אבל מאז עברו כמה שנים והרבה השתנה. גם הסטיילינג של הבתים שלנו וגם מזג האוויר. כל מי שחי בכדור הארץ בשנים האחרונות יודע שמזג האוויר יכול להיות מתעתע, החורף הוא כבר פחות חורף, והקיץ משתלט על רוב ימות השנה. כל בית בישראל חווה את הקונפליקט הנפוץ 'להדליק מזגן או לא?'.

כשמזג האוויר מבלבל והטמפרטורה גבולית יש רק פיתרון אחד יעיל, והוא לא המזגן שלכם. מזג האויר המקומי והאופי הישראלי המארח מוביל אותנו רק לפיתרון המושלם- מאווררי תקרה.

מאווררי תקרה- עושים קאמבק 
מאווררי התקרה הם טרנד חזק בימים אלו והם הופכים את האווירה בבית ובחצר לנעימה יותר. תרתי משמע. מאווררי התקרה עושים קאמבק רציני לסלון שלנו, לחצר שלנו, ולחלל הבית.

הם תשובה אופטימאלית למזג האוויר החמים בישראל ובזכות מהפכת מאווררי התקרה, הם גם תשובה אופיטמאלית לעיצוב הבית בצורה המדויקת ביותר. מאווררי התקרה שמוצאים היום בחנויות הם מאווררים מעוצבים בליין ייחודי ומותאם לכל החללים- בפנים או בחוץ, תקרה נמוכה או גבוה, לחורף או לקיץ.

כל אנשי עיצוב הפנים כבר יודעים שמאווררי התקרה הם הפריט עיצובי לכל דבר ונעשה בהם שימוש דקורטיבי עבור חללי הבית והחצר. שילוב של תאורה יחד עם מאווררי התקרה יגרום להרמוניה ודיוק בחלל.

מאווררי התקרה המודרניים מביאים איתם רוח של חדשנות עיצובית וגם רוח באופן כללי, נעימה כזו, שכיף לשבת מתחתיה. משב הרוח הטבעי שיוצרות כנפי מאוורר התקרה מושלמות עבור מזג אוויר קיצי, אבל גם במזג אוויר יותר חורפי אפשר לשלוט על עוצמת האוורור ולהתאים את המאוורר למצב בו הוא ינוע באיטיות רק על מנת ליצור תחלופת אוויר נעימה בחדר. מאווררי התקרה מגיעים עם מנועים חזקים ובעלי עמידות גבוהה ויכולים להתאים את עצמם למגוון רחב של רמות אוורור על מנת ליצור את האווירה המדויקת בחלל.

איך בוחרים אותם נכון?
אחרי שהבנו שמאווררי התקרה הם הדבר הבא, איך בוחרים אותם נכון? אז חשוב לשים לב לכמה פרמטרים על מנת להבטיח תפעול מקסימלי של המאוורר ושילוב מיטבי בחלל מבחינה עיצובית.

עבור תקרות גבוהות מומלץ להוסיף מוט הנמכה בכדי לגרום לפעולת אוורור מקסימלית. מאוורר תקרה בעל כנפיים גדולות מידי עלול לפגום בפרופורציה העיצובית של החדר ולכן חשוב להתאים את המאוורר לחלל הרצוי. מעבר לכך, כאשר בוחרים מאוורר תקרה מעוצב, כדאי לשים לב לחומרים המרכיבים אותו ולהבין האם הקו העיצובי הכללי של הבית תואם למאוורר הנבחר. התחשבות בגודל החדר, עיצוב החדר והסגנון המיועד תספיק כדי לבחור את המאוורר המושלם עבורכם.

אל תחכו לקיץ כדי לפנק את עצמכם בפריט הביתי שעושה נעים בעין ועוד יותר נעים בגוף.

המאמר בשיתוף SOHOAIR וסוכנות דיגיטל STG.

להשארת פרטים מלאו את הטופס: