צבע מוסיף המון עניין והנאה לחיים. בהתאם כדאי להוסיף אותו במקום שבו אנחנו מבלים זמן רב במיוחד - הבית. יש מי שאוהבים לצבוע את הדירה בעצמם, ויש בכך קסם מסוים, אבל כשרוצים תוצאות טובות באמת הדרך הנכונה היא לפנות לחברה מקצועית. צביעת דירה עם תצבע לי מבטיחה לכם עבודה נקייה שמושלמת תוך זמן קצר ומעניקה לכם קירות מרהיבים - כפי שיעידו אלפי לקוחות שכבר נהנים מבית אסתטי יותר בזכות החברה.

מיומנות גבוהה בעבודה עם כל סוגי הצבע
הסיבה הראשונה לכך שאנשים רבים כבר חיים בדירה יפה ומרשימה בזכות תצבע לי היא המיומנות הגבוהה של צוותי החברה בעבודה עם כל סוגי החומרים - צבע אקרילי, שליכט צבעוני, טיח, תחליב סיליקון ועוד. פירוט לגבי היתרונות של סוגי צבע שונים תמצאו בהמשך הכתבה, ובכל מקרה ניתן לקבל מהמומחים של החברה ייעוץ מקצועי ואובייקטיבי לגבי החומר המתאים ביותר לכל מטרה ספציפית ועל סמך ההעדפות האסתטיות שלכם.

חומרים מובחרים בלבד
סיבה נוספת לכך שלחברה יש סיפורי הצלחה רבים ושפע המלצות של לקוחות קודמים היא ההקפדה על שימוש בחומרי גלם מובחרים בלבד. בין אם תבחרו בשליכט צבעוני, בין אם בצבע אקרילי, בין אם בצבע שכולל אפקטיביים מעניינים ובין אם כל אופציה אחרת - המוצר הספציפי שבו ישתמש הצוות שיגיע אליכם הביתה הוא של חברה מובילה כגון טמבור או נירלט, כך שהתוצאה תהיה גם יפה מאוד וגם עמידה לטווח ארוך.

עבודה מסודרת ונקייה
במקרים רבים גם מי שמסתכל על קירות הדירה והתקרה ומבין שהגיע הזמן לחדש אותם לא ממהר לעשות זאת. אחד החששות העיקריים הוא מפני בלגן של ממש תוך כדי צביעתה של הדירה וכתוצאה מכך הפרעה לשגרת החיים. עם תצבע לי החשש הזה מתפוגג מיד: קודם כל הצוות מגיע בדיוק במועד שסוכם, שנית הצביעה מתנהלת ביעילות רבה ולכן מסתיימת בזמן הקצר ביותר האפשרי, בין אם מדובר על צביעת דירה קטנה ובין אם על דירה גדולה. בנוסף ישנה הקפדה על עבודה מסודרת, שקטה ונקייה כך שבכלל לא תרגישו את הצבעים. בסיום הצביעה מתבצע ניקיון של המקום, והבית חוזר אליכם בדיוק כפי שהיה קודם לכן (פרט כמובן לכך שהקירות והתקרה נראים הרבה יותר טוב).

צביעה של דירה שכורה - כולל מהיום להיום
צביעת דירה שכורה היא שירות עם מאפיינים ייחודיים. ראשית, בדרך כלל יש צורך לצבוע את הנכס בזמן קצר, ואם אפשר מהיום למחר או אפילו מהיום להיום. לפעמים הסיבה לכך היא הרצון של בעל הדירה להשכיר אותה במצב טוב ללא עיכובים, וזאת על-מנת לא להפסיד ימי שכירות. לפעמים הסיבה לכך היא שהדיירים שעוזבים את הנכס מגלים ברגע האחרון שעל-פי החוזה הם מחויבים להחזיר את הדירה כפי שקיבלו אותה, מסוידת ו/או צבועה, ולכן זקוקים לשירות מקצועי מידי. בכל מצב ההתנהלות היעילה מאוד של תצבע לי מאפשרת שליחת צוות תוך זמן קצר, כולל כאמור גם מעכשיו לעכשיו.

בנוסף, כשמדובר על דירה שכורה ייתכן גם רצון להסתפק בצביעה בסיסית, כזו שתיצור דירה נקייה ונעימה לעין גם בלי אפקטים מיוחדים או צבעים יוצאי דופן. צביעת הדירה בלבן פשוט מתבצעת בזמן קצר וגם העלות שלה אטרקטיבית במיוחד.

צביעה כולל תיקונים נחוצים
צביעת דירות שהקירות בהן מתקלפים תכלול גם תיקונים הכרחיים לפני הצביעה. במקרים אלה באים לידי ביטוי הניסיון הרב של אנשי תצבע לי, המיומנות הגבוהה והמחויבות לספק את התוצאות הטובות ביותר האפשריות - כך שהקיר לא רק ייראה כמו חדש אלא גם יהיה חדש לגמרי ותקין לחלוטין. באופן דומה גם צביעת קירות עם כתמי עובש עליהם כוללת טיפול יסודי במפגע החמור. כידוע העובש הוא למעשה פטריות שמפיצות נבגים, ואלה עלולים לגרום למחלות של דרכי הנשימה - ולכן הסרת העובש עוד בטרם הצביעה, ושימוש בצבעים מתאימים למקומות רטובים, תורמים גם לבריאות של בני הבית מעבר לתועלת האסתטית.

מקסימום תועלת, מינימום עלות
באתר של תצבע לי ניתן למצוא מחירון צביעת דירות עדכני, כך שתוכלו להתרשם מהצעות המחיר האטרקטיביות של החברה. באופן כללי כדאי לדעת כי העלות של השירות נקבעת על סמך 3 פרמטרים עיקריים: שטח הקירות, מצבם ההתחלתי, הצבע הנבחר והאם נעשה שימוש באפקטים או שהשירות כולל צביעה דקורטיבית במיוחד. כך לדוגמה תוכלו לצבוע דירה של 2 חדרים במחיר של החל מ-1,000 ש"ח, דירת 5 חדרים בשטח של 100-120 מ"ר ב-2,500 ש"ח ואילו צביעת דירה לפני השכרתה תעלה החל מ-350 ש"ח.

ייעוץ מקצועי ובחירה מדויקת של הצבע
החומר הרווח ביותר לצביעת הדירות בישראל הוא הצבע האקרילי. זהו צבע בעל יכולת "לנשום" כך שהוא גורם ללחות להתאדות ולא להצטבר בתוך הקיר. עוד מאפיין משמעותי של האקריליק הוא המבחר הגדול של הגוונים, כך שניתן להעניק לכל חדר בדיוק את המראה הרצוי.

במקרים שבהם המטרה היא צביעה בזול ניתן להשתמש בצבע סיד. יחד עם זאת יש לקחת בחשבון את הנטייה של הסיד להתלכלך, ולכן למשל הוא לא מתאים לחדרי ילדים ולחללים שיש בהם פעילות אינטנסיבית. עוד צבע פופולרי הוא שליכט צבעוני. זהו צבע גמיש מאוד ולכן הסיכוי לסדקים מזערי, גם אחרי שנים רבות. עוד יתרון של השליכט הצבעוני הוא החזות המושלמת של הקיר, וגם ההגנה המושלמת בפני רטיבות מהווה שיקול משמעותי. 

השליכט הצבעוני מגיע בשלל מרקמים, כשניתן לבחור את העובי של הגרגירים שמרכיבים את התערובת. גם מבחינת מבחר הצבעים יש חופש בחירה מלא, כולל אפקטים מעניינים. 

עם תצבע לי תקבלו גם ייעוץ מקצועי שיעזור לכם לבחור נכון את האופציה הכי כדאית, וגם יישום מדויק ומוקפד עם הצבע הנבחר בהתאמה מלאה למצב הקיים - כל מה שצריך כדי ליצור מראה מושלם לבית שלכם. 

המאמר באדיבות צבעי לדירה מחברת תצבע לי