקים חסינים מפני גשם, וכך אין חשש שהמחברות או המחשב יירטבו, והחלוקה הפנימית פרקטית. הם מעוצבים בידי מעצבי אופנה ומוצעים בשלל צבעים, עם ניצוץ צהוב שמתכתב עם שם המותג.

המחיר: החל מ־300 שקל. להשיג ברשת החנויות של ארנקי עמנואל ובחנויות התיקים והמתנות ברחבי הארץ (שיווק בלעדי בישראל בידי קבוצת זאוס).

limon תיק של חברת זאוס החל מ-300 שקל (צילום: יחצ)
limon תיק של חברת זאוס החל מ-300 שקל (צילום: יחצ)

תיק לסטודנטים טבעונים (אבל לא רק):
הקו בקולקציית תיקי SINCE הטבעוניים, הוא נקי, מינימליסטי ויוקרתי. התיקים עשויים מחומר דמוי עור, בעלי בטנה פנימית מכותנה, תא אחורי עם סגירת מגנט, שני תאים חיצוניים בצדי התיק לטובת טלפון נייד, תא מרכזי המתאים למחשב נייד ועוד. להשיג בצבעי שחור, אפור, כסף ומנטה.

המחיר: 289 שקל. ברשת ובאתר "עמנואל".

תיק מחשב סינס טבעוני של רשת עמנואל 289 שקל  (צילום: יחצ)
תיק מחשב סינס טבעוני של רשת עמנואל 289 שקל (צילום: יחצ)

אוזניות HOUSE OF MARLEY
אוזניות POSITIVE VIBRATION XL ANC עם סינון רעשים אקטיבי ועיצוב מוקפד מחומרים ממוחזרים. כריות האוזניות שעוטפות את האוזן באופן מלא ונוח עשויות ספוג בעל זיכרון חוזר, ששב לגודלו המקורי לאחר השימוש. לאוזניות יש חיבור Bluetooth  ותוכלו ליהנות מעד 35 שעות שמע ללא צורך בטעינה.

המחיר: 499 שקל. להשיג בחנות הדגל בדיזנגוף סנטר ובאתר של מארלי. 

אוזניות האוס אופ מארלי (צילום: יחצ)
אוזניות האוס אופ מארלי (צילום: יחצ)

שולחן מחשב
השולחן המעוצב ארגונומית כולל מדף עליון, שני מדפים קטנים נוספים, משטח עבודה מרווח ורחב ועוד מדף אחסון מתחתיו. בצד השולחן ישנו וו המתאים לתלייה של אוזניות או כבלי,ם והדובדבן שבקצפת - בגב המדפים, ממש מאחורי המיקום של מסך המחשב, ישנו לוח בו תוכלו לכתוב תזכורות ומשימות. כמה נוח! מותאם להרכבה עצמית וקל לניוד מדירה לדירה.

המחיר: 1,090 שקל. להשיג ברשת ד"ר גב במבצע ללא מע"מ עד 31.10.21.

רשת ד''ר גב, שולחן מחשב. 930 ש''ח (צילום: ירון ויינברג)
רשת ד''ר גב, שולחן מחשב. 930 ש''ח (צילום: ירון ויינברג)

רמקול בלוטות'
כל סטודנט צריך רמקול - רצוי איכותי, קטן ממדים קל משקל ולא יקר. כזה הוא רמקול "פיצי" (PiZZi), קטן אך עוצמתי. גודלו מתחיל מ־3.5 ס"מ, אבל עוצמת הווליום שלו היא כמו של מערכת סאונד רצינית, ללא כבלים, והוא יעיל גם לשיחות זום וטלפון. הוא בעל דיבורית אלחוטית ניידת המאפשרת הזרמת אודיו מכל מכשיר, והוא משמש גם כשלט לצילום סלפי בסמארטפון.

המחיר: החל מ־99 שקל, להשיג אונליין באתרי המכירות או בחנויות המתנות והאלקטרוניקה השונות.

רמקול פיצי של זאוס החל מ-99 שקלים  (צילום: סטודיו דג הזהב)
רמקול פיצי של זאוס החל מ-99 שקלים (צילום: סטודיו דג הזהב)

שולחן כתיבה
שולחן דגם אביב, בעיצוב ארגונומי עם יחידת מדפים עליונה, חסכוני במקום ומתאים לעבודה עם מחשב. המחיר: 395 שקל. ניתן להשיג בסניפי רשת עצמל'ה ובאתר. 

שולחן כתיבה אביב רשת עצמל'ה מחיר לפני מבצעים והנחות 395 ש''ח  (צילום: יחצ)
שולחן כתיבה אביב רשת עצמל'ה מחיר לפני מבצעים והנחות 395 ש''ח (צילום: יחצ)

שעון שולחני
השעון משולב במקרן שמציג את השעה על הקיר, תחנת אקלים שמציגה טמפרטורה, כמות משקעים, אחוזי לחות, יום בשבוע, פונקציית שעון מעורר. העיצוב חדשני ומודרני. המחיר: 119 שקל. להשיג ברשת ובאתר ג'נטלמן.

רדיו שעון מעורר 230v עם מקרן pcr-3155. מחיר 279 (צילום: יחצ)
רדיו שעון מעורר 230v עם מקרן pcr-3155. מחיר 279 (צילום: יחצ)

כסא משרדי  CHARGE
מיועד לישיבה נוחה לאורך זמן, עם מערכת המנחה לישיבה נכונה, כולל מנגנון התאמה למשתמש, משענות ידיים רחבות ומתרוממות ומושב אנטומי שימנעו לחץ על עמוד השדרה וייצרו מרחב ישיבה נוח המתאים לשעות רבות של לימודים.

המחיר: 990 שקל.  להשיג ברשת ד"ר גב במבצע ללא מע"מ עד 31.10.21.

רשת ד''ר גב, כיסא משרדי (צילום: ירון ויינברג)
רשת ד''ר גב, כיסא משרדי (צילום: ירון ויינברג)

בקבוק מים עשוי נירוסטה
שומר על חום וקור לאורך זמן, עם מכסה שנסגר באטימות מוחלטת, בעל עיצוב ייחודי בצבע לבן ונפח של 500 מ"ל. המחיר: 69 שקל. להשיג ברשת ובאתר ג'נטלמן.

בקבוק תרמוס מנירוסטה שומר חום וקור, מחיר 69 ש''ח (צילום: יחצ)
בקבוק תרמוס מנירוסטה שומר חום וקור, מחיר 69 ש''ח (צילום: יחצ)

 שולחן גיימינג

שולחן מקצועי ומתכוונן מדגם ARMOR בעיצוב ארגונומי, בעל פלטת קרבון (סיבי פחמן) ושלדת מתכת חזקה ויציבה במיוחד. השימוש בשולחן מעניק חוויית למידה (ומשחק) אולטימטיבית עם משטח צג מוגבה ומתקן לאוזניות. המחיר: 1,895 שקל. להשיג בסניפי רשת עצמל'ה ובאתר.

שולחן גיימינג מתכוונן מחיר 1895 ש''ח (צילום: יחצ)
שולחן גיימינג מתכוונן מחיר 1895 ש''ח (צילום: יחצ)


משקולת נייר דקורטיבית
סוף לבלגן האינסופי של ניירות על שולחן העבודה. משקולת הנייר מאזנת בין יוקרה קלאסית, שפה ופרקטיקה, והיא עוצבה מזכוכית בידי המותג NUDE. היא מגיעה עם מסר מרגש ומתאימה לכל סגנון של שולחן עבודה. המחיר: 199 שקל. ניתן להשיג באולם התצוגה של חברת שקל בית מותגים, באתר החברה ובחנויות כלי הבית המובחרות. 

משקולת נייר, מחיר 199 ש''ח (צילום: שקל בית מותגים)
משקולת נייר, מחיר 199 ש''ח (צילום: שקל בית מותגים)


משקפיים מיוחדים להגנה מפני האור הכחול של המחשב

משקפיים מיוחדים למחשב הם אחד הגאדג'טים החמים בתחום. למעשה מדובר במשקפי קריאה מיוחדים למחשב, והם קיימים גם ללא מספר אופטי למי שלא זקוקים למשקפיים, אך רוצים להגן על העיניים מפני הקרינה הנפלטת מהמסכים, המכונה "אור כחול".

כל המסכים שמקיפים אותנו פולטים קרינה. בשל האנרגיה הגבוהה של האור הכחול, הוא נחשב כמזיק לעיניים, וחשיפה ארוכה אליו עשויה להוביל לדלקות בלחמית ובקרנית, לקטרקט או לניוון מקולרי. האור הכחול משפיע על המנגנונים הביולוגיים שלנו, וחשיפה אליו פוגעת גם באיכות השינה שלנו.

משקפי המחשב של המותג 'טינאופטיק' חוסמים את האור הכחול שמגיע ממסכי הלד ומפריע לעיניים, ומצויידים בעדשות פוליקרבונט מתקדמות עם מסנן צהוב עדין, שמקל על העיניים ומגן עליהן מפני האור הכחול המזיק הנשקף ממסכי מחשב וגם מטלפונים, טבלטים, ואפילו מאור הניאון במשרדים.

מי צריך משקפי מחשב? לפחות על פי טענת היבואן, כולנו. אחת הסיבות לכאבי ראש ועייפות אחרי יום עבודה ארוך היא העבודה הממושכת מול מסכים מסוגים שונים, הגורמת לעיניים שלנו לעבוד בצורה שהן לא מתוכנתות אליה.

המשקפיים המיוחדים למחשב הם בעלי מסגרת מלאה ומוגדרים כמשקפיים הקלים והדקים מסוגם בעולם. הם בעלי עדשות עם ציפוי הגנה מפני שריטות, נרתיק אולטרה־דק עשוי מאלומיניום בעובי 4 מ"מ בלבד, מתאים לנשיאה על הסמארטפון, בכיס, בתיק או בארנק והשליפה שלהם מפתיעה.

המחיר: 249 שקל. ניתנת הנחה של 10% לנרשמים למועדון הלקוחות. להשיג באתר החברה עם משלוח עד הבית thinoptics.co.il