את חברת אורוטריידינג אפשר לראות כמעט בכל פינה. לא, אין מדובר בשלטי חוצות המכריזים על נוכחותה, אך כאשר מדברים על גאדג'טים מדליקים ושלל מתנות מקוריות וייחודיות, הרי שמדובר בחברה המשווקת ומפיצה את מוצריה על מגוונם הרב ביותר מ-150 נקודות מכירה ובחנויות ורשתות מובילות המוכרות לכל צרכן וצרכנית בישראל.

במציאות ובה אנו יכולים למצוא את כל שעולה על דעתנו ברחבי הרשת, הרי שהחיפוש אחר מתנה מקורית יכול להימצא כאתגר קשה לפיצוח. באורוטריידינג, צוות האתר שינס את מותניות, הפשיל שרוולים וריכז ומרכז עבור הגולשים והגולשות שפע של אפשרויות מדליקות למתנות מקוריות וייחודיות המחולקות על-פי מגוון רחב של קטגוריות.

מלאי חדשני וייחודי של מתנות מקוריות
החברה פועלת כיבואנית של מוצרים ומתנות, כאשר כלל המוצרים המופיעים באתר מיובאים לישראל ואינם נקנים מטעמם של ספקים מקומיים בארץ. חלק מן המוצרים אף מיובאים באופן בלעדי, דבר המאפשר למצוא שפע של אפשרויות מקוריות ובמחירים משתלמים במיוחד – מן היבואן אל הצרכן.
 
אחד מן ההיבטים החשובים שיש להדגיש, במיוחד במציאות של ימינו בה קל מאוד לרכוש מוצרים מכול רחבי הגלובוס, הוא כי המוצרים מחזיקים בתקן המתחייב מטעמן של הרשויות בישראל. זהו כלל ברזל המנחה את הצוות של אורוטריידינג בכל רגע נתון.

מתנות העולות על כל דמיון
מהצצה חטופה באתרה של אורוטריידינג ניתן להיווכח כי ישנו מגוון עצום ורב של מתנות ואפשרויות עבור קהל הגולשים.

כדי לאפשר שימוש נוח ומהיר באתר, כלל המתנות מחולקות על-פי מגוון של קטלוגים שונים לפי נושאים החל ממתנות לגבר ולאישה, ועד למתנות לעובדים לחגים ומתנת שחרור למפקד/ת בצבא.

הקו המנחה למקוריות, מאפשר לגולשים למצוא מבחר עצום ורב של אפשרויות החל ממתנות גאדג'טים מועילות המשפרות את חיי היום-יום ועד למוצרים מבדרים שבהחלט יכולות להעלות חיוך רחב אצל מקבל או מקבלת המתנה.

הקטלוגים שבאתר מתעדכנים באופן רציף ותכוף, כאשר בכל עת ועת ניתן לבחון ובקטלוג 'חדש!' שבאתר את המוצרים שהתווספו ממש לאחרונה.

מגוון עצום של מתנות ואפשרויות- אורוטריידינג  (צילום: FREEPIK)
מגוון עצום של מתנות ואפשרויות- אורוטריידינג (צילום: FREEPIK)

מומחיות בנוחיות
בחיפושנו אחר גאדג'טים שונים, הרי שהקו המנחה בכל עת הוא היכולת שלנו לשפר ולשדרג את איכות חיינו. אין הדבר מוכרח להתבטא בהיבטים גדולים ובולטים, ומדובר לעתים בפריטים הקטנים שמשנים בענק.

מהצצה בסל האפשרויות העומד לרשות הגולשים בקטלוג הגאדג'טים שבאתר, ניתן למצוא שפע של מוצרים המקלים ומשפרים את מלאכת הבישול שמטבח, אפשרויות למשחקי חצר מדליקים יחד עם הילדים ועד למוצרי ארגונומיה לבית ולמשרד.

ואם בארגונומיה עסקינן, הרי שמדובר באחד מתחומי ההתמחות של אורוטריידינג עם מגוון רחב של אפשרויות לרבות הדום לרגליים לצורך יציבה נכונה, כריות ויסקו המשדרגות את הנוחיות של הכיסא המשרדי, כריות ארגונומיות לגב התחתון, משטחי עמידה ארגונומיים עמדת מחשב ארגונומית ועוד שפע של אפשרויות.

מתנות קד"מ ומיתוג
בחיפושכם אחר מתנות לחג, מתנות לכנסים, לוועדי עובדים, ללקוחות ולספקים, אורוטריידינג מעניקה פתרונות כוללים ובמחירים משתלמים במיוחד.

היכולת של החברה לספק ללקוחותיה פתרונות חדשניים ואיכותיים במחירים משתלמים, אפשרה לה לגבש סביבה קהל לקוחות בדמות חברות ועסקים קטנים וגדולים כאחד.

החברה מספקת שפע של אפשרויות למתנות ממותגות ומוצרי קד"מ המאפשרים לשווק את בית העסק ביעילות. 

לאור העובדה שכלל מוצריה של אורוטריידינג מאופסנים במחסניה שברעננה, ניתן ליהנות ממשלוחים מהירים וזריזים, ואף לתאם איסוף עצמי.