ירושלים היא אחת הערים המיוחדות ביותר בעולם, ובוודאי מקום שאי אפשר להישאר אדישים כלפיו. בהתאם גם כל מעבר דירה אל בירת המדינה או בין השכונות השונות שלה הוא אירוע מרגש - אבל גם מלחיץ. באופן דומה שינוי כתובת של משרד בירושלים הוא הרבה יותר מפעולה טכנית, ולמעשה גם הובלות קטנות וכאלה של פריטים בודדים חשוב מאוד להפקיד בידיים המקצועיות ביותר שיש. הובלות מאה היא חברת הובלות בירושלים, אבל לא עוד חברה שמספקת את השירות הזה אלא האנשים שאיתם כל מעבר הופך לחוויה חיובית מאוד.

לעבור דירה בראש שקט באמת
אין כמעט ישראלי שלא נתקל בסיפורי אימה על מובילים שהבריזו ברגע האחרון כי קיבלו הצעת עבודה משתלמת יותר; על מובילים שהציעו מחיר אטרקטיבי אבל בזמן אמת, כשכל תכולת הדירה על המשאית, דרשו מחיר אחר, גבוה יותר; על מובילים ששברו פריטים יקרי ערך וסירבו לפצות את בעליהם; ועוד. בהתאם לקראת כל מעבר דירה ישנם חששות טבעיים ומובנים. עם הובלות מאה, מעבר דירה הוא כבר לא אירוע מלחיץ. 

עם הובלות מאה, אתם עוברים דירה עם מובילים מומלצים בירושלים - אנשי מקצוע ותיקים, מנוסים, מיומנים מאוד ובעיקר אמינים לחלוטין. המובילים יתייצבו אצלכם בדיוק במועד שסיכמתם איתם, יעמיסו את המשאית בזריזות וגם בזהירות כך שלא ייגרם נזק לשום פריט וגם לא לקירות או משקופים וגם הפריקה תתבצע ביעילות ומבלי להוות מטרד לשכנים. בקיצור, הדרך המושלמת להתחיל פרק חדש בחיים ברגל ימין.

מחירים אטרקטיביים
סיבה טובה נוספת לעבור דירה בעיר שחוברה לה יחדיו ולא מפסיקה להתפתח ולהתרחב בעזרת הובלות מאה היא הצעות המחיר האטרקטיביות שניתן לקבל. המחירים ההוגנים תקפים להובלות אל ירושלים, בתוכה, ממנה אל הישובים בסביבה וגם רחוקים יותר, להובלות קטנות, להובלת משרדים ולמעשה לכל שירות שתזדקקו לו. עוד חשוב לדעת בהקשר זה כי כל לקוח מקבל הצעת מחיר חתומה בכתב, כך שמדובר בהסכם מחייב מבחינת חברת ההובלות. בנוסף ההצעה ניתנת רק לאחר בדיקה יסודית של כל הפרטים הרלוונטיים, ולכן אין מקום להפתעות.

מיומנות גבוהה - גם בהובלות מורכבות
הובלות ירושלים עשויות להיות מורכבות ואפילו מאוד. תורמת לכך הטופוגרפיה הייחודית של עיר הבירה, בנוסף ישנן שכונות צפופות מאוד שרק מובילים עם ניסיון עשיר יודעים להתמצא בהן ולהצליח להשלים כל הובלה בזמן. במקרים אחרים נדרשת עזרת מנוף, וגם שיתוף הפעולה עם כלי זה מחייב מיומנות גבוהה. עוד כדאי לזכור שבחלק מההובלות מועברים פריטים גדולים וכבדים כמו פסנתר כנף, שידות עתיקות, ג'קוזי, שולחן סנוקר מקצועי, מכונות תעשייתיות ועוד - ורק מי שכבר השלים בהצלחה משימות דומות יכול להבטיח וגם לקיים שירות איכותי באמת.

לבצע את ההובלה בזמן הנוח ביותר מבחינתכם
אמנם ירושלים לא מתהדרת בתואר "עיר ללא הפסקה" כמו תל אביב, אבל גם בעיר הקודש החיים יכולים להיות אינטנסיביים למדי. בהתאם בהחלט ייתכן צורך לבצע את המעבר או ההובלה בשעות הערב ואפילו המאוחרות יחסית. עם הובלות 100 תוכלו לקבל שירות בכל זמן שתרצו. זהו יתרון משמעותי למשל לסטודנטים שלא יכולים להפסיד לימודים, למי שמחויבים לעבודה לאורך כל שעות היום ולא רוצים להפסיד ימי עבודה ובעצם לכל מי שמעדיף הובלה במועד הכי נוח עבורו.

שירותים משלימים - כל מה שצריך כדי לחסוך לכם טרחה
מעבר דירה או משרד הוא פרויקט תובעני. ההיערכות לקראת ההובלה ובפרט האריזה מחייבת פינוי פרקי זמן משמעותיים על-מנת להשלים אותה במועד, ובפרט כשישנה תכולה רבה. עם הובלות מאה תוכלו לצמצם את הטרחה ואפילו לחסוך אותה לגמרי, וזאת בזכות שירות משולב של אריזה עם הובלה בירושלים. אופציה נוספת היא קבלת קרטונים מהמובילים במחיר עלות מצחיק, כך שלא תצטרכו לבזבז זמן על חיפוש קרטונים משומשים (שעלולים להיות נגועים בחרקים!) או על הגעה לחנות (שבה מחירי הקרטונים יהיו גבוהים יותר).

שירות משלים נוסף הוא אחסון תכולה - לטווח קצר או לטווח ארוך, ובמכולות במגוון גדלים כך שמובטחת התאמה מדויקת לצרכים שלכם ועל כן גם תשלום מינימלי.

הובלות קטנות עם תשומת לב גדולה ובמקסימום זמינות
במקרים שבהם נדרש מוביל בירושלים לצורך הובלה קטנה בדרך כלל הדגש העיקרי הוא זמינות מלאה, ואפילו הגעה מעכשיו לעכשיו. בפרט זה המצב כשמוצאים רהיט או מכשיר חשמלי יד 2 באחד הלוחות הרלוונטיים ורוצים לממש את ההזדמנות לפני שמישהו אחר יעוט עליה. דוגמה נוספת היא צורך בהובלת מזרון מבית ההורים לדירה השכורה - פעולה שממש לא כדאי לבצע ברכב פרטי, גם כדי לא לגרום לנזק לרכב וגם כדי לא להסתכן בכביש עקב מגבלות הראייה.

עם הובלות מאה גם כשהשירות "קטן", תשומת הלב לכל פרט מרבית וכך גם הזמינות. התחייבות נוספת היא למחיר הוגן, כולל כשההובלה היא מהרגע להרגע.

הובלת משרדים בזמן קצר במיוחד
כולנו מכירים את המשוואה זמן שווה כסף. במסגרת העברת משרד יש לכלל הנ"ל חשיבות רבה במיוחד: ככל שההובלה מקצועית יותר, כך ניתן להתאקלם מהר יותר בכתובת החדש ונמנעת פגיעה נרחבת מדי בשגרת העבודה. הובלת משרדים כוללת בדרך כלל גם שירותי אריזה, מאותה סיבה - הרצון לצמצם ככל האפשר את מספר ימי העבודה שיורדים לטמיון.

שאיפה למצוינות בשירות
בשוק ההובלות בישראל אין כידוע שום רגולציה. כתוצאה מכך כל אדם יכול להכריז על עצמו כחברת הובלות, ולמרבה הצער ישנם לא מעט חאפרים שמוציאים שם רע לענף כולו. יחד עם זאת החברות הוותיקות בתחום מבינות היטב כי הצלחה ארוכת טווח נשענת על לקוחות מרוצים - כאלה שימליצו לחברים ומכרים על אותה חברה בעקבות שירות מצוין שקיבלו. עם הובלות מאה מובטח גם לכם שירות בסטנדרטים הגבוהים ביותר שיש על בסיס אותה הבנה שמתורגמת לשאיפה למצוינות אמיתית.

המאמר באדיבות חברת הובלות מאה בירושלים: https://www.a100.co.il/