מי אמר שתכשיט יהלומים צריך לעלות לכם אלפי שקלים? המתנה המושלמת- שרשרת אות משובצת יהלומים. כל אותיות ה-ABC קיימות במלאי וניתן להזמינה בצבעים: זהב לבן וצהוב וברוז גולד. השרשרת מגיעה באריזה יוקרתית ומוסיפה ניצוץ שאי אפשר לפספס. את השרשרת ניתן להשיג בחנות "פרנייה תכשיטים".
מחיר מומלץ: 890 שקלים.

מותג הדרמו-קוסמטיקה דוקטור עור משיק את סדרת OILY OR FORTE עם רכיב ייחודי למראה עור חלק יותר מפצעונים. מוצרי הסדרה מכילים רכיב פטנט ייחודי Acnacidol BG- המכיל חומצה ייחודית המופקת ממזון מלכות והוכח מחקרית כמסייע לטיפול אפקטיבי בעור עם פצעונים ולמראה עור נקי וחלק יותר, מפחית מראה שמנוני, מכווץ את הנקבוביות ומשיב את האיזון והמראה הבריא לעור. הרכיב מסייע במניעת "ראשים שחורים" העלולים לגרום להופעתם החוזרת של פצעונים, הינו בעל פעילות מוכחת ושומר על הסביבה ההיגיינית של העור.
מחיר מומלץ: 99.90-79.90 שקלים.

פרוקטר אנד גמבל וסופר-פארם חוברות יחד להובלת מהפכה ירוקה בקטגורית טיפוח השיער: שתי החברות משיקות בקבוקים מעוצבים למילוי חוזר ואריזות מילוי של מותגי השמפו האהובים Refill the Good– המפחיתים את השימוש בפלסטיק ב-60% לעומת הבקבוקים הרגילים. בין מותגי השמפו שיושקו: פנטן, הרבל ועוד.
מחיר מומלץ: 34.90-14.90 שקלים.

דלתא משיקה בימים אלה לצד קולקציית פיג'מות הSofty החדשה (פיג'מות רכות ונעימות במיוחד), שיתוף פעולה מסקרן עם קופסת סוויטבוקס במהדורה מוגבלת. הקופסה כוללת מגוון ממתקים כמו דגני בוקר עם מרשמלו, חטיף פופקורן בטעם קרמל מלוח, ממרח בייגלה, שערות סבתא, מסטיקים, שוקולדים ועוד. כמו כן במארז יש פצצת אמבטיה בנינוח מקרון מסטיק, כרטיס גירוד שוקולד ההפתעות וגם אוסף מסכות פנים של דיסני.
מחיר מומלץ: 200 שקלים.

מסכת הפילינג ים המלח שלוש באחד החדשה מבית SABON שמטהרת את הנקבוביות, מסירה לכלוך מהעור ומורכבת מ-90% מרכיבים טבעיים שמקורם בים המלח. המסכה החדשה פועלת ב-2 שלבים שתפקידם לטהר את הנקבוביות ולהסיר לכלוך לא רצוי מעל פני העור. המסכה מטשטשת אדמומיות וממזערת הופעת פגמי עור, תוך שיפור מרקם העור וחושפת עור נקי, רענן וזוהר.
מחיר מומלץ: 139 שקלים.

Lift+PHYTORETINOL: סדרת טיפוח פנים ייחודית לצמצום מראה הקמטים, המכילה צמחי ים מה שמציע את אותן התועלות של רכיב הרטינול, ממקור צמחי וללא תופעות לוואי שליליות. הפורמולה הייחודית עם פעולת אנטי-אייג'ינג חזקה, עובדת על המטבוליזם של התא, ובכך משפרת את הפעולה הטבעית בעור. הסדרה כוללת ארבעה מוצרים: אמפולות מרוכזות לפנים נגד קמטים, קרם יום נגד קמטים, לילה נגד קמטים, קרם הזנה לילה נגד קמטים,  וקרם עיניים נגד קמטים. DIADERMINE.
מחיר מומלץ: 59.90 שקלים.

"הוואי" משיק מהדורה מוגבלת של השמפו והמרכך האייקונים של המותג לשיער רגיל, עם אלוורה ותה ירוק, בעיצוב נוסטלגי. בנוסף, תחליב רחצה בעיצוב חדש, בניחוח יוגורט ווניל ודבש עם חלבון היוגורט המגן על העור ומזין אותו, המדגיש את הנראות הארצישראלית, והעובדה שמדובר במוצר המיוצר בישראל.
מחיר מומלץ: 11.90-10.90 שקלים.

אסם-נסטלה מרקיעה שחקים עם במבה ומשיקה מהדורה מיוחדת לפתיחת עונת החורף: במבה כוכבים.
מחיר מומלץ: 7.90-2.50 שקלים.

סדרת BLONDME Care בגרסה מחודשת וייחודית: מוצרי הסדרה מיועדים לכלל סוגי הבלונד החל משיער דק, עבה ושיער הזקוק לנטרול של פיגמנטים צהובים. הסדרה מכילה טכנולוגיית 3D Bond Creation, שמטרתה לייצב את מבנה השערה וליצור קשרים חדשים שתורמים לחוזק וגמישות השיער לטווח ארוך. שוורצקופף פרופשיונל.
מחיר מומלץ: 185-75 שקלים.

איירפודס 3 הדגם החדש והמשופר, עם ניראות דומה יותר לאיירפודס פרו, סוללה חזקה יותר עם שימוש של עד כשש שעות של האזנה או דיבור, אפשרות טעינה אלחוטית בטכנולוגיית MagSafe. צליל מיוחד המספק חווית סאונד תלת מימדית סוחפת בשמיעת מוזיקה. ״מפה לאוזן גבעתיים״.
מחיר מומלץ: 780 שקלים.